hoeveel herhalingen en hoeveel rust tussen de sets vinden jullie het beste bij de leg press?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een fitnessleraar zei altijd tegen mij dat squaten slecht voor je knien is, deadliften slecht voor je rug, enz enz.
oftewel, zelf uitzoeken wat jij fijn vind, niet te veel van onwetende fitnessleraren aannemen(uitzonderingen daargelaten)
slechte fitnessleraar dan, mijne spoorde me aan om wel te gaan squatten en deadliften. wist alleen niet wat zn motivatie daarachter was om zoveel hh te maken voor massa.

klopt, 1 van de redenen dat ik thuis train, dat was toevallig een keer dat ik met een vriend meeging naar zijn sportschool
gelukkig heb jij wel een goede fitnessleraar!

OH inderdaad. Het ging over herhalingen.
Denk zo.n 14,5 herhalingen. Die laatste 0,5 is zeer belanrijk, die geeft de pomp!

WARM-UP(1x15, 1x12, 1x10) dan 1 set 4-8.... 20x diep ademhalen....en dan 1x20 met een gewicht waar je er normaal 10 a 12 mee doet.

Je WM mag je net zo lang bij rusten als je denkt nodig te hebben hoor.![]()
maar ik merk dat 20x diep ademhalen genoeg is voor mij om te herstellen.Ja weet ik...maar ik begin niet gelijk aan me wm. na de zware set...wij hebben geen kotsemmertjes en ik kots best snel (p*ssy)maar ik merk dat 20x diep ademhalen genoeg is voor mij om te herstellen.
Bij mij in de sportschool kan je zelfs de pomp er uit pompen. Laatst nog gehoord![]()