Fitness Seller

Lafaard valt meisje aan

• Topic Starter Topic Starter
Geen kinderen, maar als ik die heb verwacht ik wel dat anderen er van af blijven ja.
Gebeurd dit niet zal ik mijn taak als vader moeten uitoefenen.

Maar ik weet waar je heen wilt.
Ik vind een jong meisje op deze manier bewust beschadigen toch wel heel wat anders dan een kind dat loopt te klieren en belletje te lellen slaan.
Wat die jongen doet kan je gewoon iemand zwaar mee traumatiseren en kapot mee maken.

Verdomme, waarom kan ik jou niet vaker karma geven als 1* ?

Je kunt het afkeuren, maar mensen doen dit uit onvrede omdat ze niet worden gehoord door de Nederlandse politiek en politie. Dan gaan ze maar zelf op pad.
Net als door politie worden er ook door burgers fouten gemaakt. De politie is extreem inefficiënt en onderbemand. Daardoor is de pakkans hier ontzettend laag en zijn mensen het op den duur beu. Ik heb drie keer in mijn leven aangifte gedaan en elke keer kreeg ik een brief na een week of 2 dat ze te weinig aanknopingspunten hadden om de zaak verder te onderzoeken. Een winkel had zelfs camerabeelden en alles en ik gaf aan dat ze de ruwe data konden opvragen bij de winkel waar ik de beelden had gezien. Nooit gebeurd. De politie heeft op geen enkele manier de zaak onderzocht en gewoon de standaardbrief opgestuurd dat ze niet genoeg aanknopingspunten hadden.

In Duitsland is de politie overigens verplicht om de zaak te onderzoeken, waar in NL de politie enkel verplicht is om de aangifte op te nemen. Daarna kunnen ze heel gemakkelijk een afwijsbrief versturen wanneer het ze teveel moeite kost of de prio niet hoog genoeg is. In sommige gevallen zijn ze wel verplicht om de zaak te onderzoeken, maar waar de grens precies ligt kan ik niet zeggen.

Onze oosterburen hebben een heel wat beter oplossingspercentage: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...06/19/Politie-moet-haar-werk-beter-doen.dhtml

Als ik zelf de dader zou vinden bracht ik hem ook niet meer naar de politie. Door onze geweldige overheid staat hij dezelfde dag nog op straat en gaat hij weer gewoon verder met zijn praktijken. Misdaad loont tegenwoordig serieus in NL.

Was het maar zo'n feest...
3 keer gepakt voor mishandeling, en 3 keer voor moeten komen. (gepakt was niet op heterdaad, maar door getuigenverklaringen)
Wel 3 keer vrijgesproken though :D
Terwijl het niet eens om ernstige zaken ging, gewoon een paar tikken en doorlopen (zoals zo vaak gebeurt, no ehero)

waarom draai rond de oren? verstop je in een positie waar je meteen toegang hebt tot je voordeur en zet er dan de tuinslang op. Zo heb je geen geweld gebruikt, stop je het probleem en krijg je onmogelijk last met de ouders van dat kind.

Ben het niet vaak met je eens maar idd, dit lost het probleem veel beter op. Ook geen kids hier maar ik zou me slap lachen als m'n kind zeiknat thuiskomt omdat iemand de waterslang erop gezet heeft tijdens het belletje trekken. Daarentegen zou ik heel erg pissig worden als ie thuis komt met een blauw oog omdat buurman hem/haar een stoot heeft gegeven om het belletje trekken.

Geen kinderen, maar als ik die heb verwacht ik wel dat anderen er van af blijven ja.
Gebeurd dit niet zal ik mijn taak als vader moeten uitoefenen.

Maar ik weet waar je heen wilt.
Ik vind een jong meisje op deze manier bewust beschadigen toch wel heel wat anders dan een kind dat loopt te klieren en belletje te lellen slaan.
Wat die jongen doet kan je gewoon iemand zwaar mee traumatiseren en kapot mee maken.

Wat ik bedoel te zeggen is waar je dan de scheidslijn moet leggen. Jij bent volwassen maar je keurt die klopjacht op een minderjarige wel goed. Met alle mogelijke gevolgen van dien ...
Als je wilt dat volwassenen van jouw kinderen afblijven moet je dit soort digitale klopacties (van volwassenen) ook niet goedkeuren. Is exact hetzelfde, ik denk nog veel erger. Ook niet zeggen dat die jongen een paar goede klappen verdient. Laat het nou maar aan de ouders, de school en de politie over.

