MuscleMeat

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Iets van de onderste extremiteiten zit in z'n gezicht gedrukt.

• Topic Starter Topic Starter
Sportmasseur, pfoe, bij de LOI?
Ik denk dat jij mij op het gebied van het bewegingsapparaat nog heel veel bij kan brengen dan. :roflol:

Als je mijn post waar je weer op los ging begrijpend zou lezen, zou je trouwens zien dat ik je alleen tot rust maan en totaal NIET negatief tegen je doe! Wat een bord voor je kop man, low carb op dit moment toevallig?
Je hebt het over mijn knieen? En over het natural wedstrijden doen zonder positief getest te worden?? Ik ga niet los op je.. Ik vertel je dat je mijn verhaal niet kent.. En dus niet kan spreken. En nogmaals niemand heeft mij geprobeerd te helpen het begon met beledigen en dat is niet netjes en dat ook zonder mijn verhaal te kennen;)

Leroy laat je niet gek maken. Die vervelende powerlifters haten succesvolle bodybuilders omdat ze zelf niet zo'n mooi lichaam hebben. Ik heb het ook vaak met ze aan de stok gehad maar ze weten niet van ophouden.

Ik lees dat je vanwege je knieën niet zo diep squat. Ik zou dan ook niet zo zwaar gaan squatten want 180kg is toch wel heel erg zwaar. Beter ga je met een lichter gewicht trager squatten. Minimaal 10sec zakken en 10sec omhoog daar gaan je spieren van pompen. Laat maar eens zien wat voor zieke benen je daarmee bouwt.

Leroy doe anders je verhaal even..

Heb eerste jaar op powerlifting getraind omdat ik best wat aanleg en moment kracht had. Uiteindelijk deed het teveel waardoor ik dus klachten aan mijn knieen kreeg vooral bij het diep zakken kreeg ik last. Vandaar dat ik overgestapt ben naar bodybuilding
Het filmpje dat je ziet is een promofilmpje die ik in een compilatie ga verwerken! Gewichten smijten jullie kennen
het wel. Ik ben een body builder die tegen naturals en gebruikers hebt gestaan in nederland nadat ik van een aantal atleten heb gewonnen of verloren. Kwam ik ze later weer tegen als concurrent die gebruiken hebben ze me zelf verteld. Dus het is geen larie.

Sind mijn laatste westrijd 2.5 jaar terug ben ik aardig wat gaan bulken en ben 12 kg aangekomen met de juiste begeleiding en voedingschemas waar ik er nog 4 kg minimaal bij moet hebben

Daarom wilde ik na mijn laatste wedstrijd alleen tegen naturals staan met testen
Vandaar mijn keus om tegen eerlijke concurrentie te staan. En daarom dus belgie want in NL doen ze dit niet.

Nu hopelijk winnen! Xxx

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 14:15 ----------

Leroy laat je niet gek maken. Die vervelende powerlifters haten succesvolle bodybuilders omdat ze zelf niet zo'n mooi lichaam hebben. Ik heb het ook vaak met ze aan de stok gehad maar ze weten niet van ophouden.

Ik lees dat je vanwege je knieën niet zo diep squat. Ik zou dan ook niet zo zwaar gaan squatten want 180kg is toch wel heel erg zwaar. Beter ga je met een lichter gewicht trager squatten. Minimaal 10sec zakken en 10sec omhoog daar gaan je spieren van pompen. Laat maar eens zien wat voor zieke benen je daarmee bouwt.
Bedankt zal ik doen! Snap hun probleem zoiezo niet.. Het heet toch echt dutchbodybuilding.com moeite met lezen denk ik:)

een menneke met een enorm bord

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 16:04 ----------

:roflol: http://www.youtube.com/watch?v=I86gsMBdZpc&feature=youtu.be

wat een debiele verkiezing (ik gebruik expres het woord sport niet) is dat bodybuildgedoe toch ook.
Leuk dat je bord typt al jou voorbeelden zijn wedstrijd atleten geweest! En om het sport te noemen doe je het zoiezo te kort het is een levenswijze gen sport of hobby.. Gauw wat leren

jezus gristus hoe kan iemand überhaupt die posts begrijpen man, minder coherentie dan jesse in zijn vroege dagen

Grappig, jij bent zo kenkerdom dat je het nog niet eens door hebt als mensen jou trollen.

Maar hoe doe jij dat toch, zo'n ego als wat jij hebt past toch nooit in zo'n klein lijfje?

Sarcasme heeft die ook nooit van gehoord.

Ik ga helemaal stuk hier! :roflol:

Meer!

Ik snap niet dat jullie niet serieus kunnen zijn? Hoe serieus neem je je eigen sport /levenstijl dan wel niet. Hoe dan ook lezen heel veel mensen deze post:) zolang hun maar weten dat ik serieus ben en geen pannekoeken zoals jullie xxx

Sowieso nemen wij de sport niet serieus. In ieder geval ik niet. Bedoel, elke boerenpummel kan wel nationale records tillen zonder serieus te trainen.

ok serious, i believe that the illuminatie excist / and all the cospiracy's are true.. but those reversed songs seriousy are fakkking!!! bullll shiiiiiit..!! doesn't even sounds like what u subtitled.. be realistic..

nice one

Laatst bewerkt:
Shit is serieus met deze.

Sowieso nemen wij de sport niet serieus. In ieder geval ik niet. Bedoel, elke boerenpummel kan wel nationale records tillen zonder serieus te trainen.

Nou dat vraag ik me soms af ja.
Ik lees jouw log weleens, man man man...wat een treurnis.
Beetje bijdehand zitten doen met kindergewichtjes, maar groeien ho maar. Zie jij definitie? Ik zie geen definitie.
Kan je wel stoer vanachter je computertje afgeven op Leroy, maar ik zou me kapot schamen met jouw trackrecord.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze moeten zich allemaal schamen.. Het leuke is dat iedereen hun shit leest en ik vanaf het begin serieus ben geweest. Het is toch maf dat een jonge vent van 23 serieuzer is dan die kleuters van 35 jr.. Het is te triest voor woorden de stakkers.
en het dan gooien op trollen? Word toch volwassen johh en trek die powersuit/luier uit..

Wuhaha haters yess! ! 90 graden is genoeg voor mij! Jullie moeten waarschijnlijk dieper zakken om resultaat te krijgen? Helaas ik niet ! I'm blessed! Gewoon naar de grond zakken jongens! k hoor jullie over 30 jaar!

http://www.facebook.com/leroy.kakiay?group_id=0

Personal Trainer bij Lee's Personal Training, Fitness instructeur bij One Fitness Hilversum en Sportmasseur bij Lee's Massage
idgefp.jpg

Holy shit! Heb ik deze gemist! 6 Pagina's lang geschreeuw moeten lezen! En ook nog eens goed onderbouwde argumenten! En dan die k*tpowerlifters! Met hun k*topmerkingen! Zo! Goeie squats man! Zeker 90 graden! Denk wel 91! Lekker pompen! Mind muscle! Goed weekend!!1!!11!!

Holy shit! Heb ik deze gemist! 6 Pagina's lang geschreeuw moeten lezen! En ook nog eens goed onderbouwde argumenten! En dan die k*tpowerlifters! Met hun k*topmerkingen! Zo! Goeie squats man! Zeker 90 graden! Denk wel 91! Lekker pompen! Mind muscle! Goed weekend!!1!!11!!
Bedankt for the backup! Waardeer ik goed weekend!
Groetjes lee

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 19:18 ----------

Wat wil je hiermee ? Kom allemaal maar langs hoor!

Terug
Naar boven