Fitness Seller

Lastige 'verslaving' : spieren opspannen

Haha wat een zooitje zijn jullie toch ook he.

lats, tricpes, borst... ff aanspannen en vaak met de andere hand voelen :D Oja, ook nog mijn pc-spier

je komt er vanzelf dan wel achter toch?

en aan het antwoord van BB'ers heb jij toch al niets. jij moet *tijdens* je wedstrijd echt aan de bak, dat kan je van BB'ers niet zeggen. no offence voor deze of gene.

Hallo,
Sinds enkele weken merk is dat ik héél regelmatig mijn spieren (bij mij - wielrenner, been spieren) opspan. Dit doe ik min of meer onbewust. Op de bus, in mijn bed, voor de tv/pc...
Zijn er nog mensen die dit 'probleem' hebben. Ik vindt het heel raar, en merk dat ik het toch wel vaak doe, vandaar mijn vraag.
Ook vroeg ik mij af of dit kwaad kan (vermoeiend voor de spieren) ?

Als iemand van jullie ziet wat ik bedoel/ of hier ook last van heeft (niet écht last...) laat dan iets weten ;)

Alvast vriendelijk bedankt
Groete !!! :D

hehe doe het zelf vaak met lats en vroeger altijd met linker trap :eek:

ik doe het ook altijd. vooral biceps omdat ik die apart van de andere spieren kan bewegen, ook vaak ff borst aanspannen en ff voelen:D elke ochtent sta ik soms ook wel 5 minuten voor de spiegel te poseren.

doe vaak onbewust een latspread, soms een back double bicep of most muscular

ben ook wielrenner, en heb dit een tijd geleden ook gehad.

volgens mij heb je er geen nadeel van omdat je geen weerstand overwint zoals tegen je pedalen of een leg-press.

dit is slechts mijn idee (en beetje ervaring),

succes verder,

rudy

Terug
Naar boven