XXL Nutrition

leg press te ligt?

wij hebben ook enkel een verticale tot 260kg :s je kan er schijven van 20 opleggen en in evenwicht laten houden door iemand of met 1 been pressen?

• Topic Starter Topic Starter
lol?

1 been pressen ?

ik duw het stoeltje gewoon weg.. anders had ik ideeen zat..

miss idee om 20kg met touw aan me stoeltje te knopen?

wij hadden er voorheen één die schuinomhoog ging ,... daar kon je iemand op laten zitten :D

Bij een gewone zou ik het ook niet weten :( misschien je partner laten tegenhouden ???
Anders gewoon maar ultra langzaam uitvoeren :D

Tijd om uni-lateral oefeningen in te voeren. Dus single-leg.

• Topic Starter Topic Starter
word de verhouding dan niet verstoord..

zal het toch maar is proberen dan morgen. wish me luck!

Leg press = voor pussies. Squat!

Anders, als je de ballen er voor hebt, kan je barbell leg pressen. Smith machines zijn een redelijk veilige optie.

Mwa 1 been kan gerust, het belast alleen zwaar je heupen ofzo. Dacht dat x3l daar een mooie post van had. Probeer er dumbbells op te leggen, bijvoorbeeld 2x20kg. Daardoor kon ik tot 300kg gaan met de legpress. Al vinden niet alle instructeurs dat altijd zo leuk, bij mijn oude gym vinden ze het ook niet zo geweldig. Daarom deed ik het alleen als ze voor zaten.

Ga gewoon squatten, dan moet je geen mcguyver technieken bedenken om zwaarder te trainen.

Gewoon barbell leg press doen.

leg_press.gif

dat is wel een risky oefening imo :D

Hele dikke vriendin zoeken en die op de leg press zetten voor extra gewicht :dunno:

laatst zag ik dat iemand , op de legpress ging zitten om zo doe extra gewicht te zetten

Nadeel van al te veel extra gewicht is dat je hem wel kapot kunt maken. (vooral apparaten die met kabels werken). DOe dus voorzichtig (naast dat je de rekening zult mogen betalen zou je zelf ook beschadigd kunnen raken als hij breekt en dat is nog veel erger)

1-benige presses en anders gewoon lekker gaan squatten. (of een plate loaded leg press kopen :))

Who cares about leg press anyways? Fullsquats, frontsquats, bench squats, box squats, pin squats... de lijst is eindeloos.

Who cares about leg press anyways? Fullsquats, frontsquats, bench squats, box squats, pin squats... de lijst is eindeloos.

Ik wou net zeggen warom geen squat varianten?
En als je jezelf maar moe genoeg maakt door zwaare sets te squaten dan is die legpress ook wel zwaar genoeg.

Terug
Naar boven