Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus een nietsvermoedend meisje volgen, onderuit trappen (waarvoor je nog even checkte of het wel op camera stond), haar dan nog bedreigen en vragen 'of ze iets gaat doen' is proportioneel in de context 'pestactie'.
naar mannetje ben jij man
edit: daarnaast zijn je mind reading skills ook bout want dat las/dacht ik helemaal niet.

natuurlijk zit daar geen verschil, die jongen die ik een appel tegen zn harses had gegooid en daarna onderuit heb gehaald en een paar keer gestompt was ongeveer even sterk en weerbaar als de chick in het filmpje![]()

niet letterlijk, maar het was een reden die de daad helemaal niet rechtvaardigde![]()
Dus het was iemand die je niet mocht en heb je hem maar van achteren eerst geraakt met een appel en toen neergehaald? Als ik het goed begrepen heb tenminste...

zijkant en neergehaald nadat hij op me afkwam met de intentie om te vechten.
Zoals ik al aangaf, was ****ing kansloos![]()

Ik zou wel zoveel vechtervaring kunnen hebben maar ik was het niet
Het was Tazmaniak
Topic: ruziezoekende mannetjes, legendarische quote komt daar uit.
Vereeuwigd door niemand minder dan GetXXL.

Vraag me af hoe mensen aan adres en telefoonnummer komen puur via fb?
Via mensen die hem dan kennen en gewoon verlinken als ze 't online zien?
Lijkt wel alsof angelus daar op kikt, om overal gewoon tegen de draad in te gaan..
DebielenOok voor iemand anders heeft de schoppartij nare gevolgen. Op social media, onder meer Twitter, circuleert een adres van de 'dader' aan de Randweg in Rotterdam. Daar klopt echter niets van. Hier woont een vrijgezelle man van 53 die er helemaal niets mee te maken heeft. Inmiddels houdt de politie bij hem een extra oogje in het zeil.

Er worden vaak jongens tijdelijk bij ons geplaatst voor hun eigen veiligheid tot de hysterie is gaan liggen en er voldoende info verzameld is om een gegronde uitspraak te doen.Gastje moet goed gestraft worden, maar openlijk aan de schandpaal nagelen is onzin, het zijn de middeleeuwen niet.

Er worden vaak jongens tijdelijk bij ons geplaatst voor hun eigen veiligheid tot de hysterie is gaan liggen en er voldoende info verzameld is om een gegronde uitspraak te doen.
Lijkt me hier ook geen slecht plan![]()