MuscleMeat

leniger worden

statisch stretchen = krachtsverlies.

builderB zei:
statisch stretchen = krachtsverlies.

Ik denk dat scretchen heel belangrijk is, door al dat trainen worden al je spieren steeds korter en strakker, waardoor je gespannen spieren krijgt en dit voelt niet bepaald aangenaam, daarom moeten sporters zovaak naar een sportarts om al die spieren te masseren. Dus scretchen is gewoon heel belangrijk om de spieren lang te houden.

Worden spieren ook mooier door scretchen?

fryslan zei:
ik rek en strek zelf s'avonds (wegens tijdgebrek overdag). Na 10 a 20 minuten cardio. verder heeft lenig zijn niets met kracht te maken, maar je hebt wel minder kans op blessures.

ik ben sinds die tijd wel sterker geworden maar dat komt door de krachttraining :cool:

Rekken en strekken de dag na de "benentraining" kan trouwens verdomd lastig zijn. ;)

Als je veel strekt worden je spieren wat leniger dus kan je makkelyker bewegen, het lykt my dus dat je de oefening misschien wat optimaler kan doen.. :rolleyes:

alleen als ik zin heb......
soms voordat ik begin

statisch stretchen = krachtsverlies

Ik dacht dat dat enkel een korte periode vlak na het strectchen was. Dus als je krachttraining doet, niet een hele hoop stretchoefeningen ervoor/tijdens doen. Maar om op langere termijn leniger te worden kan het volgens mij niet zoveel kwaad kwa kracht denk ik .

martie zei:
wil iemand nog even op mijn vraag reageren?

kan aan mij liggen maar ik snap hem niet helemaal, wat versta je onder "mooie spieren". ze worden langer, maar hoe wil je beoordelen of ze mooier worden of niet...

Terug
Naar boven