AndroidHealthClinic

Labtest Whey Protein Isolate Bodylab -11% eiwit

Damn dacht dat ik hier eindelijk een goede whey isolate had die niet te zoet is, niet irriteert, etc. Dikke doei, next.

Met andere woorden, er wordt gecontroleerd of het eiwitgehalte op de pot overeen komt met het vocht. Whey poeder in potten is altijd incl vocht (begrijp ik?). Dan is het toch ook de bedoeling dat Analytic dan ook producten incl. vocht laat analyseren? Zodat je weet, wat op het label staat klopt. Anders heb je twee verschillende dingen die je gaat vergelijken...

Laatst bewerkt:
Met andere woorden, er wordt gecontroleerd of het eiwitgehalte op de pot overeen komt met het vocht. Whey poeder in potten is altijd incl vocht (begrijp ik?). Dan is het toch ook de bedoeling dat Analytic dan ook producten incl. vocht laat analyseren? Zodat je weet, wat op het label staat klopt. Anders heb je twee verschillende dingen die je gaat vergelijken...

Met andere woorden, een analyse op droge stof is nutteloos. Vocht percentage is altijd rond de 4-5% bij whey.

Er is al gemeten op ruw eiwit (dit is incl. vocht, dus wat er in je pot zit), de analyse die hier geplaatst is. Bodylab heeft die droge stof analyse aangevraagd als compromis zover ik kan lezen, maar die wordt niet gebruikt door supplementlabtest. Zullen ze als verdediging willen gebruiken, maar heeft geen nut want de waarde op je label is de waarde op je label.

Dus er wordt verder niets vergeleken. Deze analyse, aminozuuranalyse, koolhydraten en suikers zijn de enige die van belang zijn.

Met andere woorden, een analyse op droge stof is nutteloos. Vocht percentage is altijd rond de 4-5% bij whey.

Er is al gemeten op ruw eiwit (dit is incl. vocht, dus wat er in je pot zit), de analyse die hier geplaatst is. Bodylab heeft die droge stof analyse aangevraagd als compromis zover ik kan lezen, maar die wordt niet gebruikt door supplementlabtest. Zullen ze als verdediging willen gebruiken, maar heeft geen nut want de waarde op je label is de waarde op je label.

Dus er wordt verder niets vergeleken. Deze analyse, aminozuuranalyse, koolhydraten en suikers zijn de enige die van belang zijn.
Dank je, raar eigenlijk hoe Bodylab het dan weer aan pakt. Knap waardeloos als je mij vraagt. Wel weer gul dat ze de andere dingen willen laten onderzoeken, maar dat kan niet de -11 procent goedpraten. Ik heb wel producten gebruikt, maar ga deze shop voorlopig overslaan.

Ik ga dit wel even volgen want bestelde sinds B&F bij Bodylab.
Daarbij bestel ik dan ook nog eens voor meerdere personen tesamen.
Voorlopig even nergens meer iets bestellen.

Ik ga dit wel even volgen want bestelde sinds B&F bij Bodylab.
Daarbij bestel ik dan ook nog eens voor meerdere personen tesamen.
Voorlopig even nergens meer iets bestellen.

Nergens meer iets bestellen? Er zijn ook shops die goed uit de testen zijn gekomen, zoals XXL bijvoorbeeld!

*hoort een spelt vallen*

In!

We want justice en dat soort dingen!

Ik vind het heel raar dat dat zomaar kan. Dat gedoe met b&f ook. Dit is oplichterij. Ik vind dat ze de mensen die hier ooit potten whey besteld hebben hun geld terug moeten krijgen. Ook dat gedoe met b&f, snapte er niks van en snap het nog steeds niet. Zoiets hoort toch op het nieuws te komen en in de kranten te staan.

Volkswagen had meer winst gemaakt als ze eiwitten gingen verkopen.

Onbegrijpelijk dat zoiets niet in de media komt. Gaat tenslotte om miljoenenfraude.

Heeft Bodylab wel via een ander medium gereageerd? Of helemaal niet?

Terug
Naar boven