XXL Nutrition

lets go

vraagje nolvadex is dat ook zo erg voor je zichtvermogen?

• Topic Starter Topic Starter
meestal wordt nolvadex en clomid samen gepakt voor beter effect, heb mij wijs laten maken dat clomid beter helpt je eige test op gang te helpen dan nolvadex voor zoveer ik weet heeft nolvadex wijnig sides, maargoed de een vind nolvadex beter en de ander weer clomid en weer een ander allebij. eeuwige discussie;) ik heb ze allebij in huis dus zie wel welke het wordt..

afgelope zaterdag laatste test gezet. ben benieuwd wat ik over houdt en wat voor tijd ik tegemoed ga! gister even men rug laten masseren en kraken, voelt toch wel beter met traine enzo. vandaag monsterlijke rug training gehad helemaal op! verder gaat het traine goed, weegschaal gaf vorige week 107 aan, zit waarschijnlijk een hoop vocht bij! verder heb ik deze kuur flink gefrete wat ik nu vol moet gaan houden. zit bomvol met bultjes! marja dat hoord derbij zegge we dan maar:P

heb de test 2 weke langer doorgezet dan deca, verder denk ik dat ik alleen nolvadex ga pakke want clomid lijkt me toch een beetje k*tspul i.v.m depressie, blindheid en die dinge lijkt me ****t up!

hoe kijk ik tot nu toe trug op de kuur:

wk 1 t/m 4: dianabol zo die killos vliege deraan! geen last van bijwerkingen, monsterlijke pomp!!

wk 1 t/m 9: deca 400mg, bijna geen pijn met traine en niet heel veel last van spierpijn.. maar weet niet of dat aan de deca lag of aan de test.. eiglijk vrij weinig van de deca gemerkt weet niet hoe het zou moete voelen

wk 1 t/m 11 : test e: 500mg, dacht dat het vrijwel afgelope was toen ik stopte met de d-bol, nee pats knalt der nog bijna 10 kg bij! vanaf week 7 ofzo tot en met nu libido stijgt dat het niet normaal is!!

kortom: idd het is geen wondermiddel maar dat wist ik al, ik verwachte eiglijk het echt te 'voelen' dat je on bent maar eiglijk is het gewoon goeie pomp en libido steiging en hier een daar wat agressie buien en killos en kracht natuurlijk;)

verder nu de nakuur tegenmoed, moet wel rekenen op een vakantie zonder test denk ik! marja is het 1 of het ander eh vakantie begint over anderhalve week.
heb creatine gehaald van dorian ga ik over 2 weke mee beginne samen met nakuur
TIPS ZIJN HARD NODIG NU !!

Netjes kerel!

HARD blijven trainen, hoog in eiwitten blijven, creatine kan altijd helpen, en zeker en vast VEEL blijven eten!!!

Succes!!

sprak vanmiddag een kerel die ook al een heel tijd aan de sport doet en vertelde hem over de kuur en dat ik nog stanozolol had maar pas erges in het najaar ga pakken.. nou kwam hij aan met een dwaas opmerking van, die winstrol kan je ook nu net na deze kuur pakken omdat winnstrol niet tot bijna niet onderdrukt op je eige test zo zou je toch veel gains vast blijve houden in de nakuur i.v.m dat je toch die winstol binnekreeg. maar geloof daar geen **** van want anders zou het hier wel erges staan! maar als je toch heel eve nadenkt zou er mischien toch wel wat waarheid in zitten maar denk dat er wat over het hoofd gezien wordt;)?

sprak vanmiddag een kerel die ook al een heel tijd aan de sport doet en vertelde hem over de kuur en dat ik nog stanozolol had maar pas erges in het najaar ga pakken.. nou kwam hij aan met een dwaas opmerking van, die winstrol kan je ook nu net na deze kuur pakken omdat winnstrol niet tot bijna niet onderdrukt op je eige test zo zou je toch veel gains vast blijve houden in de nakuur i.v.m dat je toch die winstol binnekreeg. maar geloof daar geen **** van want anders zou het hier wel erges staan! maar als je toch heel eve nadenkt zou er mischien toch wel wat waarheid in zitten maar denk dat er wat over het hoofd gezien wordt;)?

ik denk dat het bullshit is... ok misschien drukt winny minder zwaar... maarja je neemt ook maar 50mg max (oral dan). hoe dan ook; hoe weinig winny ook drukt het is iig niet bevordelijk voor het herstel van de htpa... zeker net na een kuur klinkt het als uitstel van executie.

en sowieso nog 4 weekjes extra die lever belasten met een 17aa, nee, zou ik niet direct aanraden, ook al omdat je psychologisch de kaap van het einde van je kuur al genomen hebt !

Terug
Naar boven