Wat ik bedoel te zeggen is waar je dan de scheidslijn moet leggen. Jij bent volwassen maar je keurt die klopjacht op een minderjarige wel goed. Met alle mogelijke gevolgen van dien ...
Als je wilt dat volwassenen van jouw kinderen afblijven moet je dit soort digitale klopacties (van volwassenen) ook niet goedkeuren. Is exact hetzelfde, ik denk nog veel erger. Ook niet zeggen dat die jongen een paar goede klappen verdient. Laat het nou maar aan de ouders, de school en de politie over.

Ik vind dus wel dat die knul die klappen verdiend.
En ik hoop niet dat het uit de hand loopt, maar dit soort acties werken wel.
Vind dat niet exact hetzelfde.
Die jongen doet iets en dat heeft gevolgen.

Als iemand jou een beuk geeft, geef je er niet 1 terug omdat dat hetzelfde zou zijn?
Als diegene niet begonnen was was er ook niks gebeurd, dat bedoel ik met gevolgen.

Is wel goed als zo iemand mee maakt wat hij bij anderen aanricht.
Hoeft niet permanent beschadigd te worden maar een vernederend pak slaag heeft hij wel verdiend.

Hoe zou jij reageren als het jou dochter was?

Ik vind het goed dat dit soort dingen gedeeld worden op social media zodat dit soort mensen gaan beseffen dat je niet zomaar anderen mensen mentaal en fysiek kan beschadigen simpelweg omdat je dat wel leuk vind.

Het is niet mijn dochter en ook niet de dochter van al die debielen die oproepen tot een volksgericht.

Je klinkt nu net zo als een sharia-figuur die voor oog om oog, tand om tand is.

Er worden nog geen autobanden om iemands nek gehangen om daarna iemand in de fik te zetten, ook al zouden er zeker idioten zijn die dat ook nog toejuichen.

We leven in een beschaafde maatschappij (ook al twijfel ik soms nog wel eens). Idioot of barbaars gedrag beantwoordt je dus niet met hetzelfde idiote of barbaarse gedrag. Je inhouden is misschien lastig maar het wordt er echter niet beter op als bij iedere idiote actie van een gaar pubertje een volksgericht op social media op gang komt.

Anyone can be a barbarian; it requires a terrible effort to remain a civilized man.

Dat meisje heeft toch teruggeslagen? Volgens de geldende als-ik-geslagen-word-sla-ik-terug DBB regel is er helemaal geen klopjacht meer nodig.

Topics als deze zijn altijd wel grappig. Gewoon fixeren op wat er gebeurd is en hem op de brandstapel willen gooien in plaats van zich af te vragen van waar zo'n gedrag komt en hoe je het kan voorkomen.

Kwestie van het simpel te houden.

ah ok... :D
dat moet ook niet alles zijn 'opvoeder'...
Je moet tegen een stootje kunnen, maar zou echt niets anders willen doen.

Dienstplicht maar weer snel invoeren..

Topics als deze zijn altijd wel grappig. Gewoon fixeren op wat er gebeurd is en hem op de brandstapel willen gooien in plaats van zich af te vragen van waar zo'n gedrag komt en hoe je het kan voorkomen.

Kwestie van het simpel te houden.

Je moet tegen een stootje kunnen, maar zou echt niets anders willen doen.

Vertel jij 's waar het vandaan komt dan. Mijn inziens is het een k*tkind dat zich graag voordoet als Poolse gangster, gebaseerd op het feit dat iemand die Marcel Kooij ( zoiets iig ) heet zichzelf Kuba Konitsjiwa laat noemen, op elke FB foto staat met drugs en swag en andere rare shit en bekend is dat ie dus, op zijn 15e, al een of meerdere overvallen heeft gepleegd.

Ik snap best dat je door je werk in iedereen het goede wilt zien en iedereen wilt verbeteren, maar in de ogen van bijna heel Nederland zijn sommigen gewoon niet het verbeteren waard. Denk aan de TBS'ers die op verlof zich schuldig maken aan hetzelfde vergrijp als waar ze voor vastzitten. Money well spent dan. Nu weet ik dat je dat nog niet kunt zeggen over een 15-jarige rotjochie maar hij gaat al wel de goede kant op.

Vertel jij 's waar het vandaan komt dan. Mijn inziens is het een k*tkind dat zich graag voordoet als Poolse gangster, gebaseerd op het feit dat iemand die Marcel Kooij ( zoiets iig ) heet zichzelf Kuba Konitsjiwa laat noemen, op elke FB foto staat met drugs en swag en andere rare shit en bekend is dat ie dus, op zijn 15e, al een of meerdere overvallen heeft gepleegd.

