Montai
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die knul is nu al meer gestraft dan elk ander 15 jarig jongetje die iemand een paar schoppen uitdeelt. Klote Facebook waar iedereen die shit deelt.
Volgens mij onderschat je dit soort dingen nu enorm. Filmpje staat oa op dumpert, waar nooit iets verwijderd wordt. Over 5 jaar kan je dit filmpje met naam en toenaam nog vinden op internet. Gast is voor altijd ****ed.Hoe dan? Beetje name & shame? Hij is helemaal nog niet 'gestraft' hoor, hij heeft hoogstens 2 uur uit eigen veiligheid op het bureau gezeten.
Die knul is nu al meer gestraft dan elk ander 15 jarig jongetje die iemand een paar schoppen uitdeelt. Klote Facebook waar iedereen die shit deelt.
Volgens mij onderschat je dit soort dingen nu enorm. Filmpje staat oa op dumpert, waar nooit iets verwijderd wordt. Over 5 jaar kan je dit filmpje met naam en toenaam nog vinden op internet. Gast is voor altijd ****ed.
Dat is niet een beetje name and shame.
Dit soort dingen moeten zwaar gestraft worden hoor en een kijkje bij de ouders zou ook geen kwaad kunnen.
Volgens mij onderschat je dit soort dingen nu enorm. Filmpje staat oa op dumpert, waar nooit iets verwijderd wordt. Over 5 jaar kan je dit filmpje met naam en toenaam nog vinden op internet. Gast is voor altijd ****ed.
Dat is niet een beetje name and shame.
Dit soort dingen moeten zwaar gestraft worden hoor en een kijkje bij de ouders zou ook geen kwaad kunnen.
Dumpert heeft filmpje verwijdert volgens mij, PowNed en skoften ook al...
terecht ook...iets met ethiek en ontwikkelingspsychologie enzo
Terecht ja ? Doe normaal man, denk ff aan dat meisje hoe die al anderhalf jaar lang de klote in geholpen wordt door die pesterijen..
Verbazingwekkend ook hoe sommige mensen hem hier in een slachtofferrol proberen te zetten, jullie lijken wel een stel debielen die dit maar gewoon kattenkwaad vinden. In mijn ogen is dit gewoon poging tot doodslag aangezien er gewoon op die meid haar hoofd ingetrapt word, dit had veel anders af kunnen lopen.
Wat moet Nederland met zo'n dwaas ?
![]()
heb je m'n eerdere post ook gelezen?
Ik vind het ontzettend misselijkmakend wat hij gedaan heeft, en ja daar moet hij voor gestraft worden.
Maar de reactie's die ik soms hier of op FB tegenkom, geven soms bijna een even verkeerd beeld weer.
Ik vind de gevolgen daarvan ook niet helemaal in verhouding staan, en daarom vind ik het terecht dat het filmpje bij sites, waar het anders jarenlang blijft circuleren weg wordt gehaald.
Het staat nog steeds op facebook overigens.
(dat stukje over al anderhalf jaar gepest worden: die context is vrij nieuw he en dat moet zeker meegenomen worden bij het bepalen van een passende straf)

Gewoon een keer goed aftuigen of een taakstraf van ~200 uur (eigenlijk beide), maar wat heb je eraan om zijn adres online te gooien.
Zijn die ouders de dupe dadelijk van al die bakstenen door de ruit heen en weet ik het.
Ga dan gewoon een keer langs z'n school op.
Ik ben blij dat ik die niet hoef te bepalen, er zijn niet voor niets wetten en richtlijnen voor.Wat zou in jou ogen een passende straf zijn, daar ben ik dan wel benieuwd naar![]()
Ik ben blij dat ik die niet hoef te bepalen, er zijn niet voor niets wetten en richtlijnen voor.
Noch weet ik genoeg van de context om erover te oordelen.
Wat ik mee zou wegen:
Het lijkt dus dat er lichamelijk letsel is (hoe erg, en de gevolgen weet ik niet)
- hij haalt haar zonder reden hard onderuit
- trapt nadat het meiske naar hem is gekomen, keihard op haar nek(!)
- weet dat het meisje al anderhalf jaar gepest wordt
- is 15 jaar oud
Het lijkt alsof er sprake is van psychisch letsel
Het lijkt met voorbedachte rade te zijn gedaan (filmpje)
Afhankelijk van de mate van dat letsel zou het wat mij betreft mishandeling danwel zware mishandeling zijn en zou er jeugddetentie & een taakstraf bij horen.
Liefst een taakstraf waar hij met gepeste jongeren moet werken.

No offence, maar die ouders hebben ook wel gefaald.

Je zal 100m verderop als vader zitten te wachten op der....En ziet dit gebeuren.
Sorry hoor,maar zou me dochter een kus geven, en zeggen tot over +- 8jaar.
En hem vervolgens dood slaan.
gelukkig is het niet zo ver gekomen!
Maar volgens mij kreeg ze ook nog eens een hele vieze trap op der ruggegraatje.
Toch benieuwd hoe men gereageerd had als ze nu in een rolstoel zat.
Ik kan me niet voorstellen,dat ik/we op die leeftijd een meisje zo behandelde.
Je zal 100m verderop als vader zitten te wachten op der....En ziet dit gebeuren.
meen je dat laatste?
Je dochter is net mishandeld, krijgt dan een kus en mist vervolgens de komende 8 jaar een vader in de buurt? Straf je zo niet tegelijkertijd ook de verkeerde?
OT: wat is precies het letsel van het meiske? Weten jullie dat?
gelukkig is het niet zo ver gekomen!
Maar volgens mij kreeg ze ook nog eens een hele vieze trap op der ruggegraatje.
Toch benieuwd hoe men gereageerd had als ze nu in een rolstoel zat.
Ik kan me niet voorstellen,dat ik/we op die leeftijd een meisje zo behandelde.