MuscleMeat

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leroy jonge, je bent niet echt goed in nieuwe vriendjes maken he? haha!
 
heey thanks for noticing the guns en voor de compliments natuurlijk!
Mijn body fat is erg laag! omdat mijn benen geen vet bevatten. zijn erg scherp zal die ook morgen uploaden
ik zit afhankelijk van hoe de dag loopt op 4000/5000 kcal mijn armen meten ong 45 cm zal die morgen nog even nauwkeurig opmeten! ik heb wat filmpjes op youtube staan!

Ik deadlift romanian style 230 kg 1 rm / bench 150 kg 1 rm / squat 200 1/rmik train nooit op 1 rep dus het kan net 10 kg schelen! ik heb veel aanleg qua spierloop / en discipline.. vooral het voeding had ik snel onder controle en het extreem diepgaan met het volmaken met pompen muscle to mind etc heb ik ook altijd goed onder controle! Dit zijn allemaal voordelen ! Veel jongens gebruiken te snel voor ze natural op een grens komen te zitten! ik kan de 90 kg natural halen!
Als ik dan die injecties erin zou zetten en mijn voeding goed zou houden zou ik over de 100 gaan! Maar dit is niet mijn missie! Eerst natural die titels behalen! De andere weg kan ik altijd nog inslaan!

hou me in de gaten !! Groetjes leroy kakiay

Verkijk je er niet op hoor ;-) Als je die 90 haalt, is dat waarschijnlijk je natural max (met acceptabel vet%), en dat is al zeer goed voor die lengte en voor 90% niet eens haalbaar. Wellicht zul je de eerste kuur misschien de 100 aantikken (wat voornamelijk uit vocht/glycogeen/bloedvolume zal bestaan, en (minder dan) de helft spierweefsel), maar je zult altijd weer terug vallen naar de natuurlijke grens als je weer een tijdje OFF bent.

Lekker doorgaan zo ;-)

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 11:16 ----------

wat betreft de squats. Iedereen, maar dan ook echt iedereen die ik zowat "gedwongen" heb om dieper te squatten, hebben sindsdien hun benen beter ontwikkeld. Terwijl hun benen daarvoor redelijk waren en zij heilig overtuigd waren dan +90 graden voldoende zou zijn.
 
Thanks!:) natural grens moet ik nog zien te bereiken. Maar daar ben ik nog niet dus even doorzetten!
Wat het doorzakken betreft en het is nu even serieus de 6de x dat ik het plaats.. Kan ik niet dieper dan 90 ° omdat ik jaren met knie klachten heb gelopen heb er ook voor bij een fysio gelopen en daarom doe ik hem dus in een leg press omdat ik in benen beter kan plaatsen zodat mijn knieen anders belast worden. Na deze wedstrijd stop k er een tijd mee heb me nu 2 jaar echt elke dag voor gegeven. Vooral het eten maakt me moe waardoor ik echt geen tijd heb voor vrije tijds dingen! Altijd die bakjes meenemen etc...

Tenzij ik win natuurlijk.. Dan word het misschien het wk!
We zien het wel groetjes!
 
Laatst bewerkt:
En je lichaam spreekt je vetreserves ook continue aan als energiebron..Je bent echt niet katabool bezig als je 3 uur niet eet. Dus als je die kcals wat later eet is dit ook geen probleem (kcals in/ kcals out principe) Zelfs de grote atleten zoals Ronnie aten vaak maar 3 maaltijden per dag.

Hoezo?
Als insuline hoog is en maw je metabolisme staat op anabool, dan worden je vetreserves juist bijgevuld ipv aangesproken.

op: heb je meer wedstrijd pics?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leroy jonge, je bent niet echt goed in nieuwe vriendjes maken he? haha!
Hahaha pestkop! Gelukkig word mijn upload aankondiging wel goed bekeken:)
ondanks dat het grotendeels uit een discussie bestaat!