Ik snap best dat je door je werk in iedereen het goede wilt zien en iedereen wilt verbeteren, maar in de ogen van bijna heel Nederland zijn sommigen gewoon niet het verbeteren waard. Denk aan de TBS'ers die op verlof zich schuldig maken aan hetzelfde vergrijp als waar ze voor vastzitten. Money well spent dan. Nu weet ik dat je dat nog niet kunt zeggen over een 15-jarige rotjochie maar hij gaat al wel de goede kant op.

en wat stel jij voor dat we met alle "undesirables" doen?

Als ik mod zou zijn had ik dit topic al dicht gegooid. Een hoop, niet iedereen gelukkig, die zich schuldig maken aan ordinaire haatzaaierij. Kan het niet anders kwalificeren.

.

Laatst bewerkt:
Als ik mod zou zijn had ik dit topic al dicht gegooid. Een hoop, niet iedereen gelukkig, die zich schuldig maken aan ordinaire haatzaaierij. Kan het niet anders kwalificeren.

Dit zijn altijd van die bijna-Godwins.

Als jij zegt dat PSV een k*tclub is kan ik ook zeggen dat je haat aan het zaaien bent..

Ga gewoon inhoudelijk in op wat er gezegd wordt ipv de Femke Halsema way out te nemen..

En mat, niet iedereen is te redden, voor dat soort lui is het beter om te verdwijnen, kan me bijna niet voorstellen dat een ouder blij is zo'n kerel hun 'zoon' te moeten noemen..

Het is niet mijn dochter en ook niet de dochter van al die debielen die oproepen tot een volksgericht.

Als het jouw dochter dan wel was, had je dat knulletje dan klappen gegeven?

Je klinkt nu net zo als een sharia-figuur die voor oog om oog, tand om tand is.

Er worden nog geen autobanden om iemands nek gehangen om daarna iemand in de fik te zetten, ook al zouden er zeker idioten zijn die dat ook nog toejuichen.

We leven in een beschaafde maatschappij (ook al twijfel ik soms nog wel eens). Idioot of barbaars gedrag beantwoordt je dus niet met hetzelfde idiote of barbaarse gedrag. Je inhouden is misschien lastig maar het wordt er echter niet beter op als bij iedere idiote actie van een gaar pubertje een volksgericht op social media op gang komt.

Je maakt het veel te groot.
Ben helemaal niet voor martelingen of dergelijke.
Vind gewoon dat deze laffe daad bestraft mag worden met een koekje van eigen deeg.
Vernederend pak slaag van een vrouwelijke kickboxer ofzo.
Dat is natuurlijk heel wat anders dan dood schoppen door een groep volwassenen.
Dat van die autobanden kende ik nog geen eens.

Sharia vind ik walgelijker dan walgelijk.

We leven inderdaad in een beschaafde maatschappij, maar we zijn geen robots en er zijn grenzen.
Van vrouwen/meisjes blijf je af en als je dan zo'n lefgozer bent verdien je zelf ook een lesje.

Dit zijn altijd van die bijna-Godwins.

Als jij zegt dat PSV een k*tclub is kan ik ook zeggen dat je haat aan het zaaien bent..

Ga gewoon inhoudelijk in op wat er gezegd wordt ipv de Femke Halsema way out te nemen..

En mat, niet iedereen is te redden, voor dat soort lui is het beter om te verdwijnen, kan me bijna niet voorstellen dat een ouder blij is zo'n kerel hun 'zoon' te moeten noemen..

Femke Halsema mijd ik liever. Dank je wel. Maar als ik verdere argumentatie lees, dan behoor jij precies tot de doelgroep die ik eerder benoemde. Met zulke agressieve denkbeelden pas je niet binnen een Nederlandse cultuur met beschaving, echter voor griezels als jij zou een enkeltje tuigdorp absoluut geen kwaad kunnen.

Vindt die digitale schandpaal dmv social media juist wel een goede zaak. Iedereen weet nu wie die gast is en hij wordt massaal uitgekotst.
Denk dat dat een stuk pijnlijker is dan een paar flinke tikken.

Mooie backfire trouwens. Het laten filmen en denken stoer te zijn voor de camera om vervolgens landelijke verontwaardiging, een schorsing en 2 weken cel te krijgen :roflol:

Terug
Naar boven