bartman
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 480
Ja wel een pedosnor 😄Enige wat ik tegen kom zijn pics van hem in google met een TBS snorretje
Dat zou kunnen,was een paar keer teruggekomen onder een andere naam.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja wel een pedosnor 😄Enige wat ik tegen kom zijn pics van hem in google met een TBS snorretje
Dat is handymannJa wel een pedosnor 😄
Ook al verft hij zijn haar zwart of wat dan ook, zijn oortjes veraden hem😉
Hij was een keer goed boos op mij lol. Stuurde gelijk zijn 06 en ik moest hem maar even bellenOok al verft hij zijn haar zwart of wat dan ook, zijn oortjes veraden hem😉

Bingo!
En heb je hem toen gebeld?.Hij was een keer goed boos op mij lol. Stuurde gelijk zijn 06 en ik moest hem maar even bellen![]()
Nee ben ik te bitchass voor.En heb je hem toen gebeld?.
Heerlijk over de zeik kon hij altijd gaan😁😁😁
Hij is nu op Badoo aktief en zal daar naast zijn duimpje omhoog ook iets anders omhoog hebben😉.Toen ik net aangemeld was zag ik dat ie in 1 jaar tijd al 30.000 post gemaakt had. Die gast zat dat jaar echt als een malle te posten in elk topic met zn smileys, duimpjes en quotes met een bevestigingetje.
Hij geile dus een beetje op je 🤣🤣Die keer dat ik xzyz had gemeet op een festival en hij na vijf minuten vroeg of ik na het festival bij hem thuis wou slapen. Bleef maar achter me aan lopen, heb hem eindelijk kunnen ditchen door te zeggen dat ik naar de wc ging en de andere wc uitgang hem peerde.
Wat een figuur.
Zou me niks verbazen, ik was toen nog geen 18 denk ik dus loopt in lijn met zijn daden.
Ik moest ff je leeftijd checken, ik dacht dat je ouder was.Die keer dat ik xzyz had gemeet op een festival en hij na vijf minuten vroeg of ik na het festival bij hem thuis wou slapen. Bleef maar achter me aan lopen, heb hem eindelijk kunnen ditchen door te zeggen dat ik naar de wc ging en de andere wc uitgang hem peerde.
Wat een figuur.
🤣🤣🤣 man o manZou me niks verbazen, ik was toen nog geen 18 denk ik dus loopt in lijn met zijn daden.

23.Ik moest ff je leeftijd checken, ik dacht dat je ouder was.