Fitness Seller

Leg Press

grimlock2009

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik fitness nu 5-6 maanden (newbie) ik heb een vraagje over de leg press.
Ik voer deze momenteel goed uit op 182.5 kilo 4x10
Het apparaat gaat maar tot 200 hoe moet dat in de verdere toekomst?

Squatten. Train je benen op een aparte dag en zo ja, post je schema eens.

Q

Losse schijven erbij?
Been voor been?
Gaan squaten?
Ergens anders gaan trainen?

langzamer trainen? of anders moet je de lunges doen

je benen neer plaatsen, bij ons is een leg press die kan ik ook op max 250 alleen dan heb ik mijn voeten normaal op die plaat. als je je voeten met je hakken bovenaan zet is het ineens veel moeilijker. weet niet of je begrijpt wat ik bedoel

• Topic Starter Topic Starter
je benen neer plaatsen, bij ons is een leg press die kan ik ook op max 250 alleen dan heb ik mijn voeten normaal op die plaat. als je je voeten met je hakken bovenaan zet is het ineens veel moeilijker. weet niet of je begrijpt wat ik bedoel

ja snap wat je bedoelt :)

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 22:19 ----------

Losse schijven erbij?
Been voor been?
Gaan squaten?
Ergens anders gaan trainen?

been voor been zal ik zeker gaan proberen
Squaten heb ik al veel met crossfit gedaan alleen was het daar met iemand op je nek :)
Ergens anders trainen ... nha

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 22:21 ----------

Squatten. Train je benen op een aparte dag en zo ja, post je schema eens.

Q

Ik train me benen op een aparte dag ja + abs , alleen volg ik niet een strak schema als ik bijv. biceps doe doe ik circa 5-7 oefeningen 4x12 voor biceps en rug is dan weer een ander verhaal

Single legged legpress een ideetje? Dus beide benen apart doen, dan kan het apparaat nog steeds tot 200, maar als je per been die 200 wegdrukt praat je over serieuze gewichten.

Single legged legpress een ideetje? Dus beide benen apart doen, dan kan het apparaat nog steeds tot 200, maar als je per been die 200 wegdrukt praat je over serieuze gewichten.

haha oke zal het gaan doen als me benen weer oke zijn :)

elke rep een 8 seconden aanhouden op het piekpunt ;) je zal niet zoveel noten meer op je zang hebben

hebben ze geen squatrek of smith?

Hoe diep zak je terug? Hoe snel doe je de reps? Daar kan ook nog flink rek in zitten, 60 graden pompen doet niet veel voor je. ;)

Hoe diep zak je terug? Hoe snel doe je de reps? Daar kan ook nog flink rek in zitten, 60 graden pompen doet niet veel voor je. ;)
diep genoeg denk ik tot de gewichten de overige gewichten net niet raken.
niet snel niet extreem langzaam

De diepte hangt dan af van de instelling van de stoel. Als de gewichten elkaar raken zou je met je bijna met je kont tegen je hakken moeten zitten.

naja de stoel die zit ver genoeg naar beneden zodat ik zowat met me knie bij me gezicht zit

Terug
Naar boven