XXL Nutrition

Lafaard valt meisje aan

Het is zijn gedrag relativeren tegenover de uit emotie uitgesproken reacties van het publiek. Heel die "social media" trein laat maar al te goed zien waarom ik zo blij ben met een restrictieve rechtstaat.

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wel verbazingwekkend hoe die kerel in bescherming genomen word, van alle sites word dat filmpje afgegooid.
Niks beters dan al zijn gegevens gewoon lekker online te zetten :)

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

kinderen pesten nu eenmaal, soms op een fysieke manier. Als bish hem niet had proberen terugpakken was het waarschijnlijk bij die onderuithaling gebleven.

En jij noemt mij een idioot maar komt zelf met dit soort uitspraken ?

Meisje komt gewoon voor zichzelf op zoals het hoort en die kerel is gewoon een zwakzinnige die er met alleen een taakstraf nooit iets van zal leren !
Enigste manier om deze kerel het te leren is om het hem zo zuur mogelijk te maken, want dit zal het Nederlandse rechtssysteem niet doen.

En jij noemt mij een idioot maar komt zelf met dit soort uitspraken ?
wat is er dan idioot aan die uitspraak? dat is gewoon waar. Zoals ik al zei, heb t vaak genoeg gezien in het middelbaar dat gozers zomaar uit het niets onderuit werden gehaald. Degenen die 0.0 zelfvertrouwen hadden en gewoon verder liepen met hun staart tussen hun benen kwamen er met dat vanaf. Degenen die wel wat zelfvertrouwen hadden en het opnamen tegen iemand die sterker was dan hun gingen opnieuw een paar keer neer.
Is niet omdat iemand opkomt tegen pesters dat dat altijd goed afloopt:roflol:

Meisje komt gewoon voor zichzelf op zoals het hoort en die kerel is gewoon een zwakzinnige die er met alleen een taakstraf nooit iets van zal leren !
Enigste manier om deze kerel het te leren is om het hem zo zuur mogelijk te maken, want dit zal het Nederlandse rechtssysteem niet doen.
leuk, maar retarded dat ze dat doet zonder knuppel:roflol:

.

Laatst bewerkt:
wat is er dan idioot aan die uitspraak? dat is gewoon waar. Zoals ik al zei, heb t vaak genoeg gezien in het middelbaar dat gozers zomaar uit het niets onderuit werden gehaald. Degenen die 0.0 zelfvertrouwen hadden en gewoon verder liepen met hun staart tussen hun benen kwamen er met dat vanaf. Degenen die wel wat zelfvertrouwen hadden en het opnamen tegen iemand die sterker was dan hun gingen opnieuw een paar keer neer.

als haar ouders nou gewoon nooit kinderen hadden gekregen dan was die arme poolse jongen dit nooit overkomen!

En jij vindt dat de normaalste zaak van de wereld ?

Er kan geen straf te hoog zijn voor deze kerel, ook nog beetje lopen filmen om te laten zien aan iedereen hoe stoer die wel niet is.

Zulke pesters zijn grappig. Ze denken dat ze sterk zijn, haal je ze 1x neer, zijn ze p*ssy voor het leven. :roflol:

Lijkt wel alsof angelus daar op kikt, om overal gewoon tegen de draad in te gaan..

misselijkmakend filmpje

misselijk dat hij haar zomaar onderuit haalt
nog misselijker van die trap op haar hoofd nadat ze hem een duw geeft
middelijk dat die vrienden pas laat reageren en dan enkel mondeling (haal ze uit elkaar)

maar sommige reactie's op facebook....
zijn net zo hersenloos als dit joch en zijn vriendjes

als haar ouders nou gewoon nooit kinderen hadden gekregen dan was die arme poolse jongen dit nooit overkomen!
ik zeg: random pestactie die geëscaleerd is (maar nog steeds binnen proportie is gebleven, is niet alsof hij bleef nastompen terwijl ze op de grond lag, hij liep telkens meteen terug naar zn vrienden) omdat meisje opkwam voor zichzelf is niet waard om pesters hele leven kapot te maken
jij leest: meisje heeft t zelf gezocht
En jij vindt dat de normaalste zaak van de wereld ?
ja, shit happens, heb zelf ook al keer iets soortgelijks gedaan :)
ergens een schoolreis naar een appelboomgaard, zaten elkaar te bekogelen met appels, gooi een appel naar gozer die altijd door iedereen gepest wordt en raak m recht op zn kop. Kerel begint te janken en valt me aan, waarop ik mezelf natuurlijk verdedigde en m ook tegen de grond had gewerkt.
Ben ik nu de slechtste persoon ter wereld en verdien ik het om mn leven kapot gemaakt te hebben door een bende internethelden?

