MuscleMeat

lekker de zomer in met Obeb

HIj gaat lekker obeb:)! Weet je al wanneer je ook gaat sporten in de sportschool?

• Topic Starter Topic Starter
Ty Nelus! Ná de zomer ;)

Ik post hier nog even wat foto's en dan over half jaar/jaar nieuwe foto's.
De reden dat mijn foto's uit gallery heb gehaald is dat er steeds meer mensen mij laag gaan becijferen en 1en geven omdat ik:
Of geen hoog genoeg cijfer heb gegeven volgens hen.
Of dat ik iedereen afzeik.

De zin "Obeb begin eerst maar eens met trainen" komt ook steeds vaker voor dus denk ik laat ik maar foto's posten :P
Naja dan hier maar posten;)

2nlahrt.jpg

vqiihi.jpg

v7v3tw.jpg

ogz53o.jpg

Op deze fotos
183cm 86.5 kg BF 20%?
Zit nog vooral wat vet op de (onder)rug.
Armen meten inmiddels tegen de 37cm.
Dankzij heywood (dank je broeder) toch in 2/3 maanden 2 cm erbij!

obeb wanneer ga je is trainen:P?

ik denk vanmiddag weer ;)

en vanaf volgend jaar (na de vakantie) knallen in de gym!
Ik denk dat iedereen achteraf naar een jaar wel heeft van "ja ik kon er meer uithalen"
Maarja je leert aldoende en het eerste halfjaar/jaar weet je toch niet precies hoe je alles moet aanpakken.

Heb je helemaal gelijk in.
Je weet nu in elk geval genoeg over bodybuilding om echt fanatiek bezig te kunnen gaan in een gym.
De basis enzo heb je onder controle en dat is het belangrijkst;)
Nu nog lekker een jaartje thuis doorknallen en dan op naar de gym!

Armen zien er heel klein uit voor 37cm, vind ik. Of waren ze op deze foto's wat kleiner?

Definitie misschien wat minder door zijn nog wat aan de hoge kant zijnde vetpercentage;) en misschien koud genomen. Ziet er alleszinds aardig uit

Nee gemeten bij de foto's 36.7 ofzo. Mijn verhoudingen kloppen gewoon niet echt.
Onderarmen zijn aardig groot (in verhouding), polsen zijn enorm dun. en bovenarmen ook te dun.

ik heb in verhouding ook dunne polsjes.. onderarmen gaan nu lekker, ik moet ze alleen écht apart erbij trainen.

als je je onderarmen apart traint, zie je je polsen ook iets bijtrekken. blijft wel een lastig iets imo.

enne ik geef je geen 20% bf, eerder 18 of 19..

bedankt piet.

K'heb ook wel e.e.a. geprobeerd voor polsen (wrist curls e.d.) maar had niet echt het idee dat het ook maar iets hielp.

Tsja genetisch zit het niet echt mee iig:P Ik ken mensen die helemaal niet trainen ofzo die toch gruwelijk droog en gespierd ogen/zijn met polsen groter dan mijn bovenarmen;)

ja man, ik ken het.. echt lullig.

ik zie gasten bij mij op de sportschool die bijv. niet echt bovenarmen hebben waar ik u tegen zeg ofzo, maar die onderarmen niet apart trainen en écht van die bokkepoten hebben. zit 'm toch echt in je aanleg.

veel variëren in je onderarm-training en het komt goed. dan maar aanleg forceren :D

bedankt piet.

K'heb ook wel e.e.a. geprobeerd voor polsen (wrist curls e.d.) maar had niet echt het idee dat het ook maar iets hielp.

Tsja genetisch zit het niet echt mee iig:P Ik ken mensen die helemaal niet trainen ofzo die toch gruwelijk droog en gespierd ogen/zijn met polsen groter dan mijn bovenarmen;)

geduld is een schone zaak..

enne onderarmen zie ik persoonlijk pas écht gruwelijk doorkomen in m'n rustweek.

je bicepstraining afronden met hammercurls, je onderarmentraining beginnen met bijv. wristcurls of een barbell achterlangs curlen, gevolgd met de omgekeerde barbell curl (biceps barbell curlen, maar dan met omgekeerde greep) is gruwelijk. je onderarmen weten dan niet wat ze overkomen.

Woensdag-Delts:

* Military Front Press: 2 warm-up sets, 4 sets of 6 reps 30
* DB Side laterals: 3 sets of 8 reps 7.5
* Wide-grip barbell upright row: 3 sets of 8 reps 27.5
* Shrugs: 3 sets of 8 reps 60

Opmerkingen
Weer van schema veranderd. ga dit 4/5 weken volgen.
Lekker veel afwisselen bevalt me prima.

Donderdag-Legs:

* Hack Squats: 2-3 warm-up sets,4 sets of 8 reps 50
* Leg Curls: 2 sets of 10 reps 20
* deadlifts: 3 sets of 8 reps 70
* Leg Extensions: 3 sets 10 reps 50
* Calf Raises: 3 sets of 20 reps 40

Gaat goed met je obeb(Y),,
Over de MP van mij die is net zo hoog als jouw MP hoor:P

bedankt :)
Heheh ja nieuw schema dus moest even kijken hoe de verschillende oefeningen met high reps aanvoelen.

MP is 45kg max. dus denk dat ik die even ga opschroeven idd;)

nette MP dan. Succes kerel;) ga je logje volgen

Vrijdag-Arms:

* E-Z standing Bar Curls: 2 warm-up sets, 3 sets of 8 reps 32.5
* One-arm preacher curls: 2 sets of 8 reps 12.5
* Hammer Curls: 3 sets of 6 reps 14
* Dumb extensions: 4 sets of 8 reps 14
* Skull crushers: 4 sets of 8 20

Opmerkingen:
Geen

waar zijn de oefeningen voor je onderarmen? :D

Terug