Levrone@
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trippers
,

pipo zei:leuke thread he![]()
![]()
,
Ben altijd weer erg blij om de leuke reacties erop![]()
Ik twijfelde of ik het zou combineren met een beetje d-bol, maar ben ervan afgezien want het schijnt slecht te zijn die d-bol![]()
nou nu ff serieus.
Spul werkt lekker heb zoals een echte needle junk me dosis verhoogdt (hoe slecht dat ook mag zijn) naar 3ml per dag.
Het injecteren in de benen vindt ik persoonlijk minder en hou het nu dus op me schouders, bices en triceps.
De jeuk is compleet verdwenen en zou evt ook aan mezelf kunnen liggen dat ik evt allergies was voor een bepaalde stof erin.
Ik voel me door het spul erg goed train perfect en ben erg energiek!!
Ja wat betreft het commentaar of reactie of dat je dit continu gebruik kunt/wilt noemen.
In zekere zin zit er wel een vorm van waarheid in natuurlijk, maar dit is niet of nauwelijks schadelijk hoewel natuurlijk er nog nooit onderzoek gedaan is op dit soort doseringen in mensen!!!!
Nou luitjes dit was weer een kleine update over dit grappige middeltje en ik zal snel met weer een SPRAAKMAKENDE thread komen![]()
DBC01 zei:Ik zou zeggen ga lekker in deze thread door en maak er een wekelijks/dagelijks updeetje van.
Ik hoor veel over je energieke gevoel maar hoe zit het met de anti-catabole/spieropbouwende werking van het spulletje?
.
DBC01 zei:Ben benieuwd hoe jij bent als je es een keer écht clean bent....![]()
En dan bedoel ik dus niet een paar maanden niks en dan weer beginnen hè...écht clean trainen dus!
pipo zei:als ik ECHT clean ben dan blijft er niks van me over joh!!
gelukkig bof ik een heel klein beetje dat ik iets of wat massa heb wat ik dan in kan leveren, maar als ik echt gek wordt van het inkrimpen van me verziekte lijf zal ik snel weer een grote pot d-bol grijpen om me weer een beetje mens te voelen hahahahhaha