XXL Nutrition

KYNOSELEN "pipo versus bonfire"

pipo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Na redelijk veel info gewonnen te hebben over het relatief onbekende middel KYNOSELEN ben ik er sinds 2 weken mee bezig.
Geneesmiddelen voor dieren hebben altijd al een grote aantrekkingskracht bij mij gehad :D :D :D .

Na de 1ste injectie van 2ml kreeg ik het flink warm en voelde me arm pijnlijk aan door de injectie.
Ik voel de me de komende uren na de injectie lekker in me veel zitten en een beetje hyper alsof je efidrine op had.
Ik neem nu dagelijks 2 ml vaak voor de training.
Na een week merkte ik al iets van een bijwerking!! namelijk een lichte jeuk over me hele lichaam.
De jeuk is redelijk te doen en ik kijk het gewoon ff aan of het niet meer wordt.
Met de trainingen gaat het super en heb een goede pomp en me kracht is meer en zo ook me doorzettingsvermogen.
Ik kwam/kom net (7weken geleden) uit een redelijk zware kuur en heb een erg goede en lange nakuur gehouden en pluk daar nu de vruchten van omdat ik weinig gewicht en krachtverlies heb.
De kynoselen wil ik tussen de kuur door nemen voor de tijd dat ik clean ben.

Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte houden over het verloop van het gebruik van dit middele en ook hoe de evt bijwerkingen zijn en ook of ik de dosis verhoog.

Groetjes Pipo

pipo versus bonfire :roflol:

Nou suc6 bro!

Mooi, hou ons op de hoogte!

Wil je hier trouwens een discussie mee bereiken of liever alleen een log? In dat geval verplaats ik hem anders naar het 'logboek' gedeelte. :)

denk dat de jeuk wordt veroorzaakt door het doorkomen van je paardevachtje, maar het klinkt we interessant. Denk dat velen wel baat hebben bij een middel dat goed ingezet kan worden na een kuur zodat terugvallen tegengegaan kan worden. Maar wat zijn precies de bestandsdelen van dit middeltje ?

• Topic Starter Topic Starter
JK,

klopt inderdaad dat het paardevachtje doorkomt!! :p :p :p
heb al een afspraak gemaakt om me hele lijf te laten harsen en me hoefjes bij te laten hakken en nieuwe ijzertjes eronder :D :D

de bestanddelen van kynoselen zijn : heptaminol, adenosine, magnesium asparate, potasium asparate, cyancobalamine.

hmm coole tekst op de fles:poison keep out of reach of childeren, for ANIMAL treatment only!!
deze tekst doet me terug denken aan de tijd dat finaject nog in de handel was.
thank goodnes for the vets :p

benieuwd of het wat doet ja :)

jeuk, slap gevoel en stimulatie van je vetlagen (vetter worden). vaatuitzetting, meer bloedtoevoer naar organen en spieren en zodoende ook prestatiebevorderend. verhoogt ook de cAMP spiegel in de cel wat ook weer positief is. voor de rest is er over een aantal processen die opgestart worden nog weinig bekend.

Ben ook wel benieuwd of het werkt.

hier nog ff korte update over de kynoselen.

de jeuk is na 2 weken weggegaan en heb de dosis verhoogt naar dagelijks 3ml.
de kracht neemt toe en voel me stukken energieker!! wordt iets droger.
ik voel me direct na injectie een stuk energieker alsof ik efidrine op heb.
ook tijdens de training kan ik langer doorgaan en heb stukken meer puf en vooral kracht.
ik denk dat je de beste resultaten hebt als je het minimaal 8 weken neemt.
verdere bijwerkingen heb ik tot op heden nog niet bemerkt en ook heb ik vorige week me bloed laten testen en dat was perfect.
tot nu toe ben ik zeer tevreden over dit middel en ga dit zelf blijven gebruiken tussen me kuren door.

al met al kan ik het iedereen aanraden.

mensen succes met dit relatief onbekende goedje.

nu opzoek wat m,n dierenarts me nog meer te bieden heeft :D :D :D

Klinkt mooi vaag dit goedje, iig succes verder!

Hmm ik begrijp dat kynoselen een of andere cutting drug is alá clen ipv een AAS ? Het leek nl. ff alsof je aan het bridgen was.. :)

hardgainers zei:
Volgens mij is de betekenis van het woord "CLEAN" aan het vervagen.

Of begrijp ik het gewoon niet meer? :o

Wat is 'clean' nu tegenwoordig? Hoeveel mensen incluis mijzelf slikken clen tot een lange periode na een kuur. Zolang het niet (erg) extra belastend is voor je lichaam kan het best.

Of wat je zo nu en dan hoort: proviron doorslikken om wat droger te worden tussen het kuren door.

eh waarom mag bos ut wel vragen en wij niet ? :mad:

Omdat BOS eh.... gewoon BOS is! :)

Precies, dit is meer 'blijven gebruiken'.

Niet echt een voorbeeld voor anderen om over te nemen van een forum over BB en gebruik, maar ik ben persoonlijk ook zeer geinteresseerd in je ervaringen al keur ik het continue gebruik echt af.

Vet-spul rules! :)

bestoldschool zei:
Hoeveel heb je ervoor betaald?

Was/ben jij MODERATOR? ik nem aan dat ook jij op de hoogte bent van dat het op dit board niet toegestaan is om bron en prijsvermelding te doen!! foei toch

4,75 bij het Kruidvat, maar Etos schijnt het ook te hebben!!

DBC01 zei:
Precies, dit is meer 'blijven gebruiken'.

Niet echt een voorbeeld voor anderen om over te nemen van een forum over BB en gebruik, maar ik ben persoonlijk ook zeer geinteresseerd in je ervaringen al keur ik het continue gebruik echt af.

Vet-spul rules! :)

ach kerel als ik terug lees naar die monsterkuur van jou dan zie ik dat ook niet bepaald als een goed voorbeeld voor boardmembers!!! ( ik neem aan dat je nog wel weet van je boldenonekuur met een absurd hoge frontload hetgeen al jaren achterhaald is.
kan helaas zo snel de link er naar toe ff niet vinden, maar zou voor board members een goed voorbeeld zijn van extreme overdosering.
zoals je leest ben ik zoals altijd weer heerlijk direct.
ik kan je adviseren om het te kopen ergens en uit te proberen.

groetjes,

pipo de clown

p.s. D-bol rules!!!!

Optieven met je dbol :D

Kynoselen had ik ergens over gelezen maar mij was nog niet duidelijk wat de voordelen zouden zijn. Ik geloof dat het in Frankrijk nog gewoon te koop was tot voor kort.

Wat betreft mijn kuur heb ik van tevoren aangegeven dat dit geen beginners-gegeven is en dat mensen dit niet klakkeloos moeten copieren.

Duidelijk waarschuwen is onderdeel van mijn publicaties op DBB.

Als je dus wil gaan zeggen dat ik iets ongezonds doe moet je wel zorgen dat je over alle inormatie beschikt aangaand die uitspatting.

Ik meld dus bij zo'n kuur dat ik mensen uitdrukkelijk waarschuw, en verder neem ik voldoende tijd (6 maanden) om te herstellen.
helemáál niet herstellen (want herstel komt pas ná de nakuur!) en gewoon met ieder wenselijk middels doorkuren is in mijn ogen nog veel erger.
Wanneer krijgt het lichaam rust? Nooit.

Terug
Naar boven