XXL Nutrition

lang gestopt, tog weer terug

rovernio

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
ik heb een hele tijd niet getraind vanwege een ongeluk ben ook in vet aangekome aub tips om weer lean te worden. wil egt graag mooie abs voor zomer. zo zie ik er nu uit
Zaanstad-20120422-003631.jpg - 252293 tatoo.jpg - 252294
MARVINDENMINO.jpg - 252295
http://i1176.photobucket.com/albums...86126_100001276993920_836279_1157859648_n.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 03:03 ----------

ik zit rond de 18% bf hoelang zou het duuren om naar 10- te gaan voor sixpack abs

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 03:11 ----------

om een idee te geve van mijn kracht
benchpress 90x5
squat 180x 6
deadlift 140x8
leggpress 540x 6

Gaaf nieuws :o

Hoelang het duurt ligt natuurlijk helemaal aan jouw inzet, voeding etc.

ben wel benieuwd naar je benen joh 180 x 6 squat

Je squat niet diep genoeg.

140dl met een180sq? Hmm okay. Verder wel netjes hoor, veel succes! Hen geen verstand van cutten dus kan je geen advies geven.

• Topic Starter Topic Starter
gaga ik squat super diep

TOG en EGT, zijn woorden die met CH gespeld dienen te worden.

nice arms, je chest loopt wel achter ofno?

Je zal moeten gaan cutten om je VP omlaag te krijgen, neem aan dat je met "tog weer terug" weer trained en daar ook je buik bijzit.
Je voeding is de key, ga eens een schema maken met wat je eet/voedingswaardes/tijden enfin dat zal je wel weten.
Dan behoefte uitrekenen en 3x per week goed gaan hardlopen, op cardiodagen eet je op je behoefte en op nietcardio dagen eet je 400-500 calorieen onder je behoefte.
Hopelijk helpt dit je een beetje op weg, ik zou niet weten hoelang het gaat duren neem maar aan een kwestie van maanden.

18% BF? denk eerder dat het rond de 14-15% zit. Als je nu begint met cutten kan je in 2 maandjes wel naar de 10% gaat, mits je een goed voedingsschema hebt en dedicated bent.>(Dus aan je voedingsschema houden, goed trainen en rusten). En echt nu beginnen, anders ben je te laat.

ik ben super dedicated vandaag begonnen met een low carb diet 1800 kal per dag en elke dag uurtje cardio en 4x per week weight lifting

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 17:01 ----------

mhh me chest loopt wel een beetje achter omdat ik 2 jaar lang fout heb gebencht tot midden en niet tot op mijn borst maar daar ben ik nu verandering in aan het brengen

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 17:02 ----------

mhh me chest loopt wel een beetje achter omdat ik 2 jaar lang fout heb gebencht tot midden en niet tot op mijn borst maar daar ben ik nu verandering in aan het brengen

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 17:08 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Op dat schema staat 1500 calo's? Lijkt me erg weinig... je hebt denk ik zo 2800 calorieen nodig en met een crashdieet ga je voornamelijk vocht en spieren afvallen.

18% BF? denk eerder dat het rond de 14-15% zit. Als je nu begint met cutten kan je in 2 maandjes wel naar de 10% gaat, mits je een goed voedingsschema hebt en dedicated bent.>(Dus aan je voedingsschema houden, goed trainen en rusten). En echt nu beginnen, anders ben je te laat.

Van 15% naar 10% met spierbehoud op 2 maanden??? Kan je me dan eens een voedingsschema maken aub? Mag in pm thx

Van 15% naar 10% met spierbehoud op 2 maanden??? Kan je me dan eens een voedingsschema maken aub? Mag in pm thx

Als je uitgaat van 13-14% kan dat best in 2 maanden. Natuurlijk wel wat spierverlies maar dat is nooit te voorkomen. Goed voedingsschema (+ cardio) dan kan het zeker. We praten hier toch niet over enorm grote getallen gewicht die je moet verliezen?

Iemand nog meer benieuwd naar een squat filmpje van TS?

ja me vriende gingen all klaagen dat het weinig calorien was maar keb me gwn volgepropt aan vlees en geen honger meer dat was ongeveer 1500 call zal het morge iets probere te uppen

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 23:03 ----------

zal om de 2 weken pics gooien 1 is te weinig voor resultaat

Waarom zit je zo laag dan? Volgens mij ga je dan amper vet verbranden en inleveren op spiermassa... heb je geen fcking honger?

keb er egt zin in thnx voor de motivatie

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 23:05 ----------

nope omdat het grotendeels eiwitten zijn heb ik niet egt honger ik eet geen carbs. morgen zal ik proberen rond de 2k te eten

keb er egt zin in thnx voor de motivatie

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 23:05 ----------

nope omdat het grotendeels eiwitten zijn heb ik niet egt honger ik eet geen carbs. morgen zal ik proberen rond de 2k te eten

Vet eten om vet te verbranden, met allen eiwitten red je t niet

net eve besproke met paar mede gym ratten blijkbaar kan ik gwn op 2000a2200 kal zitten en snel afvallen + elke dag trainen

Terug
Naar boven