AndroidHealthClinic

Military press

Bezoekers in dit topic

Niet iedereen traint PPL hé
En in de meeste gevallen dag voor deze training rust of benen. Maar zelfs al train ik borst de dag ervoor dan nog lukt 4 x 8 x 62.50 op OHP. Alleen je triceps dan wat sparen de dag ervoor.
Ik doe zelf UB/LB, als je borst traint gebruik je ook schouders.
 
Ik doe zelf UB/LB, als je borst traint gebruik je ook schouders.
Als ik borst train, gebruik ik ook schouders. En biceps, triceps. Daarom liever dag rust of benen voor het trainen van de OHP. Maar als dat niet uitkomt, pak ik 'm evengoed gewoon na 1 dag al. Dat weet ik dan van te voren dus train dan de dag ervoor niet geïsoleerd mijn triceps.
 
MP Dominated 🏋️‍♂️
 
Maar zelfs al train ik borst de dag ervoor dan nog lukt 4 x 8 x 62.50 op OHP. Alleen je triceps dan wat sparen de dag ervoor.
Waarom zou je borst de dag voor schouders trainen? Vroeg of laat pak je dan een blessure aan de voorzijde schouder. Natuurlijk kan het, maar waarom een risico nemen.
 
Gewoon op Push-dag borst en schouders pakken?
 
Waarom zou je borst de dag voor schouders trainen? Vroeg of laat pak je dan een blessure aan de voorzijde schouder. Natuurlijk kan het, maar waarom een risico nemen.
Ik doe dat ook niet standaard, alleen als het niet anders kan. Ik train ook geen schouders. Ik doe OHP voorafgaand aan het trainen van de rug.
 
OHP voorafgaand aan trainen van de rug?

wat is deze
 
Ik doe dat ook niet standaard, alleen als het niet anders kan. Ik train ook geen schouders. Ik doe OHP voorafgaand aan het trainen van de rug.
Geen schouders... Geen losse dag voor schouders bedoel je zeker? Of doe je helemaal geen zijkant/achterkant schouder oefeningen?
 
Geen schouders... Geen losse dag voor schouders bedoel je zeker? Of doe je helemaal geen zijkant/achterkant schouder oefeningen?
Geen losse schouder dag of schouders met rug bedoel ik. OHP bij rug en side raises bij borst. Facepulls wisselend bij borst en rug, laag volume.
 
OHP in combi met borst vind ik gewoon ruk. Wil niet teveel zware presses in één training.
Zware MP/OHP is ook klote voor of na BP. Maar moet je dag erna benen trainen, dan pas borst
 
Back
Naar boven