AndroidHealthClinic

Leuke MMORPG?

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
hey allemaal,

ik ben eigelijk op zoek naar een leuke mmorpg game. ik heb er al redelijk wat gespeeld maar meeste beginnen me toch snel te vervelen of staan me vanaf het begin al niet aan of na een tijdje ben ik ze toch wel zat.

ik heb altijd wow gespeeld en daarbij wat andere games gedaan of tijd gestop enzo.

wat ik gedaan is:
wow/silkroad/rose online/meer kan ik ff niet bedenken omdat ik ze vaak maar even gespeeld heb.

het grootste probleem vind ik vaak dat ik het spel of niet snap/de besturing me niet aan staat(voorkeur op die van wow) ik geen andere vrienden heb en dan word het saai/ de grapichs me niet aan staan.

eigelijk best keiskeurig maar grootste rede is toch vaak dat ik niemand heb om mee te spelen en dan ga ik me toch snel vervelen.

weet iemand een leuke mmorpg die je misschein zelf ook wel speelt zodat ik mee kan doen ;) laat het me weten aub
alvast bedankt :P

in b4 runescape

Speel gewoon wat leuke shooters of fifa, rpgs zijn toch allemaal hetzelfde

Star wars the old republic is the sjit nu .

• Topic Starter Topic Starter
de nieuwe SW:TOR schijnt het goed te doen, al lijkt mij het geen ruk aan.

star wars of aion

DC Universe Online mss,t'is gratis.

K'heb zelf twee chars Zicco en Zicko op pc version.
Mortol op ps3 version.

• Topic Starter Topic Starter
star warse lijkt met niet zo t och bedankt, ben nu film over dc universe aan het kijken xD

Ik heb diablo 2 helemaal kapot gespeeld. Even wachten op diablo 3 is het nu!

runescape

habbo

gran turismo 5

Als je eenmaal WoW hebt gespeeld vind je de andere mmorpg's zwaar k*t. Is mijn ervaring

Als je toch forever alone bent en graag RPG's speelt, Skyrim?

de nieuwe SW:TOR schijnt het goed te doen, al lijkt mij het geen ruk aan.

heb het even geprobeerd, absolute nerdfest. Waste of money.

stereotype mmorpg die niks nieuw bevat, in de cliché-star wars stijl alles doet en zichzelf véééééél te serieus neemt. Als je geen sw-fanboy bent, niet doen. Bioware is steeds harder aan het sucken.

De romances zijn trouwens al legendarisch slecht, moet je eens op youtube opzoeken.

Laatst bewerkt:
Heb ook WoW gespeeld vroeger. Nadien nog een paar MMORPG's geprobeerd, geen die me echt kon bekoren.

Tot SWTOR uitkwam; heb het gespeeld op de pc van een vriend (zit zelf met een mac) en vond het echt wel een goed spel... Als er één is die ik momenteel zou kopen, is het die wel. Verhaallijnen zijn echt goed uitgewerkt, story modes zowel SP als MP en de ingame filmpjes maken het wel af.

Als het uitkomt voor Mac zie ik het mezelf nog wel aanschaffen...

Heb ook WoW gespeeld vroeger. Nadien nog een paar MMORPG's geprobeerd, geen die me echt kon bekoren.

Tot SWTOR uitkwam; heb het gespeeld op de pc van een vriend (zit zelf met een mac) en vond het echt wel een goed spel... Als er één is die ik momenteel zou kopen, is het die wel. Verhaallijnen zijn echt goed uitgewerkt, story modes zowel SP als MP en de ingame filmpjes maken het wel af.

Als het uitkomt voor Mac zie ik het mezelf nog wel aanschaffen...

sp? Mp? Tis mmo dus altijd multi.
Ingame filmpjes? wtf are you talking about. De intro?

Heb je niet kotor gespeeld?

Storyline is gewoon:
Jedi does generic jedi stuff.
sith does generic sith stuff.

Het erge is dat je die light/dark opties krijgt maar ze geen reet uitmaken voor de storyline, het ENORM lineair is(er zijn zelfs mensen gebanned omdat ze niet de volgorde die de game wilt volgen, I shit you not), de graphics lijken alsof de game al 5 jaar oud is.

Het is gewoon een generic mmorpg in een star wars jasje.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven