Fitness Seller

KYNOSELEN "pipo versus bonfire"

hahhah lol, ik blijf altijd lachen om Pipo! :D

Bro, doe je ding en hou ons op de hoogte! ;)

hahaha, groet Levrone@

Na wat research is mijn interesse gewekt :)

heb net ook eff wat info gezocht.... en het schijnt eiwit afbraak te voorkomen in dieren maar word ook al gebruikt voor aids patienten om spierafbraak tegen te gaan!

klinkt dus wel geschikt voor ons gezamelijk doel :D

staat ook bij normale dossis voor een 100kg bodybuilder is ongeveer 1ml!.... dus let maar op wat je doet...

maargoed ik ben wel benieuwd...

hier de bron nog eff:

http://www.steroidtips.com/kynoselen.htm

uiteraard heeft ergogonics weer een misselijk stukje dat alles in twijfel legt en of tegenspreekt.. maarja hoeveel waarde we aan hun moeten hechten lijkt mij al duidelijk......kan me nog een artikel daar herrineren over dat deca vrijwel niets aan massa wint alleen wat vocht en wat nekspieren :D trippers

http://www.ergogenics.org/kynoselen.html

Die jeuk zou niks voor mij zijn maar je verslag is interessant omdat het middel vrij nieuw is.

en nog opdates pipo? ben erg benieuwd..

ben trouwens altijd benieuwd naar goedje's die ik kan gebruiken voor als ik clean ben :D

grt eddy

Zeker intressant. :D,

Kynoselen….

het anti-katabole wonder….

Kynoselen, het laatste product van het Franse Vetoquinel (die pasgeleden het Duitse Meca inlijfde), lijkt het antwoord op alle bodybuilders gebeden!! Het was origineel ontworpen om de proteïne afbraak in dieren te remmen, maar werdt algauw bij AIDS-patienten gebruikt om hier hetzelfde te doen.Het bleek, volgens de eerste berichten, dit karwei beter te klaren dan androgene/anabole steroïden!! Toch zijn er jammer genoeg, geen wetenschappelijke onderzoeken gestart of geschreven om deze verbazingwekkende claims te onderschrijven, maar individuele experimenten van gebruikers tonen ongelofelijke vetverbrandende capaciteiten en spiergroei.

De belangrijkste ingrediënten zijn ook niets speciaals, potassium, magnesium, selenium, AMP (adenosine monophosphate) en vitamine B12, dus waarom alle ophef? Het schijnt dat de belangrijkste antagonist AMP is, dit heeft het vermogen tot het vergroten van de cellulaire activiteit door middel van een verhoogde zuurstofoverdracht, en kyno zorgt niet voor overstimulatie van de gevoeligheid van het zenuwstelsel waar b.v clenbuterol en efedrine dit wel doen.

Kyno verhoogt eveneens op dramatische wijze het ATP, en het verhoogt de insuline gevoeligheid. Dit heeft een tweevoudig voordeel, ten eerste de verhoogde ATP spiegels verbeteren de proteïne synthese, die van vitaal belang is na een loeizware training, wanneer je ATP spiegels verlaagd zijn, en ten tweede zal je lichaam de lichaameigen insuline effectiever kunnen gebruiken, en veroorzaakt zo een glycogeen lawine naar je spieren. Als je de verleiding voelt om extra exogeen insuline hierbij te gebruiken, pas dan goed op, want hoewel het een uiterst anabool hormoon is en je verzekert van grote spieren, is het uitermate gevaarlijk en kan je het leven kosten, dus zorg ervoor dat je optimaal bent voorgelicht alvorens je je hieraan waagt.

Kyno is volledig legaal, een gewoon supplement, dus als je Franse vrienden, bel ze op of ga er eens heerlijk op vakantie. En als je dit wondermiddel hebt geprobeerd, stuur ons dan eens een e-mailtje, om te bevestigen of te ontkennen of deze claims correct zijn.

Interresant Pipo zal dit ook eens in de gaten houden, lijkt me ook wel een leuke toevoeging aan een kuur of erna.

• Topic Starter Topic Starter
leuke thread he :D :D :D ,

Ben altijd weer erg blij om de leuke reacties erop ;)

Ik twijfelde of ik het zou combineren met een beetje d-bol, maar ben ervan afgezien want het schijnt slecht te zijn die d-bol :p

nou nu ff serieus.
Spul werkt lekker heb zoals een echte needle junk me dosis verhoogdt (hoe slecht dat ook mag zijn) naar 3ml per dag.
Het injecteren in de benen vindt ik persoonlijk minder en hou het nu dus op me schouders, bices en triceps.
De jeuk is compleet verdwenen en zou evt ook aan mezelf kunnen liggen dat ik evt allergies was voor een bepaalde stof erin.
Ik voel me door het spul erg goed train perfect en ben erg energiek!!

Ja wat betreft het commentaar of reactie of dat je dit continu gebruik kunt/wilt noemen.
In zekere zin zit er wel een vorm van waarheid in natuurlijk, maar dit is niet of nauwelijks schadelijk hoewel natuurlijk er nog nooit onderzoek gedaan is op dit soort doseringen in mensen!!!!

