Fitness Seller

Legendarische momenten uit de Dragon Ball serie

jammer dat ze dit niet meer uitzenden hier :(
dbz rules

wat een heerlijke clips zeg :D

topmoment is waneer Vegeta die domme android z'n armpjes uittrekt :evil:

mm ik kan ze niet zien...:(

Wat dachten jullie van de picollo/gohan scene op het eind van GT. Was ook erg cool dat picollo besloot om te sterven.

Heb is een keer een site gevonden met al de afleveringen van DBZ
maar pc geformat en kwijt!
Love the DBZ
echt spijtig dat het weg is

Wat dachten jullie van de picollo/gohan scene op het eind van GT. Was ook erg cool dat picollo besloot om te sterven.
GT is het zwarte schaap van de Dragonball serie man, god wat heb ik me daar aan geërgert.

DBZ, heerlijke serie, ook de nodige euro's mee verdient:D

GT is het zwarte schaap van de Dragonball serie man, god wat heb ik me daar aan geërgert.

DBZ, heerlijke serie, ook de nodige euro's mee verdient:D

Dat ze goku weer klein maakte was erg ruk, ja. Maar sommige battles vond ik wel weer uberbruut.

link? :) DBGT niet echt gekeken.

DBZ was de sjit! Zou leuk zijn als ze er een nieuwe serie van zouden maken ofzo :D

Er zou een film komen, maar die is helaas gecancled

Er zou een film komen, maar die is helaas gecancled

bwah, ik denk niet dat men met de huidige special effects de "thrill" van de cartoon kan evenaren. Zie het al voor me, crappy CGI en ecto's in logge latex spierbundelpakjes... no thx :D

Goku ascends beyond SSJ:

Wederom: heeft iemand toevallig een linkje naar de muziek gebruikt in de DBZ serie?

vegeta die SSJ 4 ging:D:bow:

iemand een filmpje van trouwes?:D

nostalgie :heart:

ze zouden het eens moeten verfilmen...

Verfilmen op een tekenfilm manier zou geweldig zijn. Een live action film met CGI kan volgens mij niet veel soeps worden.

brengt weer een hoop oude herinneringen terug:cool:

Terug
Naar boven