XXL Nutrition

Lafaard valt meisje aan

.

Laatst bewerkt:
dus een nietsvermoedend meisje volgen, onderuit trappen (waarvoor je nog even checkte of het wel op camera stond), haar dan nog bedreigen en vragen 'of ze iets gaat doen' is proportioneel in de context 'pestactie'.

naar mannetje ben jij man

edit: daarnaast zijn je mind reading skills ook bout want dat las/dacht ik helemaal niet.

het is niet bepaald 7-van-eindhoven materiaal hier, dat wil ik maar zeggen:eyes:

zoals hierboven al aangegeven, moet 100% zeker bestraft worden, maar heel dat joch zn leven kapot maken omdat hij een ondoordachte pestactie heeft gedaan. Als je dat goedkeurt ben je ofwel gewoon volslagen achterlijk ofwel gewoon nog erger dan die kerel.

natuurlijk zit daar geen verschil, die jongen die ik een appel tegen zn harses had gegooid en daarna onderuit heb gehaald en een paar keer gestompt was ongeveer even sterk en weerbaar als de chick in het filmpje;)

Heb je dat vroeger gedaan zonder enige reden?

niet letterlijk, maar het was een reden die de daad helemaal niet rechtvaardigde :)

Dus het was iemand die je niet mocht en heb je hem maar van achteren eerst geraakt met een appel en toen neergehaald? Als ik het goed begrepen heb tenminste...

Dus het was iemand die je niet mocht en heb je hem maar van achteren eerst geraakt met een appel en toen neergehaald? Als ik het goed begrepen heb tenminste...

zijkant en neergehaald nadat hij op me afkwam met de intentie om te vechten.
Zoals ik al aangaf, was ****ing kansloos:)

zijkant en neergehaald nadat hij op me afkwam met de intentie om te vechten.
Zoals ik al aangaf, was ****ing kansloos:)

Ik vind dat wel een beetje triest eerlijk gezegt.

Weet je wel hoe lang het duurd om een appel zo volgroeid te krijgen? Arme appel toch... :roflol:

Vraag me af hoe mensen aan adres en telefoonnummer komen puur via fb?

Via mensen die hem dan kennen en gewoon verlinken als ze 't online zien?

Ik zou wel zoveel vechtervaring kunnen hebben maar ik was het niet :D

Het was Tazmaniak

Topic: ruziezoekende mannetjes, legendarische quote komt daar uit.
Vereeuwigd door niemand minder dan GetXXL.

Oh ja, sorry bro. :p

Heb wel echt gelachen om die tekst. :roflol:

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Vraag me af hoe mensen aan adres en telefoonnummer komen puur via fb?

Via mensen die hem dan kennen en gewoon verlinken als ze 't online zien?

Zullen ongetwijfeld mensen zijn die hem op fb hebben en hem verlinken.
Volgens mij kan je ook je tel nr zien op fb als je dat hebt ingevult.

Lijkt wel alsof angelus daar op kikt, om overal gewoon tegen de draad in te gaan..

Denk dat de test aanslaat

Zag ook dat ze zijn huis hadden gevonden en het adres hadden gepost. Wat willen ze dan gaan doen? aanbellen en om uitleg vragen of even lekker gaan schelden?

Klopt dus geen reet van de gegevens slimmerikken ehhe.

Ook voor iemand anders heeft de schoppartij nare gevolgen. Op social media, onder meer Twitter, circuleert een adres van de 'dader' aan de Randweg in Rotterdam. Daar klopt echter niets van. Hier woont een vrijgezelle man van 53 die er helemaal niets mee te maken heeft. Inmiddels houdt de politie bij hem een extra oogje in het zeil.
Debielen :roflol:

Die reacties hier ook altijd he, heerlijk! Ja ik zou hem stompen! Als het mijn kind was brak ik zijn poten en weet ik wat allemaal. Man man man wat een helden zitten hier toch. :roflol:

Gastje moet goed gestraft worden, maar openlijk aan de schandpaal nagelen is onzin, het zijn de middeleeuwen niet.

Gastje moet goed gestraft worden, maar openlijk aan de schandpaal nagelen is onzin, het zijn de middeleeuwen niet.
Er worden vaak jongens tijdelijk bij ons geplaatst voor hun eigen veiligheid tot de hysterie is gaan liggen en er voldoende info verzameld is om een gegronde uitspraak te doen.

Lijkt me hier ook geen slecht plan :rolleyes:

Meisje wordt blijkbaar al 1,5 jaar gepest, zijn taakstraf zou moeten zijn: haar stootkussen te zijn gedurende 1.5 jaar dat zij kickbox lessen krijgt

Een pester van vroeger van mij ben ik ook eens tegengekomen in de gym, en hij dacht ook dat ie klappen ging krijgen van mij. Dat gevoel was al goed genoeg, made my day. Is 3 maanden komen trainen...

Moest dit mijn dochter zijn, dan had die mongol 2 open beenbreuken nu.

Er worden vaak jongens tijdelijk bij ons geplaatst voor hun eigen veiligheid tot de hysterie is gaan liggen en er voldoende info verzameld is om een gegronde uitspraak te doen.

Lijkt me hier ook geen slecht plan :rolleyes:

Bende een wout ?

Terug
Naar boven