Fitness Seller

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Ook hier spat het doorzettingsvermogen en dedication er vanaf!

Hey Leroy,

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

Speak you later! xoxoxoxx

• Topic Starter Topic Starter
anabolen zijn overrated, leroy slikt vers paardensperma voor meer gains + dan blijf je natty
Wat een kleuter ben jij johh je hebt zeker geen vrienden of ben je zelf erg gepest vroeger toen je klein was?
Mij doet het niets wat je zegt dwaas ik heb de keuze gemaakt om natural te blijven ja daar eet ik kwark eieren vlees vis noten melk en meer voor? Wat is jou probleem nu ? Is het nou echt jaloezie? Als jij die naald erin wilt zetten doe je dat toch! mij heb je der niet mee! Jou keus!

Wat een kleuter ben jij johh je hebt zeker geen vrienden of ben je zelf erg gepest vroeger toen je klein was?
Mij doet het niets wat je zegt dwaas ik heb de keuze gemaakt om natural te blijven ja daar eet ik kwark eieren vlees vis noten melk en meer voor? Wat is jou probleem nu ? Is het nou echt jaloezie? Als jij die naald erin wilt zetten doe je dat toch! mij heb je der niet mee! Jou keus!
Hij was vroeger klein. Jij nog steeds. 1m70 :roflol:
Te vroeg begonnen met de juice? Verklaart je roid rage, lengte, acne, en jaw.

Wordt hier nu ook weer gepest ?

Hij was vroeger klein. Jij nog steeds. 1m70 :roflol:
Te vroeg begonnen met de juice? Verklaart je roid rage, lengte, acne, en jaw.
Nee hoor zou 1.70 worden en ben dat ook geworden heb moluks bloed zijn altijd kleine mensen met een razendsnelle stofwisseling !
Daar moet ik dus tegenop eten. En nee geen roids maar bedankt voor het compliment!:)

Nee hoor zou 1.70 worden en ben dat ook geworden heb moluks bloed zijn altijd kleine mensen met een razendsnelle stofwisseling !
Daar moet ik dus tegenop eten. En nee geen roids maar bedankt voor het compliment!:)
Compliment? Ik leidde het alleen af uit je lengte, acne, roid rage en jaw. Totaal niet uit je massa :roflol:

Hey Leroy,

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

Speak you later! xoxoxoxx
Thank you i'll do my best! Thanks for following me!:)

op de een of andere manier doet leroy me hieraan denken

637957-shrek06_lordfarquaad.jpg

Ok nog iemand die niet goed leest want dit heb ik al 2 x geplaatst wanneer er gewicht op mijn gewrichten staan en diep zak krijg ik klachten. ik ben het zat om alles 10 x te zeggen lees gewoon terug voor je weer een eerder beantwoorde vraag stelt.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 21:09 ----------

En dan voordat je weer een vraag stelt heeft het met een zwaar gewicht te maken niet mijn lichaams gewicht dus ik kan gewoon naar het toilet.

Dan ga je toch onderste-boven in de smith squatten, hoef je niet te zakken ;)

Als je steun nodig hebt, mag je mij altijd PM'en, Leroy. Niet luisteren naar die haters!

Wat is nou het probleem?
Of hij natur is of niet?

Terug
Naar boven