MuscleMeat

Labtests EPL Meridia & GG Testosteron Enanthaat

kijk daar hebben we wat aan, morgen krijg deze kerel zn spulletjes whooaaaaaa :D

lekker lekker knallen ;)

Als ze een heel lot testen, hoe kunnen mensen dan hetzelfde lotnr in bezit hebben?

Ze testen een vial met lotnr .
Lotnr is gewoon soort van batch nummer(serie)

En toch vraag ik het me af... zijn die uitslagen niet getruukt?! Iedereen kan een PDF genereren, dus hoe kan je er van uit gaan dat het ook een echte lab test betreft. Zeker als het door het UG Lab zelf word betaald, zou zelf meer vertrouwen hebben in een lab test door derden.

Ramonius zei:
En toch vraag ik het me af... zijn die uitslagen niet getruukt?! Iedereen kan een PDF genereren, dus hoe kan je er van uit gaan dat het ook een echte lab test betreft. Zeker als het door het UG Lab zelf word betaald, zou zelf meer vertrouwen hebben in een lab test door derden.

kerel op de test staat een nummer, mail met srcs labs (daar stuurt iedereen zijn shizzle heen om te testen) en vraag of de tests daadwerkelijk uitgevoerd zijn en je weet zat.... doe ik ook wel eens bij twijfel ff mailen...

Dus met 1 lot of liquid bedoelen ze 1 vail ??? vaag..

nee, op elk flesje staat een nummer. flesjes die uit dezelfde serie komen, die dus gelijktijdig gemaakt zijn hebben t zelfde nummer. dit is is een batchnummer. batchnummers worden getest. dan weet je dus dat een test van dat batchnummer in orde is of niet

dennis999 zei:
nee, op elk flesje staat een nummer. flesjes die uit dezelfde serie komen, die dus gelijktijdig gemaakt zijn hebben t zelfde nummer. dit is is een batchnummer. batchnummers worden getest. dan weet je dus dat een test van dat batchnummer in orde is of niet

Ja maar bedoelen ze nou 1 vail of meerdere dan... of ben ik nou zo dom :D

een batchnummer omvat meerdere vials

Ze testen er dus maar 1.
Maar omdat ze tegelijk worden gemaakt zijn de doseringen van de andere vials van dezelfde batch het zelfde

Angerfist zei:
Ja maar bedoelen ze nou 1 vail of meerdere dan... of ben ik nou zo dom :D

:o pff nee ze maken 1000vials en sturen ze alle duizend op om te testen en dan weten ze of die goed zijn.. en met de volgende batch doen ze dit weer, klanten wachten maar even dan want testen gaat voor. :duh:

Terug
Naar boven