Fitness Seller

lekker de zomer in met Obeb

Ja klopt. Ik doe ook maar 4 oefeningen per spiergroep maximaal 5.
2 spiergroepen per keer. (buik exclusief)

Jay cutler zegt altijd: go to the gym, give the muscle just enough stimulation, get out of the gym and feed it!

vink wel mooi!

Maar ronnie coleman neemt wel anaboleuh dus richt je meer op wat natural bb'ers doen en niet wat die anabolegasten doen :D

Maar ronnie coleman neemt wel anaboleuh dus richt je meer op wat natural bb'ers doen en niet wat die anabolegasten doen :D

Ik had het ook niet over Ronnie Coleman :S

Het feit dat die gasten anabolen gebruiken doet niet af dat 4/5 oefeningen per spiergroep voldoende is. Meer dan dat heeft geen zin, je raakt alleen maar overtraint.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
flat BP (1x8,1x5,1x3) 50, 55, 60
Dumb fly (2x12) 10

barb tri ext. (3x8) 12,5
dumb kickback (2x10) 10

Mill Press (1x8,1x6,1x4) 30 35 40
side raise (2x10) 10

+

30 minuten crosstrainer

Opmerkingen:
BP en mil press gingen wel lekker.

What the hell...

De gelijkenis tussen jouw en mijn situatie! Ik zit vrijwel op dezelfde stat en train nu ook ongeveer een jaar thuis.

Kga je log zeker volgen!

hehe toevallig idd. misschien leuk om ook zelf een log te gaan volgen ;)

En nog even wat betreft die hoge KH in de voeding... is niks mis mee mits je maar genoeg cardio doet. yoghurt en melk is beide "mager" en dat neem ik alleen in de ochtend...

Verder eet ik nog thuis dus ik eet gewoon om 6 uur wat te pot schaft.. wat dus meestal pasta of aardappelen met groente is.

Wat echt niet dodelijk is in de cut...

hehe toevallig idd. misschien leuk om ook zelf een log te gaan volgen ;)

En nog even wat betreft die hoge KH in de voeding... is niks mis mee mits je maar genoeg cardio doet. yoghurt en melk is beide "mager" en dat neem ik alleen in de ochtend...

Verder eet ik nog thuis dus ik eet gewoon om 6 uur wat te pot schaft.. wat dus meestal pasta of aardappelen met groente is.

Wat echt niet dodelijk is in de cut...

Helemaal mee eens.
Gewoon lekker gewichten pompen daar verbrand je ook lekker veel

Vandaag

deadlift (2x15) 60
barb row (3x6) 60

barb curl (3x8) 27.5
preacher curl (1x10, 1x20) 30,20

+

20 minuten cardio

Opmerkingen

Vandaag even wat meer "high rep" getraint... ook wel lekker voor de afwisseling.
Je voelt het iig wel :p

Ja 2x15 idd. niks mis mee toch? of wat bedoel je precies ... ;)

Trouwens nog een tip voor je sqauts. Aangezien je geen squatrek hebt, en vast wel wat meer kan squatten, kan ik je de 'Hack squat' aanraden.

http://exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBHackSquat.html

Ik doe hem zelf ook, en het bevalt goed. In het begin is het even moeilijk evenwicht houden, maar je went er vanzelf wel aan. Eventueel kan je met weinig gewicht de beweging kunnen oefenen.

vandaag 45 min cardio crosstrainer

@Geddie thnx. idd maar eens proberen ;)

Succes met je trainingen! Lekker simpel log ;)

Die koolhydraatjes kan je beter een beetje matig schrappen hoor, ondanks dat je er cardio bij doet. Het gaat er namelijk om dat je glycogeen zo laag mogelijk is gedurende de dag en voornamelijk rondom (cardio)training. Om het aanspreken van vetten te stimuleren. ;) Als je glycogeen (nog) te hoog is als je gaat cardioën, duurt het vele malen langer voordat je op de verbranding van vetreserve's overschakeld dan dat je al door je glycogeen voorraad heen zit.

Thx voor de tip(s) koekie

Morgen niet trainen want moet werken en feesten.

Vandaag:

Hacksquat (eerste keer) 2x10x40

BP (1x12 3x3) 40, 60

glose grip BP (2x10) 40
Barb. skull crusher (1x10, 1x8, 1x6) 12,5, 17,5 22,5

Hammer curl (3x6) 17.5 (beetje cheaten)
Dumb curl (2x8) 12.5

+

30min cardio

Opmerkingen:
Hacksquat even voelen hoe dat gaat. best lastig evenwicht houden.
Best lekker getraint!

Het gaat best goed met de cut. de kilo's vliegen er niet af maar k'voel dat ik wat minder vet wordt.

Ik heb laatste foto toegevoegd voorlopig in mijn gallery.
Daar zie je dat ik wel degelijk wat procenten ben verloren maar er nog meer af moet/kan.

Gaat lekker hier.
Wel korte trainingen trouwens.

Volgende keer wel minstens 60 kg bij de hacksquat he ;)

hehe ;) Ik had hier nog wel even een vraagje over(hacksquat). Moet je elke keer met je barb. de grond aantikken of stilleggen? want dat maakte de oefenining niet echt gemakkelijker.

@luppie thnx.
Trainingen zijn idd. 45 minuten ofzo. Omdat ik ook nog cardio erna doe en dat me zo wel bevalt.

nice pik.. gaat lekker met je! :)

hehe ;) Ik had hier nog wel even een vraagje over(hacksquat). Moet je elke keer met je barb. de grond aantikken of stilleggen? want dat maakte de oefenining niet echt gemakkelijker.

Nee, de grond hoeft niet aangeraakt te worden. Zelf blijf ik er net iets erboven, zodat je wel diep kan gaan maar niet opnieuw hoeft te balanceren.

Alles liep even anders dan verwacht (priveproblemen). Maar vandaag weer getraind.

vandaag:
BP
20x 30
1x 40
1x 45
1x 50
1x 55
1x 60
1x 65
1x 70

Inc. dumb. BP (2x12) 12.5

Barb. skull crusher (2x10) 17.5
Dumb ext. (2x12) 12.5

Dumb curl (2x10) 12.5
Barb curl (1x20) 22.5

Opmerkingen:
Lekker getraint. even wat anders. toch 70kg gehaald.
Nog niks natuurlijk, er zit veel meer in.

Voeding is door al die oranje gekte behoorlijk slecht vooral in de avond en nacht en ook veel bier. Maar denk dat meer (voetballiefhebbers) hier last van hebben.

Terug
Naar boven