DBB weet nu iig dat ik 1december mijn wedstrijd heb en dat ik niet al te diep squat! O:)
En dat ik nederland goed hoop te plaatsen op een belgisch kampioenschap!
 
Lijkt me lastig schijten en zitten als je niet dieper komt als 90 graden?
Je reageerd trouwens nog best veel voor iemand die niet meer reageerd.

:grinny:
 
Wat een heerlijk topic voor de vrijdag.
Ik zie echt een opgepompte kerel/jongeman in een tanktop met een shakie naast het toetsenbord voor me in totale roidrage zijn uitroeptekentoets verrot rammen. :roflol:

Kerel, take a chill pill. Mensen willen hier alleen maar helpen en zullen harder reageren naarmate iemand zichzelf meer en meer geweldig vindt.

En echt, waarom steeds dat naturel erbij? Je lijkt mister10 wel, verschrikkelijk. In dit wereldje ben je naturel als je niet positief test op een wedstrijd, je draait wedstrijden die naturel only zijn, je word niet geschorst/positief bevonden, dat zegt dan toch genoeg?

En dat je bij een fysiotherapeut bent geweest voor je knieen zegt helaas niet veel, een hoop collega's van me hebben echt geen reet verstand van (kracht)training, is ook geen integraal onderdeel van de opleiding. ;)

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 13:05 ----------

Lijkt me lastig schijten en zitten als je niet dieper komt als 90 graden?
Je reageerd trouwens nog best veel voor iemand die niet meer reageerd.

:grinny:
:roflol:
 
Wat een heerlijk topic voor de vrijdag.
Ik zie echt een opgepompte kerel/jongeman in een tanktop met een shakie naast het toetsenbord voor me in totale roidrage zijn uitroeptekentoets verrot rammen. :roflol:

Kerel, take a chill pill. Mensen willen hier alleen maar helpen en zullen harder reageren naarmate iemand zichzelf meer en meer geweldig vindt.

En echt, waarom steeds dat naturel erbij? Je lijkt mister10 wel, verschrikkelijk. In dit wereldje ben je naturel als je niet positief test op een wedstrijd, je draait wedstrijden die naturel only zijn, je word niet geschorst/positief bevonden, dat zegt dan toch genoeg?

En dat je bij een fysiotherapeut bent geweest voor je knieen zegt helaas niet veel, een hoop collega's van me hebben echt geen reet verstand van (kracht)training, is ook geen integraal onderdeel van de opleiding. ;)

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 13:05 ----------


:roflol:
Toevallig ben ik sportmasseur en weet ik dat spieren en gewrichten met eigen lichaams gewicht gezond kunnen voelen. Wanneer je er een gewicht op legt of zware spanning zet kan het pijnlijke gevolgen hebben in dit geval dus mijn knieen met deep squats.

En in belgie word getest daarom ga ik ook daarheen miss wat meer verdiepen in mijn verhaal en keuzes dan kan je het volgende x fanatiek en diep mee praten! I
 
Zo godsamme zeg, ben jij sportmasseur? Dat zijn de credentials motha****a.
 
Kan je ons nog wat leren mbt training of voeding? Of tips voor sportmassages en je lichaam gezond houden?

Edit: fijn weekend
 
Iedereen heeft zijn eigen manier en reageert anders op voeding training ook door dingen te proberen weet ik wat voor me werkt en wat niet xxx vooral de mindset is voor mij heel belangrijk. Ben er moe van maar heb nog 6 maanden te gaan. Daarna even geen bb voor me!totale rust! En ontspanning inhalen. Wat ik al die jaren al heb opgegeven. gegroet x dit weekend junken
 
Sportmasseur, pfoe, bij de LOI?
Ik denk dat jij mij op het gebied van het bewegingsapparaat nog heel veel bij kan brengen dan. :roflol:

Als je mijn post waar je weer op los ging begrijpend zou lezen, zou je trouwens zien dat ik je alleen tot rust maan en totaal NIET negatief tegen je doe! Wat een bord voor je kop man, low carb op dit moment toevallig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven