Fitness Seller

Sticky Legendarische DBB leden

klusmier

Juist Jesaja, de negert met epic valpartij toen hij met een vat rondliep :roflol:

Weet iemand nog wie die pedo kerel was die op vriendinnen van zijn 13-jarige dochter zat te geilen? Was iets met MarcW ofzo. Periode 2008.
Dat was toch nog niet zo lang geleden? Kerel die daarna nog terug kwam met een kloon.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 16:52 ----------

Hebben we eigenlijk nog wel n*gers op dbb
Dbb is een versnelde simulatie van real-life natuurlijke selectie.

Klusmier indeed, het bashen van Wesking en SniperX en last but not least: Loverboy. Die gare kerel die foto's postte wanneer hij naakt in het zwembad stond met een fles crystal voor zijn kruis :roflol:!

jimmyneutron niet voorbij zien gaan, verkoopt die nog creatine? wat een sjappie :roflol:

O ja LOL, die Wesking was me er ook een zeg :o

Lil priest aka Krillin
Cod
RobertHosper
Sis
Arnoldfan
Luppie

Schieten me zo te binnen

Juist Jesaja, de negert met epic valpartij toen hij met een vat rondliep :roflol:

Weet iemand nog wie die pedo kerel was die op vriendinnen van zijn 13-jarige dochter zat te geilen? Was iets met MarcW ofzo. Periode 2008.

ja en jesaja stond ook op de foto met de ufo piloot :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die perf hete marcw idd

Whaha Marcw de perv ja. Over pervs gesproken, trekkoning Jopie kon er ook wat van :roflol:

ik heb klusmier nog gezien in curacao xD

Post jovani hier eigenlijk nog wel eens? Zijn topic was de inspiratie voor mij om te gaan trainen. :P

etc

Terug
Naar boven