XXL Nutrition

Labtest Whey Protein Isolate Bodylab -11% eiwit

Bezoekers in dit topic

Onbegrijpelijk dat zoiets niet in de media komt. Gaat tenslotte om miljoenenfraude.

Er is nog zoveel dat jij en ik niet weten over fraude in de voedingsmiddelensector. Daarbij stellen dit soort dingen niks voor.
Het belangrijkste is hoe ze erop in gaan en reageren. dat bodylab hier nog niet gereageerd heeft vind ik dan ook onvoorstelbaar.
 
die zien we nooit meer te-rug!
 
Als je niet reageert kan je ook niks fout zeggen.
 
Dat zeg ik.. Met iets andere woorden dan! :D
2 handen op 1 buik
RenateErnest-05.jpg
 
:haha: Dit is ook van grote toegevoegde waarde.
Dit kun je het bumpen van een topic noemen of het teken dat ik (en meerdere) nog wacht(en) op een antwoord. Ik jouw wereld is dat inderdaad geen toegevoegde waarde.
 
Bodylab heeft het volledige bedrag gedoneerd voor een analyse op droge stof, bepaling vocht %, koolhydraten + suikers en een aminozuuranalyse. Deze zal meteen uitgevoerd worden en de resultaten zijn bekend na 1 a 2 weken.

De analyse wordt uitgevoerd op dezelfde pot waar de stikstofanalyse op is gebeurd.

Wij houden alleen rekening met de al uitgevoerde meting op ruw eiwit (wat in de pot zit) en een maximaal verschil van 8% tov het label. Bodylab heeft aangegeven dat hun percentage op het label gebaseerd is op droge stof en een analyse hierop aangevraagd icm vocht %. Maar dit is hoe meeste merken het op hun label aangeven en houden wij zelf geen rekening mee.
En al meer duidelijkheid?
 
Laatste activiteit van Bodylab nog steeds 30 september....
 
Komt ook geen reactie meer hoor :P
 
Sterker nog, gewoon alles afwimpelen, ontkennen of stil blijven is het best. B&F is nog steeds de grootste van NL en komt dagelijks met nieuwe producten. Mensen kiezen blind de goedkoopste, kwaliteit is niet belangrijk. Die paar DBB klantjes die je nu mist kunnen deze partijen gestolen worden, wij zijn toch al een te kritisch publiek. Ze verdienen voornamelijk aan de jeugd die bergen onnodige supps besteld en denkt dat je van een beetje Whey 60% gespierder wordt in een paar weekjes en dat Creatine een kuurtje is.

In de crossfit box waar wij ook een locatie voor strongman hebben waren ze gisteren op hun onwetende teentjes getrapt omdat ik zei dat de whey in hun b&f shakers crap was, geloofden niet eens dat ze slecht uit de testen waren gekomen :rolleyes:
 
In de crossfit box waar wij ook een locatie voor strongman hebben waren ze gisteren op hun onwetende teentjes getrapt omdat ik zei dat de whey in hun b&f shakers crap was, geloofden niet eens dat ze slecht uit de testen waren gekomen :rolleyes:

Je verliest natuurlijk ook wel van je geloofwaardigheid als je een wandelend reclamebord bent voor XXL ;)
 
Back
Naar boven