Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had wel gehoord over ene anne henk hij was echt geniaal haha
nee hij kwam wel uit pekel en benchte zelfs 100 volgens mij. dan ben je echt een baas, 18 jaar en 5x100 benchen jeeezusHeb gehoord dat hij 85 bencht voor reps en niet in Pekel woont, bedoel je die?
nee hij kwam wel uit pekel en benchte zelfs 100 volgens mij. dan ben je echt een baas, 18 jaar en 5x100 benchen jeeezus
haha ken mensen die veel sterker waren toen majahnee hij kwam wel uit pekel en benchte zelfs 100 volgens mij. dan ben je echt een baas, 18 jaar en 5x100 benchen jeeezus
mayolijn, ik zie haar nog zo voor me met die ecto op de bank.

ja MAAR TOEN NIEja maar hoorde ook iets over dat hij geen stereowieden gebruite en alemaal natterul was spier
vraag je je toch af hoe ze daar elke keer in slaagt om zulke gasten te strikken, die kerel ziet er toch decent uit, en superknurft had een epic fysiek. Zou haar k*t misschien naar chocolade met tren smaken?![]()
Waarschijnlijk opgegeten door Mayolijn.
Vergeet Jonko niet, sindsdien ook vermist op DBBWaarschijnlijk opgegeten door Mayolijn.