MuscleMeat

KYNOSELEN "pipo versus bonfire"

Volgens mij bevalt het allemaal niet zo, anders had ie al lang lyrisch lopen posten hier :D

DBC01 zei:
Volgens mij bevalt het allemaal niet zo, anders had ie al lang lyrisch lopen posten hier :D

Ik weet uit betrouwbare bron dat Pipo op dit moment te druk is om op internet te posten.

Maar aangezien ik aankomend weekend begin met de kynoselen, zal ik met plezier er een draadje over openen :D

Laatst bewerkt:
We wachten met spanning af! :)

IK ga zo es een formatje doen, en ik beloof na de format ook een leuk draadje te openen :D

Ik moet zeggen ik heb er nog geen één duidelijk positieve review over gezien.
Het trekt me daarom totaal niet.

ben wel benieuwd of het bevalt..sommige stukkies die je hier en daar leest klinke wel leuk...

DBC01-C=DB0l.....

daan1976 zei:
Kun je die shit ook oraal innemen?

Geen idee, ik denk het niet. Anders zou het bij dieren ook wel door het eten/drinken gemikt worden lijkt me.

@DBC01: dan heb je duidelijk niet de juiste stukken gelezen!

• Topic Starter Topic Starter
Zo snikkels,

ben er weer ff voor een paar weekjes.
ff over de kynoselen, heb er veel fun van gehad vooral het vele injecteren :eek: !!!
spul werkt goed, maar moet men wel op 4ml per dag gaan zitten.
naar mijn mening is het goed spul om tussen een AAS te doen om zo een beetje te blijven injecteren :D
wat betreft het drinken ervan: denk wel dat je het kan drinken ja, maar of het werkt is een 2de cheers.
moet eerlijkheids halve wel zeggen dat kynoselen niet De werking heeft wat velen hier denken te verwachten ermee.
ik mag graag dingen uit proberen zodat ik weet waar ik over spreek, iets waar velen hier een voorbeeld aan kunnen nemen want enige wat meeste doen in tekst in ander jasje gieten en posten om te posten :p

mzllls

PIPO®

pipo zei:
Zo snikkels,

ben er weer ff voor een paar weekjes.
ff over de kynoselen, heb er veel fun van gehad vooral het vele injecteren :eek: !!!
spul werkt goed, maar moet men wel op 4ml per dag gaan zitten.
naar mijn mening is het goed spul om tussen een AAS te doen om zo een beetje te blijven injecteren :D
wat betreft het drinken ervan: denk wel dat je het kan drinken ja, maar of het werkt is een 2de cheers.
moet eerlijkheids halve wel zeggen dat kynoselen niet De werking heeft wat velen hier denken te verwachten ermee.
ik mag graag dingen uit proberen zodat ik weet waar ik over spreek, iets waar velen hier een voorbeeld aan kunnen nemen want enige wat meeste doen in tekst in ander jasje gieten en posten om te posten :p

mzllls

PIPO®

ey maar geen gains in gewicht of spier of wel?

• Topic Starter Topic Starter
Nee niet veel echt zichtbare gains, wel stuk droger met zelfde gewicht.
Gewoon een x proberen kerel is leuk spul en zo heb je in iedergeval het gevoel dat je lekker door kunt darten na je kuur :p :p

mzll,

Pipo®

Terug
Naar boven