MuscleMeat

Last resort summer cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaha heerlijk dit
 
Hahah jij bent zot,blijf gewoon onder de 50g koolhydraten. 0 Koolhydraten is vragen om problemen.
 
WK 1-6 ANAVAR 50 MG dag
WK 1-6 winstrol 40 mg dag
WK 7-10 nolvadex 20 mg dag

t3
25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75//50/50/50/25/25/25
 
vandaag beginnen heb zojuist alle tabs ingenomen ga over een uur trainen borst/triceps en cardio erbij FUARK

Boxer_1460368749.934353_asset.JPG
 
:roflol: Mannen wat is dit nou weer voor topic?!:roflol:
 
:roflol: Mannen wat is dit nou weer voor topic?!:roflol:
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom mensen zo'n grappen steeds maken maarja dit is gewoon een topic waarin ik me logs ga bijhouden bij deze kuur
ik heb niet gevraagd om mensen me vader of moeder te spelen als ik dood ga aan dit of me lever kapot gaat is dat mij keuze toch? zoals bij alle andere anabolen waarvan je dood kan gaan now shut the fuck up sherlocks.
 
No carbs lijkt top te werken bij mij en ik denk dat de hulp met t3 en no carbs ik ga als een rakket, we zullen zien ik ga maandag beginnen vandaag of morgen post ik me supplies uit een echte pharma NO BULL SHIT.

hoe merk je dit dan
 
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom mensen zo'n grappen steeds maken maarja dit is gewoon een topic waarin ik me logs ga bijhouden bij deze kuur
ik heb niet gevraagd om mensen me vader of moeder te spelen als ik dood ga aan dit of me lever kapot gaat is dat mij keuze toch? zoals bij alle andere anabolen waarvan je dood kan gaan now shut the fuck up sherlocks.
:haha: It's getting better and better. Je hebt trouwens ook geen nakuur nodig hoor bro, is allemaal onzin. Ik denk dat je heel groot en droog van deze kuur (of hoe je het ook wilt noemen) gaat worden. Hou je een aparte log bij voor side effects?:laugh:
 
hoe merk je dit dan
ik hou me eiwitten hoog en vetten normaal hier haal ik me energie uit genoeg vet in lichaam dus laat het maar lekker opgeslagen vet opeten voor meer energie, ik heb 4weken geen carbs gegeten 8kg kwijt geraakt, van 20,1 naar 17,5 een 12 punt meting gedaan waarbij ik van 106kg naar 99,9 ben gegaan
 
:haha: It's getting better and better. Je hebt trouwens ook geen nakuur nodig hoor bro, is allemaal onzin. Ik denk dat je heel groot en droog van deze kuur (of hoe je het ook wilt noemen) gaat worden. Hou je een aparte log bij voor side effects?:laugh:
er bestaat niet zoiets als een wonder middel you train hard eat clean and the results will come en ja de anabolen zijn een hulpmiddel that's it i'm no retarded fuck I know what I am doing.
 
ik hou me eiwitten hoog en vetten normaal hier haal ik me energie uit genoeg vet in lichaam dus laat het maar lekker opgeslagen vet opeten voor meer energie, ik heb 4weken geen carbs gegeten 8kg kwijt geraakt, van 20,1 naar 17,5 een 12 punt meting gedaan waarbij ik van 106kg naar 99,9 ben gegaan
Er zit trouwens ook een "punt" toets op je toetsenbord bro...
 
ik hou me eiwitten hoog en vetten normaal hier haal ik me energie uit genoeg vet in lichaam dus laat het maar lekker opgeslagen vet opeten voor meer energie, ik heb 4weken geen carbs gegeten 8kg kwijt geraakt, van 20,1 naar 17,5 een 12 punt meting gedaan waarbij ik van 106kg naar 99,9 ben gegaan
je zit op een vetpercentage van 20% (huidplooimeting onderschat vp meestal aantal procentjes) en dan ga je orals gebruiken om te cutten..? dude.
Hoeveel kcals zit je nu per dag dan
 
er bestaat niet zoiets als een wonder middel you train hard eat clean and the results will come en ja de anabolen zijn een hulpmiddel that's it i'm no retarded fuck I know what I am doing.
Guys, we hoeven geen advies meer te geven want TS "weer wat hij doet":flexbiceps:
 
Er zit trouwens ook een "punt" toets op je toetsenbord bro...
hahah ik ben klaar met praten man kijk waar je over praat man ik wil hier gewoon mijn logs doen man ik zoek geen aandacht of wat dan ook wat jij wel doet maja enough said ik reageer alleen vanaf nu op puur logs.
 
Back
Naar boven