rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
de meeste onder ons wel. vind t zelf wereld spul voor kracht!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarnaast nog een hoop proefsamples verder voeding met 500 kcal omhoog gegooid gewicht schommelt tussen 99 en 100 ik word steeds meer verliefd op men lichaam hahah echt een verslaving!! bijwerkingen: zweten af en toe ontiegelijk geil en soms wat agressie maar met agressie valt mee weer zin in vanavond!
grote pupillen.. etc. kortom
en nu eten!!

dus zit nu wat vocht bij..zo na lange tijd weer update,
gewicht zit tussen de 102 103, wel kreeg ik gister de reactie dat ik een dikke kop had gekregedus zit nu wat vocht bij..
verder heb ik vrijdag gister en vandaag niet getraind, even wat gerust omdat men lichaam dat aangaf maar vanaf morge weer knalleee!! verder ga ik deze week elke dag mijn log bijhouden.
verder bij het zetten heb ik af en toe een buld daarna wat een week of langer blijft zitten, meestal krijgje dit van propionate ester? maak me er geen zorge over maar is wel lastig.
zal wel van dboll zijn. ben benieuwd naar u gewicht opt einde. 
dus das mischien wat minder.
verder heb ik nog winstrol tabs ligge wat niet goed is, want ik overweeg steeds om deze erbij te nemen! maar dat is te veel voor eerste kuur en heb tenslotte al d-bol gehad dus gaat men lever niet goedkeuren,, dan maar beware voor de toekomst.. pff kon je normaal maar zo groeie en je zo goed voele hahah, ik pak trouwes ook af en toe nox pump erbij-> krijg hier een bonk energie van en voel me steeds super goed dus aanradertje voor mij dus, zo ga maar is eve aan men rijst beginne!