MuscleMeat

Legendarische momenten uit de Dragon Ball serie

Geen tekenfilm, maar speelfilm.

zou zalig zijn als ze de hele reeks in een dvd box gieten

Eerste 3 filmpje van topicstarter zijn echt briljant!

Prachtig, heb ze vorig jaar zomer allemaal op youtube gezien.
Piccolo en Vegeta vond ik het mooist, ik ga ze downloaden :)

een van de leukere scenes uit de serie imo, als future trunks voor de eerste keer verschijnt, en die freiza dude+pappie afmaakt zonder moeite :)

DBZ is als volledige DVD box te koop hoor, wel erg duur. Ik heb er thuis een kopie van. Tijdje terug de hele DBZ saga zitten kijken t/m het laatste tournooi waar Goku tegen Uub vecht (de goede gereincarneerde versie van Buu). :D

GT nooit gekeken, heb ze wel.

Hoe komen mensen erbij dat DBZ in Nederland niet volledig is uitgezonden? Zowel DBZ als DBGT zijn 100% volledig uitgezonden op Cartoon Network en Yorin.

Hoe komen mensen erbij dat DBZ in Nederland niet volledig is uitgezonden? Zowel DBZ als DBGT zijn 100% volledig uitgezonden op Cartoon Network en Yorin.

Ja, maar vraag me niet hoe. Ik kan me nog herinneren dat ze soms plots weer een stuk terug gingen. (was wel balen)

Gelukkig bestaat er nu zoiets als internet en ben je niet echt van zenders afhankelijk voor je films. :D

Okay, okay, daar heb je gelijk in. Maar toch, dat hield wel lekker de spanning erin :D

Dat hield de spanning er zeker wel in. Maar het aantal afleveringen schommelde volgens mij ook wel eens. Volgens mij hebben ze een tijdje 2 nieuwe afleveringen per week uitgezonden, en daarna overgestapt(tijdelijk misschien) naar 1 herhaling en 1 nieuwe. (althans, ik kan me nog zoiets herinneren)

En sowieso, als je maar 2 saga's terug zou gaan, dan ben je al meteen weer een paar weken zoet als je het van de zenders moet hebben.

Maar het was inderdaad wel leuk om te kijken. :D

Heb zojuist alle 6 cd's met de soundtracks gedownload en even de vetste deruit geplukt.

Mocht er animo voor zijn kan ik het wel even online gooien:)

Gohan VS Freeza:

Gohan at the worldtournament:

Vegeta final flash:

vegeta ascends past ssj:

t*ring....dit kijkt mn buurjochie van 6 ook....wist niet dat er zoveel kids op dit forum zaten.:D

Terug
Naar boven