AndroidHealthClinic

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Mensen die niet met het internet om kunnen gaan. Ze zijn zeldzaam en tegenwoordig zijn het meestal vrouwen maar die worden er ook steeds beter in.

Goed fysiek verder Leroy.

Ik snap nog steeds niet dat mensen zeggen dat ik op communicatie niet goed ben? (Nee idd. Er mankeert niks aan deze zin.)
Ik hen (heb) overal uitleg aan (over) gegeven en onderbouwd.

En dat ik reageerde met dat ik een winner (winnaar) ben, is omdat ik mij niet laat afzeiken en loop gewoon over ze heen zeker niet als ik redenen heb om niet dieper te squatten.
Sarcasme is niet aan (iemand) te horen als iemand het typt dus hoe moet ik (dat) lezen als iemand mij in de maling neemt?

Misschien moeten ze gewoon is duidelijk typen wat ze willen zeggen. En geen kinderachtige spelletjes spelen. Het niveau van hun os ((is)) zo laag(,) en ik ben blij dat andere mensen het ook zien. En daarom ook reageren.
Super mensen, bedankt voor de steun en de positieve reacties:) ! Xxx

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:52 ----------

Ik kan niet dieper squatten vanwege mijn knieeen!!!!!!!!!!!!

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:54 ----------

Plaats aub nog een paar andere fotos! Want op deze foto woog ik rond de 74 kg is leuk want ben bijna 10 kg zwaarder nu thanks!:)

Astu! :)

En zelfs ik ben nog geen eens zo goed op communicatie !!!

Laatst bewerkt:
Ok nog iemand die niet goed leest want dit heb ik al 2 x geplaatst wanneer er gewicht op mijn gewrichten staan en diep zak krijg ik klachten. ik ben het zat om alles 10 x te zeggen lees gewoon terug voor je weer een eerder beantwoorde vraag stelt.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 21:09 ----------

En dan voordat je weer een vraag stelt heeft het met een zwaar gewicht te maken niet mijn lichaams gewicht dus ik kan gewoon naar het toilet.

ja maar HOE schijt je dan potverdomme ik tel tot 10 en wacht op antwoord.

Ik geef 2 Leroys voor dit topic!
idgefp.jpg
idgefp.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu mijn laatste maaltijd rijst groente en vleeswaar eten en dan nog wat kwark met wat rode bessen voor het slapengaan Slaap lekker volk! Xxx

Log gewoon uit en gaan naar bb.com of whatever, Leroy. Dbb en jouw persoontje wordt helemaal niks meer. Denk om je cortisol levels en zoek een ander board.

Slaap lekker Leroy! Laat ze maar lullen! Haters! Je bent gewoon een topper! Lekker blijven pompen!

Haha, wat een zelfingenomen pannenkoek is dat zeg. Hoe serieus kun je jezelf nemen? Man man man, wat moet zo'n persoon het moeilijk in de wereld hebben. Maar ik ben de kwaadste niet. Ik heb erom kunnen lachen, dus:

1o90k5.jpg

Ben je trouwens echt 23? Je ziet er een stuk ouder uit.
Komt door al die groeihormenen!

Bro, chill eens even man ...
Je zit iedereen uit te schelden en je probeert jezelf te verdedigen terwijl er zo goed als niets negatief is gezegd

edit: ow en ik heb ontzettend veel schrijffouten gevonden in dit topic! Weer x aantal grijzen erbij :(

Laatst bewerkt:
:roflol: die beentjes .. krijg je er van als je niet ver genoeg zakt

Terug
Naar boven