MuscleMeat

Lafaard valt meisje aan

Wouten op het forum!!! :eek:

• Like
Waarderingen: mat
Die knul is nu al meer gestraft dan elk ander 15 jarig jongetje die iemand een paar schoppen uitdeelt. Klote Facebook waar iedereen die shit deelt.

Die knul is nu al meer gestraft dan elk ander 15 jarig jongetje die iemand een paar schoppen uitdeelt. Klote Facebook waar iedereen die shit deelt.

Hoe dan? Beetje name & shame? Hij is helemaal nog niet 'gestraft' hoor, hij heeft hoogstens 2 uur uit eigen veiligheid op het bureau gezeten.

Hoe dan? Beetje name & shame? Hij is helemaal nog niet 'gestraft' hoor, hij heeft hoogstens 2 uur uit eigen veiligheid op het bureau gezeten.
Volgens mij onderschat je dit soort dingen nu enorm. Filmpje staat oa op dumpert, waar nooit iets verwijderd wordt. Over 5 jaar kan je dit filmpje met naam en toenaam nog vinden op internet. Gast is voor altijd ****ed.
Dat is niet een beetje name and shame.

Dit soort dingen moeten zwaar gestraft worden hoor en een kijkje bij de ouders zou ook geen kwaad kunnen.

• Topic Starter Topic Starter

Zijn straf moet nog komen en die krijgt die pas als die vrij los loopt

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Volgens mij onderschat je dit soort dingen nu enorm. Filmpje staat oa op dumpert, waar nooit iets verwijderd wordt. Over 5 jaar kan je dit filmpje met naam en toenaam nog vinden op internet. Gast is voor altijd ****ed.

Dit soort dingen moeten zwaar gestraft worden hoor en een kijkje bij de ouders zou ook geen kwaad kunnen.

Dumpert heeft filmpje verwijdert volgens mij, PowNed en skoften ook al...

Dat meidje kan voor der leven zijn verkloot door al dat pesten en kansloze schoppen/slaan.
Ik heb echt geen medelijden met dit soort k*t ventjes

terecht ook...iets met ethiek en ontwikkelingspsychologie enzo

Terecht ja ? Doe normaal man, denk ff aan dat meisje hoe die al anderhalf jaar lang de klote in geholpen wordt door die pesterijen..

Verbazingwekkend ook hoe sommige mensen hem hier in een slachtofferrol proberen te zetten, jullie lijken wel een stel debielen die dit maar gewoon kattenkwaad vinden. In mijn ogen is dit gewoon poging tot doodslag aangezien er gewoon op die meid haar hoofd ingetrapt word, dit had veel anders af kunnen lopen.

Wat moet Nederland met zo'n dwaas ?
wrntkz.jpg

Terecht ja ? Doe normaal man, denk ff aan dat meisje hoe die al anderhalf jaar lang de klote in geholpen wordt door die pesterijen..

Verbazingwekkend ook hoe sommige mensen hem hier in een slachtofferrol proberen te zetten, jullie lijken wel een stel debielen die dit maar gewoon kattenkwaad vinden. In mijn ogen is dit gewoon poging tot doodslag aangezien er gewoon op die meid haar hoofd ingetrapt word, dit had veel anders af kunnen lopen.

Wat moet Nederland met zo'n dwaas ?
wrntkz.jpg

heb je m'n eerdere post ook gelezen?
Ik vind het ontzettend misselijkmakend wat hij gedaan heeft, en ja daar moet hij voor gestraft worden.
Maar de reactie's die ik soms hier of op FB tegenkom, geven soms bijna een even verkeerd beeld weer.
Ik vind de gevolgen daarvan ook niet helemaal in verhouding staan, en daarom vind ik het terecht dat het filmpje bij sites, waar het anders jarenlang blijft circuleren weg wordt gehaald.
Het staat nog steeds op facebook overigens.

(dat stukje over al anderhalf jaar gepest worden: die context is vrij nieuw he en dat moet zeker meegenomen worden bij het bepalen van een passende straf)

heb je m'n eerdere post ook gelezen?
Ik vind het ontzettend misselijkmakend wat hij gedaan heeft, en ja daar moet hij voor gestraft worden.
Maar de reactie's die ik soms hier of op FB tegenkom, geven soms bijna een even verkeerd beeld weer.
Ik vind de gevolgen daarvan ook niet helemaal in verhouding staan, en daarom vind ik het terecht dat het filmpje bij sites, waar het anders jarenlang blijft circuleren weg wordt gehaald.
Het staat nog steeds op facebook overigens.

(dat stukje over al anderhalf jaar gepest worden: die context is vrij nieuw he en dat moet zeker meegenomen worden bij het bepalen van een passende straf)

Wat zou in jou ogen een passende straf zijn, daar ben ik dan wel benieuwd naar :)

Gewoon een keer goed aftuigen of een taakstraf van ~200 uur (eigenlijk beide), maar wat heb je eraan om zijn adres online te gooien.
Zijn die ouders de dupe dadelijk van al die bakstenen door de ruit heen en weet ik het.
Ga dan gewoon een keer langs z'n school op.

