Lynnekeuh
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 54kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M.A.W. je doet het zelf ook
---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------
Wat was dat ook alweer? Het topic.

Same here, maar niet stiekem....
On topic: leeftijd van de dames![]()
Nou trap jij even af met een integrerende stelling.

een intrigerende stelling?
Of wilde je integreren (met die belgen?)

we kunnen mss een nieuw topic beginnen, wie verveelt zich op twerk
Hai smurfin,
De helft van mijn bericht is weg, dus nog eens.
Ik ben 52 jaar, dus ook een senior onder de dames. Ik ben zo'n twee jaar serieus aan het trainen. Sinds drie jaar doe ik mee aan de regionale bankdrukwedstrijden met het team van onze sportschool. Ik ben het afgelopen jaar niets vooruit gegaan doordat ik door mijn rug was gegaan, toen kwam mijn schouderblessure en nu weer sinds een aantal maanden een tennisarm. Heel hinderlijk als je zo graag verder wilt, maar niet kan. ( Ik word toch echt een ouwe trut, geloof ik)Ik heb ook een keer voor de grap met een powerliftwedstrijdje meegedaan. En daarna heb ik ook het deadliften opgenomen in de trainingen.
Ik doe nu zes keer in de week KT, voorheen 3x KT en 3x kick-fun, maar die arm belemmert het boksen. Ik heb geen wedstrijdambities, maar wil de opkomende aftakeling enigszins terugdringen en liefst nog een beter figuurtje krijgen dan toen ik 17 was, hahahaha( eigenlijk wel, hoor).
Ik heb vijf kinderen gebaard en dat moet je als vrouw ook maar weer allemaal strak zien te krijgen. Ik train samen met mijn man, want er zijn weinig vrouwelijke maatjes te vinden binnen mijn sportschool.
Waar zijn de andere dames van 50plus?
. Maar we laten ons niet kisten hoor, gewoon doorgaan, ja toch?!Dank je Jerney,
Hoe bereken jij je vetpercentage? Ik meet met een huidplooimeter en dan heb ik een tabel waarop je kan aflezen adh van het totaal van je metingen wat je percentage is. Maar nu moet ik natuurlijk bij mijn leeftijd aflezen hoe ik ervoor sta, maar dat is zo stom, want ik zie nu meer spieren dan zeg 15 jaar geleden, maar die tabel geeft wel mooi aan dat ik eigenlijk dikker ben. Ik ben ook niet zwaarder geworden. Negeer je gewoon dat je ouder bent( graag!) of moet ik gebukt gaan onder een hogere vetmassa en nog meer mijn best gaan doen?
Ik heb vorig jaar een huidplooimeting laten doen maar thuis heb ik alleen zo'n Tanita weegschaal wat toch niet klopt. De spiegel zegt genoeg en je kleding natuurlijk.