AndroidHealthClinic

Leanders vooruitgang

• Topic Starter Topic Starter
en wat is uber veel eten? eet maar eens een zakje cashews plus 500 gram kwark elke avond weg plus 12 boterhammen met kipfilet en flinke lading tonijn/kip/ brinta havermout. Wedden dat je aankomt

Ik lus geen kwark/tonijn, ik eet altijd totdat ik gewoon vol zit.. met vol bedoel ik ook echt... VOL

Maar havermout vind ik geen slecht idee en ik eet ook al 12 boterhammen per dag.. zal wel flinke lading kipfilet er ook bijgooien!

Welke oefeningen doe je voor je traps en borst?

Traps:

Heb ik eigenlijk geen specifieke oefening voor.. Ik train die niet echt.. Ik denk dat ik die train door andere oefeningen te doen waarbij je de traps er bij pakt.

Borst:

- Barbell Bench Press
- Wide Grip bench press
- Flat Bench Dumbbell Flyes
- Pec Deck Butterflys (alleen dan pak ik ze met me handen inplaats van eleboog)
- En andere varianten.

Zou je is willen posten wat je op een gemiddelde dag eet?
Alvast bedankt.

Ik vind wel dat je er nu heeel veeel beter uitziet dan eerst, netjes man!

Thanks,

En ik eet 4 boterhammen in de ochtend, 4 in de middag, en 4 in de avond, soms 6 of 8.. ligt eraan.
Los van het fruit en warm avondeten wat ik naar binnenwerk.. en natuurlijk snacks en de broodjes die ik dagelijks op school haal.
Ik eet elke dag wel weer anders, heb niet echt een schema ervoor..

je doet te veel spieren op een dag,rust is de sleutel tot groei

netjes, je kan ver komen. Goed eten en train hard.

"Thanks,

En ik eet 4 boterhammen in de ochtend, 4 in de middag, en 4 in de avond, soms 6 of 8.. ligt eraan.
Los van het fruit en warm avondeten wat ik naar binnenwerk.. en natuurlijk snacks en de broodjes die ik dagelijks op school haal.
Ik eet elke dag wel weer anders, heb niet echt een schema ervoor.."

Is zeker niet uberveel.
En wat betreft kwark: leren eten, hoort erbij. Is voor de casseine eiwitten om je een groot deel van de nacht te voorzien van eiwitten, dus voor spieropbouw/behoud. Gooi er anders wat ananas doorheen, of beetje ranja.
Als je bewust bezig wil zijn met je voeding zou ik het even uitreken, het aantal kcal: www.calorielijst.nl
Vergelijk dat met wat je zou moeten eten: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm

Ben benieuwd...

jullie met die boterhammen altijd!!!!!!!!!!!!

jullie met die boterhammen altijd!!!!!!!!!!!!

Ja, als het helpt.. kleine moeite om te doen toch ;)

En wat betreft kwark: leren eten, hoort erbij. Is voor de casseine eiwitten om je een groot deel van de nacht te voorzien van eiwitten, dus voor spieropbouw/behoud. Gooi er anders wat ananas doorheen, of beetje ranja.
Als je bewust bezig wil zijn met je voeding zou ik het even uitreken, het aantal kcal: www.calorielijst.nl
Vergelijk dat met wat je zou moeten eten: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm

Ben benieuwd...

Ik zal kijken wat ik kan doen, kwark.. tsja ranja zal wel lukken.. probeer het wel even uit. Probeer het vanaf volgende week wel, elke dag innemen toch?

En ik reken mijn calorie lijst dit weekend wel even uit!

netjes, je kan ver komen. Goed eten en train hard.

Thanks, appreciate it, over een maandje of 2 update fotos!

je doet te veel spieren op een dag,rust is de sleutel tot groei

Ja daarom heb ik op woensdag + weekend ook rust, ivm spierpijn ook. Heb al aardig wat schemas geprobeerd van 3 keer in de week, tot 6 keer. Maar wat ik nu heb gaat opzich wel lekker! :D

Yup, aan je beginpost te zien doe je aan fitness... :rolleyes:

leuke vooruitgang :p

goede vooruitgang man. En je trapezius is ook echt dik geworden :O

enige aanmerking is. ik zou ook iets meer aandacht geven aan het sternoscostale gebied van de borstspieren en het claviculaire gedeelte en de deltoideus anterior. mischien wat meer isolatie oefeningen voor die? zal je goed staan

enige aanmerking is. ik zou ook iets meer aandacht geven aan het sternoscostale gebied van de borstspieren en het claviculaire gedeelte en de deltoideus anterior. mischien wat meer isolatie oefeningen voor die? zal je goed staan

Bovekant borst + schouders dus?
Ik update later wel een foto van me schouders, ze zijn idd beneden de maat, maar ik wil vanaf maandag gaan knallen met schouders!

update fototje relaxte pose + rug.

Gaat goed hoor.

Gewoon blijven feesten je moet ik een beetje leven he!

Terug
Naar boven