XXL Nutrition

Contest Log Let's give this a try.

Bezoekers in dit topic

Foto's zien er gaaf uit!
 
This makes me happy :meal:

IMG_6399.JPG
 
Ik ga liever voor de galiameloen. drool:
 
Wie wil mag me na de contest uiteraard blijven volgen op m'n oorspronkelijke log / insta :) :rolleyes: :cool:, link zie onder
 
Had je foto's helemaal gemist:(
Ziet er goed uit en benieuwd naar de rest!
 
goede pics man.
 
Wat teleurgesteld over de commentaren/beoordelingen, maarja life goes on.
Ergens begrijp ik het wel, foto's waren niet allemaal even goed en poseren ook niet.
Nuja, dan er meer massa verwacht werd voor sommige, denk wel dat ik redelijk op mijn maximum zit als natural én met mijn grootte :) + 98kg bij zo'n laag vet% vind ik toch niet niks.

Op vakantie in Italië telkens goed ontbijten, 3-4 rondes, eitjes, volkoren croissantjes, cornflakes, melk, fruitsap, ananassap, veel koffie, chocoladecakejes, pannekoekjes, kleine boulen, chocoladekoekjes, wat kaas, beetje hesp...

De hele dag stappen en dingen bezichtigen, water drinken en misschien ergens aperitiefje of ijsje en pas 's avonds opnieuw maaltijd, proberen dit gezond te houden.
Ook dagelijks 1-2 eiwitshakes + m'n visolie en vitamine D.

In bijlage fotootje van gisterenavond, zo merk je wel m'n lengte op denk ik, op de collage van de fotocontest niet. Had daar wel net een pizza op :rolleyes:.
Belichting niet ideaal maar ook niet slecht, benen komen er wel mooi in uit vind ik.
Oja, bewerkt met een Captain America-kop :p

99C62EF1-FB14-4470-875D-54B018ACA259.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo'n semi relaxt front pic was goed geweest om in je collage mee te nemen:) hier zie je pas je massa en definitie (vooral absectie) :)
 
Zo'n semi relaxt front pic was goed geweest om in je collage mee te nemen:) hier zie je pas je massa en definitie (vooral absectie) :)
Yeah, next time betere keuzes maken ;)
 
Aan alle DBB'rs, feel free om mijn fitnessjourney verder te volgen op mijn nieuwe insta! Ik heb een apart fitnessaccount gemaakt --> @jc.fit90
 
Wat teleurgesteld over de commentaren/beoordelingen, maarja life goes on.
Ergens begrijp ik het wel, foto's waren niet allemaal even goed en poseren ook niet.
Nuja, dan er meer massa verwacht werd voor sommige, denk wel dat ik redelijk op mijn maximum zit als natural én met mijn grootte :) + 98kg bij zo'n laag vet% vind ik toch niet niks.

Je fysiek is gezien je lengte (en naturel zijnde) echt wel behoorlijk.

De kwaliteit van de foto's was idd niet super en dat heeft je stemmen gekost, de 4de foto was trouwens idd niet geslaagd, dat was een wat rare pose.

Ps: ik gaf je trouwens een welverdiende 4 sterren ;)
 
Dat vond ik ook, moest wel een beetje door de beroerde belichting van de foto's heen kijken, maar op jouw lengte een heel goede fysiek. Ook vier sterren van mij trouwens.
 
Je fysiek is gezien je lengte (en naturel zijnde) echt wel behoorlijk.

De kwaliteit van de foto's was idd niet super en dat heeft je stemmen gekost, de 4de foto was trouwens idd niet geslaagd, dat was een wat rare pose.

Ps: ik gaf je trouwens een welverdiende 4 sterren ;)
Thanks! Volgende keer beter
 
Dat vond ik ook, moest wel een beetje door de beroerde belichting van de foto's heen kijken, maar op jouw lengte een heel goede fysiek. Ook vier sterren van mij trouwens.
Thanks Rook, foto's idd niet zo goed gelukt :rolleyes:
 
Back
Naar boven