Nou luitjes dit was weer een kleine update over dit grappige middeltje en ik zal snel met weer een SPRAAKMAKENDE thread komen :p

pipo zei:
leuke thread he :D :D :D ,

Ben altijd weer erg blij om de leuke reacties erop ;)

Ik twijfelde of ik het zou combineren met een beetje d-bol, maar ben ervan afgezien want het schijnt slecht te zijn die d-bol :p

nou nu ff serieus.
Spul werkt lekker heb zoals een echte needle junk me dosis verhoogdt (hoe slecht dat ook mag zijn) naar 3ml per dag.
Het injecteren in de benen vindt ik persoonlijk minder en hou het nu dus op me schouders, bices en triceps.
De jeuk is compleet verdwenen en zou evt ook aan mezelf kunnen liggen dat ik evt allergies was voor een bepaalde stof erin.
Ik voel me door het spul erg goed train perfect en ben erg energiek!!

Ja wat betreft het commentaar of reactie of dat je dit continu gebruik kunt/wilt noemen.
In zekere zin zit er wel een vorm van waarheid in natuurlijk, maar dit is niet of nauwelijks schadelijk hoewel natuurlijk er nog nooit onderzoek gedaan is op dit soort doseringen in mensen!!!!

Nou luitjes dit was weer een kleine update over dit grappige middeltje en ik zal snel met weer een SPRAAKMAKENDE thread komen :p

Ik zou zeggen ga lekker in deze thread door en maak er een wekelijks/dagelijks updeetje van.
Ik hoor veel over je energieke gevoel maar hoe zit het met de anti-catabole/spieropbouwende werking van het spulletje?

Zit er iets in wat op de dopinglijst staat?

Als ik dit zo lees lijkt het me ideaal om te gebruiken bij duursporten. Cutten en meer energie.

Dat je het warm krijgt na een injectie komt denk ik door de magnesium die erin zit want als je alleen bv magnesium IV zet krijg je het gevoel of je net je kop in de oven gestoken hebt.

DBC01 zei:
Ik zou zeggen ga lekker in deze thread door en maak er een wekelijks/dagelijks updeetje van.
Ik hoor veel over je energieke gevoel maar hoe zit het met de anti-catabole/spieropbouwende werking van het spulletje?

He hallo,

nou doorgaan met deze thread hmmm betwijfel het, voor z,n middel is het in mijn ogen niet bepaald intressant dat men dagelijks iets leest zeker niet vaan een CLOWN als ik :p :p :p .
Tis een mildmiddel dus verwacht er niet mega massa etc van, maar zoals ik reeds zei energiek ja zeker.
Anticatabole werking schijnt het zeker te hebben als je alle stukken erover leest, maar zoals sommigen hier al weten is dat ik niet ALLES geloof wat MEN schrijft en het dus zelf uit wil proberen.
Dierenartsen gebruiken het voor dieren die hevige trauma,s en operaties gehad hebben dus een kern van werkelijkheid zal er zeker wel inzitten.
Mooiste zou natuurlijk zijn als men MIJ dagelijks zou controleren en dat ik bij een instantie als proefkonijntje gebruikt zou worden :D

Wat ik eerder schreef in m,n eerste post hierover dat ik een warm gevoel kreeg dat was na 3 dagen verdwenen en ook nu de dosis verhoogt is zijn er geen temperatuur stijgingen meer.
Ik ga de dosis zeker nog hoger opvoeren en kijken wanneer ik hoefjes krijg en BIX ga eten!!
Wel merk ik dat ik er zeker wel wat droger van geworden ben en ga er gewoon zeker nog z,n 6-7 weken mee door en trek dan mijn persoonlijke conclusie of ik het in het vervolg zal blijven gebruiken tussen me kuren door hoe slecht dit ook moge zijn in de ogen van sommigen.

Over een week of 8 zal ik wel weer eens iets posten over hoe ik over het eindresultaat te spreken ben, maar toto nu toe vind ik het zker geen slecht goedje.
Onbekende middelen worden eerst altijd met argusogen bekeken.

tot laterzzz

Ben benieuwd hoe jij bent als je es een keer écht clean bent.... ;)

En dan bedoel ik dus niet een paar maanden niks en dan weer beginnen hè...écht clean trainen dus!

Zie maar dat je er geen trauwma aan over houd . :D

In ieder geval , ik wacht op meer verhalen van je ..
Suc 6

O O
Mijn spelling toc .
Jesus !!!!
Trauma moet het zijn .
K'moet dringend het groene boekje terug gaan kopen :cool:

DBC01 zei:
Ben benieuwd hoe jij bent als je es een keer écht clean bent.... ;)

En dan bedoel ik dus niet een paar maanden niks en dan weer beginnen hè...écht clean trainen dus!

als ik ECHT clean ben dan blijft er niks van me over joh!!
gelukkig bof ik een heel klein beetje dat ik iets of wat massa heb wat ik dan in kan leveren, maar als ik echt gek wordt van het inkrimpen van me verziekte lijf zal ik snel weer een grote pot d-bol grijpen om me weer een beetje mens te voelen hahahahhaha

pipo zei:
als ik ECHT clean ben dan blijft er niks van me over joh!!
gelukkig bof ik een heel klein beetje dat ik iets of wat massa heb wat ik dan in kan leveren, maar als ik echt gek wordt van het inkrimpen van me verziekte lijf zal ik snel weer een grote pot d-bol grijpen om me weer een beetje mens te voelen hahahahhaha

:rolleyes:

Komt er nog een update pipo? Ik ben wel benieuwd wat je ervan gemerkt heb na 3 maanden.

Terug
Naar boven