XXL Nutrition

Last resort summer cut

Bezoekers in dit topic

Avio Nova wat de jongens proberen te zeggen is dat je eerder je lichaam deze 6 weken naar de klote helpt dan dat je daadwerkelijk positieve effecten gaat merken, VOORAL ivm met de ramadan die eraan komt die ervoor gaat zorgen dat eventuele gains die je dan al maakt als sneeuw voor de zon (see what I did there?) verdwijnen, en je herstel alleen maar moeilijker maakt.

Probeer dan lekker natty te cutten tot na de ramadan, ga er lekker volop voor en je zult goeie resultaten moeten zien. Daarna kan je eventueel terugkomen om info te vergaren over een fatsoenlijke kuur (waar ik verder weinig over weet, moet je bij de vets voor zijn).

Off topic: Bayer maakte geen winny toch?
 
BBmaniak wat ik weet maakt of maakte bayer gewoon stanozolol
 
Lekker schijnheilig, anabolen willen gebruiken maar wel meedoen met ramadan.

Wat is daar schijnheilig aan?

Dus als moslim zijnde mag je geen anabolen meer gebruiken? Donder een eind op.
 
Je mag van de koran geen anabolah slikkah.
 
Wat is daar schijnheilig aan?

Dus als moslim zijnde mag je geen anabolen meer gebruiken? Donder een eind op.
Interesseert me geen ruk of ie moslim is of mormoon of de paus.

Maar is het niet zo dat alles wat slecht voor je is, Haram is?
Wel aan de ene kant de goeie moslim uithangen door mee te doen met de Ramadan, anderzijds wel anabolen gebruiken wat Haram is.
Dan ben je geen goeie moslim en ben je schijnheilig bezig.
 
Haha, met alle respect, maar al die 'moslims' die volle bak kuren maar wel raar kijken als iemand een biertje drinkt moeten echt is een keer goed in de spiegel kijken. Flikker toch een eind op. Schijnheilige ratten.

AAS is haram. Ik heb ooit, helaas, ook in het sprookje geloofd. Dus prepare je anus want je krijgt 40 negers straks.
 
Interesseert me geen ruk of ie moslim is of mormoon of de paus.

Maar is het niet zo dat alles wat slecht voor je is, Haram is?
Wel aan de ene kant de goeie moslim uithangen door mee te doen met de Ramadan, anderzijds wel anabolen gebruiken wat Haram is.
Dan ben je geen goeie moslim en ben je schijnheilig bezig.


Lol dus als je vast ben je automatisch een goed moslim?

Wat je doet is tussen jou en god, daar hoef jij of iemand anders niet op te oordelen. Je vast tenslotte voor je zelf en niet voor andere.

Maakt t mij een slecht moslim omdat ik anabolen gebruik? Zo iets beslis jij niet leontje[emoji6]
 
Aangezien je 0 carbs doet zou ik oxy erbij nemen om toch vol te blijven. Je kan dit het beste stacken met halotestin dan krijg je ook geen krachtverlies van de Ramadan. Heb je ook nog een strip kamagra? Anders is het zo lullig voor die 40 maagden straks.
 
Lol dus als je vast ben je automatisch een goed moslim?

Wat je doet is tussen jou en god, daar hoef jij of iemand anders niet op te oordelen. Je vast tenslotte voor je zelf en niet voor andere.

Maakt t mij een slecht moslim omdat ik anabolen gebruik? Zo iets beslis jij niet leontje[emoji6]
Neem aan dat als je je niet aan de regeltjes houdt je inderdaad gewoon slecht bent. Zijn nakuur valt tijdens de ramadan, en als ik me niet vergis zijn medicijnen, alcohol etc verboden tijdens de ramadan tenzij het daadwerkelijk nodig is.
 
Neem aan dat als je je niet aan de regeltjes houdt je inderdaad gewoon slecht bent. Zijn nakuur valt tijdens de ramadan, en als ik me niet vergis zijn medicijnen, alcohol etc verboden tijdens de ramadan tenzij het daadwerkelijk nodig is.


Uiteindelijk bepaal jij niet wie goed of slecht is[emoji6] verdiep je meer in t desbetreffende geloof voordat je zulke uitspraken doet.
 
Uiteindelijk bepaal jij niet wie goed of slecht is[emoji6] verdiep je meer in t desbetreffende geloof voordat je zulke uitspraken doet.
Heb me nooit echt verdiept in geloof omdat ik het zelf onzin vond. Maar wat ik wel weet is dat de meeste moslims andere moslims die tijdens ramadan alcohol drinken toch wel erg slecht vinden.

In mijn familie drinkt niemand tijdens de ramadan, behalve de jongeren die hier wonen. Die zijn niet zo streng gelovig meer of helemaal niet gelovig.
 
Uiteindelijk bepaal jij niet wie goed of slecht is[emoji6] verdiep je meer in t desbetreffende geloof voordat je zulke uitspraken doet.

Nee, dat bepaalt hij niet dat bepalen Allah en zijn boodschapper:
Quran (33:36) zei:
It is not fitting for a Believer, man or woman, when a matter has been decided by Allah and His Messenger to have any option about their decision.
Quran (5:44) zei:
Whosoever does not judge by what Allah has revealed is among the disbelievers.

Dus als jij daar een andere mening over hebt ben je gewoon een kuffar.
 
Uiteindelijk bepaal jij niet wie goed of slecht is[emoji6] verdiep je meer in t desbetreffende geloof voordat je zulke uitspraken doet.

Desbetreffend geloof die jullie blijkbaar alleen maar volgen als het jullie goed uitkomt.
 
Uiteindelijk bepaal jij niet wie goed of slecht is[emoji6] verdiep je meer in t desbetreffende geloof voordat je zulke uitspraken doet.

Ik hoop dat je ooit nog tot besef komt. I really do. RIP.
 
Desbetreffend geloof die jullie blijkbaar alleen maar volgen als het jullie goed uitkomt.


Precies zoals ik al zei, je weet niets van t geloof zelf maar loopt hier interessant te doen. Kneusjes als jou verpesten de samenleving omdat ze met hun mening klaarstaan zonder er iets van te weten.

Of ik nou in god of in vogels geloof, dat is iets wat ik voor me zelf doe, en alles wat ik fout doe is tussen mij en mn geloof.
 
Precies zoals ik al zei, je weet niets van t geloof zelf maar loopt hier interessant te doen. Kneusjes als jou verpesten de samenleving omdat ze met hun mening klaarstaan zonder er iets van te weten.

Of ik nou in god of in vogels geloof, dat is iets wat ik voor me zelf doe, en alles wat ik fout doe is tussen mij en mn geloof.

Groot gelijk, zolang je jezelf niet gaat lopen opblazen vind ik het allemaal goed.
 
Of ik nou in god of in vogels geloof, dat is iets wat ik voor me zelf doe, en alles wat ik fout doe is tussen mij en mn geloof.

Uhhm, niet volgens de islam.
al-Muwatta of Imam Malik (36.18.15) zei:
The Messenger of Allah said, "If someone changes his religion - then strike off his head."
 
Back
Naar boven