Fitness Seller

leg press

Tja, ik doe meestal 5x5 of 4x8 maar soms ook 3x10 oid, als je er maar genoeg gewicht aan hebt hangen neem je vanzelf de nodige rust, meestal een minuutje of 2 a 3.

12-15 hh en ook 2 a 3 minuten rust. een fitnessleraar zei altijd tegen mij dat je voor je benen min 15 hh moest maken omdat het de grootste spiergroep is. (massa)

Laatst bewerkt:
een fitnessleraar zei altijd tegen mij dat squaten slecht voor je knien is, deadliften slecht voor je rug, enz enz.

oftewel, zelf uitzoeken wat jij fijn vind, niet te veel van onwetende fitnessleraren aannemen;)(uitzonderingen daargelaten)

hehehhe :P
maar het komt erop neer dat je echt heel erg goed moet opletten dat je niet vanuit je 9(onder)rug gaat duwen
ik zie dat vaak en dan krijg ik ook kippenvel

Dat wisselt een beetje. Meestal ga ik in ieder geval niet hoger dan 8-10 herhalingen, en de rust doe ik nooit op tijd. Gewoon rustig op adem komen en pas weer gaan als je er klaar voor bent. Soms doe ik ook sets van 4 tot 6 reps met maximaal gewicht, en dan meerdere sets. Doe gewoon wat je zelf goed aan vind voelen.

owja, en zelf gebruik ik de legpress niet, aangezien ik thuis train en geen legpress heb, dus kan je niet veel verder helpen:o

een fitnessleraar zei altijd tegen mij dat squaten slecht voor je knien is, deadliften slecht voor je rug, enz enz.

oftewel, zelf uitzoeken wat jij fijn vind, niet te veel van onwetende fitnessleraren aannemen;)(uitzonderingen daargelaten)

slechte fitnessleraar dan, mijne spoorde me aan om wel te gaan squatten en deadliften. wist alleen niet wat zn motivatie daarachter was om zoveel hh te maken voor massa.

slechte fitnessleraar dan, mijne spoorde me aan om wel te gaan squatten en deadliften. wist alleen niet wat zn motivatie daarachter was om zoveel hh te maken voor massa.

klopt, 1 van de redenen dat ik thuis train, dat was toevallig een keer dat ik met een vriend meeging naar zijn sportschool;)
gelukkig heb jij wel een goede fitnessleraar!

WARM-UP(1x15, 1x12, 1x10) dan 1 set 4-8.... 20x diep ademhalen....en dan 1x20 met een gewicht waar je er normaal 10 a 12 mee doet.

27,6 kilo en 1,65 minuten pauze.

Je WM mag je net zo lang bij rusten als je denkt nodig te hebben hoor.;)

Ja weet ik...maar ik begin niet gelijk aan me wm. na de zware set...wij hebben geen kotsemmertjes en ik kots best snel (p*ssy) :D maar ik merk dat 20x diep ademhalen genoeg is voor mij om te herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe ook altijd 6a10 herhalingen maar de pomp is wel veeel beter als ik hoger dan 10 herhalingen ga maar of dat ook even goed is voor de groei durf ik niet te zeggen

Terug
Naar boven