Er kan geen straf te hoog zijn voor deze kerel, ook nog beetje lopen filmen om te laten zien aan iedereen hoe stoer die wel niet is.
idioot, heeft hij t zelf gefilmd dan?:roflol:

Zulke pesters zijn grappig. Ze denken dat ze sterk zijn, haal je ze 1x neer, zijn ze p*ssy voor het leven. :roflol:
in de films ja :)

ik zeg: random pestactie die geëscaleerd is (maar nog steeds binnen proportie is gebleven, is niet alsof hij bleef nastompen terwijl ze op de grond lag, hij liep telkens meteen terug naar zn vrienden) omdat meisje opkwam voor zichzelf is niet waard om pesters hele leven kapot te maken

ja, shit happens, heb zelf ook al keer iets soortgelijks gedaan :)
ergens een schoolreis naar een appelboomgaard, zaten elkaar te bekogelen met appels, gooi een appel naar gozer die altijd door iedereen gepest wordt en raak m recht op zn kop. Kerel begint te janken en valt me aan, waarop ik mezelf natuurlijk verdedigde en m ook tegen de grond had gewerkt.
Ben ik nu de slechtste persoon ter wereld en verdien ik het om mn leven kapot gemaakt te hebben door een bende internethelden?

idioot, heeft hij t zelf gefilmd dan?:roflol:

in de films ja :)

Op filmpje is duidelijk te zien dat hij tegen de camera praat :o dus ze hebben het als groep gefilmd want het was overduidelijk dat hij het voor de camera doet.

En ja jij bent ook een mong**l om jezelf mee te laten slepen door een jongen die gepest word ook nog eens een appel tegen zijn k*nus aan te gooien.. Want kan mezelf niet voorstellen dat hij rustig mee liep te gooien aangezien hij al gepest werd..

Op filmpje is duidelijk te zien dat hij tegen de camera praat :o dus ze hebben het als groep gefilmd want het was overduidelijk dat hij het voor de camera doet.
en dat maakt t zoveel erger?

En ja jij bent ook een mong**l om jezelf mee te laten slepen door een jongen die gepest word ook nog eens een appel tegen zijn k*nus aan te gooien.. Want kan mezelf niet voorstellen dat hij rustig mee liep te gooien aangezien hij al gepest werd..
idd, was nagenoeg volledig zonder aanleiding, en idd een best kansloze actie. Vraag het je opnieuw: verdien ik het nu om mn leven kapot te hebben gemaakt door een bende achterlijke internethelden? Of moest ik toen gearresteerd worden die dag en aangeklaagd voor mishandeling?

Heb wel wat ervaring met zulke gasten, maar die verhaaltjes hou ik wel voor me, anders komt yasmine met zijn verhaaltjes hierheen :roflol:

hangt af van persoon tot persoon :)

en dat maakt t zoveel erger?

idd, was nagenoeg volledig zonder aanleiding, en idd een best kansloze actie. Vraag het je opnieuw: verdien ik het nu om mn leven kapot te hebben gemaakt door een bende achterlijke internethelden? Of moest ik toen gearresteerd worden die dag en aangeklaagd voor mishandeling?

hangt af van persoon tot persoon :)

Je snapt nog steeds niet dat er een verschil tussen een meisje en een jongen zit he ?

En een meisje onverwacht van achter zo hard als je kunt vloeren is gewoon te debiel voor woorden, nu is het de tijd dat kleine Kuna eens flink gevloerd wordt door de social media.

dus een nietsvermoedend meisje volgen, onderuit trappen (waarvoor je nog even checkte of het wel op camera stond), haar dan nog bedreigen en vragen 'of ze iets gaat doen' is proportioneel in de context 'pestactie'.

naar mannetje ben jij man

edit: daarnaast zijn je mind reading skills ook bout want dat las/dacht ik helemaal niet.

Je snapt nog steeds niet dat er een verschil tussen een meisje en een jongen zit he ?

natuurlijk zit daar geen verschil, die jongen die ik een appel tegen zn harses had gegooid en daarna onderuit heb gehaald en een paar keer gestompt was ongeveer even sterk en weerbaar als de chick in het filmpje;)

En een meisje onverwacht van achter zo hard als je kunt vloeren is gewoon te debiel voor woorden,
mee eens, is een ****ing kansloze actie en moet zeker bestraft worden

nu is het de tijd dat kleine Kuna eens flink gevloerd wordt door de social media.

dit is het deel wat jou een idioot maakt :)

Terug
Naar boven