- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij moet zeker naar 101 barz gaan, style beat eronder knallen en je hebt een goed nummer op marok niveau.
![]()

Fijn zo'n klopjacht. Fijn ook al die aandacht op de asociale media.

Je kunt het afkeuren, maar mensen doen dit uit onvrede omdat ze niet worden gehoord door de Nederlandse politiek en politie. Dan gaan ze maar zelf op pad.
Net als door politie worden er ook door burgers fouten gemaakt. De politie is extreem inefficiënt en onderbemand. Daardoor is de pakkans hier ontzettend laag en zijn mensen het op den duur beu. Ik heb drie keer in mijn leven aangifte gedaan en elke keer kreeg ik een brief na een week of 2 dat ze te weinig aanknopingspunten hadden om de zaak verder te onderzoeken. Een winkel had zelfs camerabeelden en alles en ik gaf aan dat ze de ruwe data konden opvragen bij de winkel waar ik de beelden had gezien. Nooit gebeurd. De politie heeft op geen enkele manier de zaak onderzocht en gewoon de standaardbrief opgestuurd dat ze niet genoeg aanknopingspunten hadden.
In Duitsland is de politie overigens verplicht om de zaak te onderzoeken, waar in NL de politie enkel verplicht is om de aangifte op te nemen. Daarna kunnen ze heel gemakkelijk een afwijsbrief versturen wanneer het ze teveel moeite kost of de prio niet hoog genoeg is. In sommige gevallen zijn ze wel verplicht om de zaak te onderzoeken, maar waar de grens precies ligt kan ik niet zeggen.
Onze oosterburen hebben een heel wat beter oplossingspercentage: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...06/19/Politie-moet-haar-werk-beter-doen.dhtml
Als ik zelf de dader zou vinden bracht ik hem ook niet meer naar de politie. Door onze geweldige overheid staat hij dezelfde dag nog op straat en gaat hij weer gewoon verder met zijn praktijken. Misdaad loont tegenwoordig serieus in NL.

Ik dacht vooral aan een klassieke burn-out toen ik je post las. Heb er zo al redelijk wat zien vertrekken op mijn werk.Maatschappelijk werker![]()
beetje contradictorisch hé?![]()
nuja, een 'bodybuilder' die naar hardcore luistert is nu ook niet zo'n typisch beeld van een maatschappelijk werker.
Maar ach, diversiteit kleurt de wereld![]()

Ik dacht vooral aan een klassieke burn-out toen ik je post las. Heb er zo al redelijk wat zien vertrekken op mijn werk.
Zonder de eikel te willen uithangen![]()
Jep, opvoeder in een crisiscentrum jeugdzorg.

Je kunt het afkeuren, maar mensen doen dit uit onvrede omdat ze niet worden gehoord door de Nederlandse politiek en politie. Dan gaan ze maar zelf op pad.
Net als door politie worden er ook door burgers fouten gemaakt. De politie is extreem inefficiënt en onderbemand. Daardoor is de pakkans hier ontzettend laag en zijn mensen het op den duur beu. Ik heb drie keer in mijn leven aangifte gedaan en elke keer kreeg ik een brief na een week of 2 dat ze te weinig aanknopingspunten hadden om de zaak verder te onderzoeken. Een winkel had zelfs camerabeelden en alles en ik gaf aan dat ze de ruwe data konden opvragen bij de winkel waar ik de beelden had gezien. Nooit gebeurd. De politie heeft op geen enkele manier de zaak onderzocht en gewoon de standaardbrief opgestuurd dat ze niet genoeg aanknopingspunten hadden.
De pakkans voor mishandeling ligt ruim boven de 50% en in dit geval is de pakkans al helemaal hoog omdat die idioot gefilmd is tijdens zijn actie.
Het rechtvaardigt dus niet dat mensen het recht in eigen handen nemen.
Pakkans voor diefstal zonder geweld ligt zeer laag maar dan heb je het bijvoorbeeld over fietsendiefstal. Iets waar je materieel wel slechter van wordt natuurlijk maar het is niet zo traumatisch als zwaardere misdrijven waar de pakkans over het algemeen ruim boven de 50% ligt. Zware misdrijven worden meestal ook gewoon aangegeven bij de politie, de pakkans is dus een reële pakkans, bij lichtere vergrijpen wordt vaak geen aangifte gedaan wat de daadwerkelijke pakkans alleen maar doet afnemen.
Pakkans in Nederland wordt sterk beïnvloed door o.a. de vele fietsendiefstallen en vernielingen. Maar misschien moeten we fietsendieven en vandalen ook maar gewoon volledig kapotslaan en een heksenjacht op ontketenen.
Zeg overigens niet dat de politie goed werk doet maar plegers van zwaardere misdrijven ontlopen meestal de dans niet. Laat justitie die zaken maar afhandelen i.p.v. een volksgericht van debiele burgers.
Is wel goed als zo iemand mee maakt wat hij bij anderen aanricht.
Hoeft niet permanent beschadigd te worden maar een vernederend pak slaag heeft hij wel verdiend.
Hoe zou jij reageren als het jou dochter was?
Ik vind het goed dat dit soort dingen gedeeld worden op social media zodat dit soort mensen gaan beseffen dat je niet zomaar anderen mensen mentaal en fysiek kan beschadigen simpelweg omdat je dat wel leuk vind.
Ik weet niet of jij kinderen hebt maar als jouw dochter de hele dag aan mijn deur belletje staat te trekken, mag ik haar dan een flinke draai om de oren geven? En goed ook? Of zeg je dan dat ik van jouw kinderen moet afblijven?
draai om de oren vind ik gewoon mogen. werdt bij mij vroeger ook gedaan door me pa en andere vaders als ik me als een mong**l gedroeg.
een pak slaag is wat anders en dat hoort niet.
Ik weet niet of jij kinderen hebt maar als jouw dochter de hele dag aan mijn deur belletje staat te trekken, mag ik haar dan een flinke draai om de oren geven? En goed ook? Of zeg je dan dat ik van jouw kinderen moet afblijven?
Probeer in deze tijd nog maar eens andermans kind een draai om de oren te geven. Binnen no time een proces verbaal in je brievenbus.

waarom draai rond de oren? verstop je in een positie waar je meteen toegang hebt tot je voordeur en zet er dan de tuinslang op. Zo heb je geen geweld gebruikt, stop je het probleem en krijg je onmogelijk last met de ouders van dat kind.