Sowieso, lekker slim om al die shit online te gooien, idiote van social media tegenwoordig die moeten laten zien hoe 'betrokken' ze erbij zijn.
Er is ook niet veel nodig om zo'n ventje aan te pakken, maar nee hoor, een hele knokploeg verzamelen via FB :roflol:

Gewoon een keer goed aftuigen of een taakstraf van ~200 uur (eigenlijk beide), maar wat heb je eraan om zijn adres online te gooien.
Zijn die ouders de dupe dadelijk van al die bakstenen door de ruit heen en weet ik het.
Ga dan gewoon een keer langs z'n school op.

No offence, maar die ouders hebben ook wel gefaald.

Wat zou in jou ogen een passende straf zijn, daar ben ik dan wel benieuwd naar :)
Ik ben blij dat ik die niet hoef te bepalen, er zijn niet voor niets wetten en richtlijnen voor.
Noch weet ik genoeg van de context om erover te oordelen.

Wat ik mee zou wegen:
  • hij haalt haar zonder reden hard onderuit
  • trapt nadat het meiske naar hem is gekomen, keihard op haar nek(!)
  • weet dat het meisje al anderhalf jaar gepest wordt
  • is 15 jaar oud
Het lijkt dus dat er lichamelijk letsel is (hoe erg, en de gevolgen weet ik niet)
Het lijkt alsof er sprake is van psychisch letsel
Het lijkt met voorbedachte rade te zijn gedaan (filmpje)

Afhankelijk van de mate van dat letsel zou het wat mij betreft mishandeling danwel zware mishandeling zijn en zou er jeugddetentie & een taakstraf bij horen.
Liefst een taakstraf waar hij met gepeste jongeren moet werken.

gelukkig is het niet zo ver gekomen!
Maar volgens mij kreeg ze ook nog eens een hele vieze trap op der ruggegraatje.
Toch benieuwd hoe men gereageerd had als ze nu in een rolstoel zat.
Ik kan me niet voorstellen,dat ik/we op die leeftijd een meisje zo behandelde.

Je zal 100m verderop als vader zitten te wachten op der....En ziet dit gebeuren.
Sorry hoor,maar zou me dochter een kus geven, en zeggen tot over +- 8jaar.
En hem vervolgens dood slaan.

Ik ben blij dat ik die niet hoef te bepalen, er zijn niet voor niets wetten en richtlijnen voor.
Noch weet ik genoeg van de context om erover te oordelen.

Wat ik mee zou wegen:
  • hij haalt haar zonder reden hard onderuit
  • trapt nadat het meiske naar hem is gekomen, keihard op haar nek(!)
  • weet dat het meisje al anderhalf jaar gepest wordt
  • is 15 jaar oud
Het lijkt dus dat er lichamelijk letsel is (hoe erg, en de gevolgen weet ik niet)
Het lijkt alsof er sprake is van psychisch letsel
Het lijkt met voorbedachte rade te zijn gedaan (filmpje)

Afhankelijk van de mate van dat letsel zou het wat mij betreft mishandeling danwel zware mishandeling zijn en zou er jeugddetentie & een taakstraf bij horen.
Liefst een taakstraf waar hij met gepeste jongeren moet werken.

Taakstraf :o

No offence, maar die ouders hebben ook wel gefaald.

Ik snap je punt, maar toch vind ik het wat overdreven als die ouders de pineut worden, aangezien de meningen over je stelling verdeeld zijn.
Misschien pakken die ouders hem wel flink aan omdat ze het er totaal niet mee eens zijn.
Daarnaast weet je niet wat de gevolgen zijn van een adres online gooien (in het ergste geval huis in de fik, vrij overdreven, maar toch), ik vind dat die dezelfde shit moet ondervinden als dat die gedaan heeft + een flinke taakstraf, of zelfs celstraf vind ik best.

Blijven meningen :)

Je zal 100m verderop als vader zitten te wachten op der....En ziet dit gebeuren.

Dus jij laat liever je dochter 8 jaar lang in de steek, dan dat jij dat joch naar 't politiebureau brengt?

meen je dat laatste?
Je dochter is net mishandeld, krijgt dan een kus en mist vervolgens de komende 8 jaar een vader in de buurt? Straf je zo niet tegelijkertijd ook de verkeerde?

OT: wat is precies het letsel van het meiske? Weten jullie dat?

meen je dat laatste?
Je dochter is net mishandeld, krijgt dan een kus en mist vervolgens de komende 8 jaar een vader in de buurt? Straf je zo niet tegelijkertijd ook de verkeerde?

OT: wat is precies het letsel van het meiske? Weten jullie dat?

Ja. ik zou bain hebben geholpen. misschien niet dood dood slaan, maar de gast zal op zn minst de afgelopen 5 jaar niet meer herinneren.

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

een goede tijd op de intensive care, zo jaartje en dan 5 jaar rehabilitatie met lopen.. misschien dat hij in aanmerking kan komen voor stamcel onderzoeken voor zijn gebroken rug.

Ik steun je punt man, ik als ik vader zou zijn had dat joch ook helemaal kapot geslaan. Maar ik ben geen vader haha

Terug
Naar boven