MuscleMeat

Leuke MMORPG?

Heel vroeger runescape gedaan, daarna nog af en toe maar runescape vereist weinig skills en je kan gewoon botten 24/7. Ook een jaar of 2 WoW gedaan, zwaar verslaafd zeker 5 uur per dag spelen en in het weekend hele dagen. Het is een leuk spel maar je moet er teveel tijd en inspanning instoppen.

Geen MMORPG's meer voor mij dus....

sp? Mp? Tis mmo dus altijd multi.
Ingame filmpjes? wtf are you talking about. De intro?

Heb je niet kotor gespeeld?

Storyline is gewoon:
Jedi does generic jedi stuff.
sith does generic sith stuff.

Het erge is dat je die light/dark opties krijgt maar ze geen reet uitmaken voor de storyline, het ENORM lineair is(er zijn zelfs mensen gebanned omdat ze niet de volgorde die de game wilt volgen, I shit you not), de graphics lijken alsof de game al 5 jaar oud is.

Het is gewoon een generic mmorpg in een star wars jasje.

Ik heb het over de verhaallijnen, maw, in sommige delen van de maps kan er maar één persoon binnen, waardoor het 'jou' verhaal wordt. Deze stukken doe je dus alleen. Andere delen van de map kan je met meerdere personen doen, dat bedoel ik.

Met ingame filmpjes bedoel ik de kleine conversaties die het verhaal uitleggen en waarin je die light/dark opties krijgt.

Ik heb het over de verhaallijnen, maw, in sommige delen van de maps kan er maar één persoon binnen, waardoor het 'jou' verhaal wordt. Deze stukken doe je dus alleen. Andere delen van de map kan je met meerdere personen doen, dat bedoel ik.

Met ingame filmpjes bedoel ik de kleine conversaties die het verhaal uitleggen en waarin je die light/dark opties krijgt.

die hoef je niet alleen te doen, alleen kan er maar 1 van je class binnen en krijg de rest geen conversation options en al.

De cutscenes bedoel je dus. Mja, die zijn goed. Voice acting is ook niet slecht. Daar hebben ze ook hun budget ingestoken.

die hoef je niet alleen te doen, alleen kan er maar 1 van je class binnen en krijg de rest geen conversation options en al.

De cutscenes bedoel je dus. Mja, die zijn goed. Voice acting is ook niet slecht. Daar hebben ze ook hun budget ingestoken.

Oké, vergeet wat ik typte; ik bedoel namelijk exact hetgeen Calyptus bedoeld :)

(Heb het spel trouwens maar een uur of 10 gespeeld en nu al 3 weken niet dus...)

players die als low level naar hogere level planeten gaan krijgen een ban, omdat ze de "chests" daar kunnen looten/campen of zoiets.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 17:54 ----------

Oké, vergeet wat ik typte; ik bedoel namelijk exact hetgeen Calyptus bedoeld :)

(Heb het spel trouwens maar een uur of 10 gespeeld en nu al 3 weken niet dus...)

ik heb de volle 1 char op level 20 na 3 weken.

het is gewoon niet fun. Dus ja...

ik heb de volle 1 char op level 20 na 3 weken.

het is gewoon niet fun. Dus ja...

Tjah, als de TS erin geslaagd is om WoW lange tijd te spelen, lijkt me dat ook niet zo'n moeilijk opgave bij SWTOR, of dat lijkt me toch niet na mijn eerste (EN ENIGE! -belangrijk detail-) tien uren ...

Probeer eens Guild Wars

Ik had precies het zelfde probleem bij mmorpg's.. besturing/gameplay zuigt bij de meeste.
WoW heeft ook zo'n saaie select target vechtstijl.
Dat is waarom ik altijd RYL heb gespeeld (9 jaar lang en nu onderhand 2 jaar niet meer).
Dat betekend dus dat het spel zeer veroudert is, de graphics zijn voor deze tijd zeer matig..
MAAR DE GAMEPLAY OH ZO GOED!!!

Ik speel het niet meer omdat ik te snel in dat soort spellen blijf hangen.
Speel nu LoL als ik tijd over heb, misschien vind je dat ook wel leuk.
Heeft onderhand meer spelers dan WoW.

Het erge is dat je die light/dark opties krijgt maar ze geen reet uitmaken voor de storyline, het ENORM lineair is(er zijn zelfs mensen gebanned omdat ze niet de volgorde die de game wilt volgen, I shit you not), de graphics lijken alsof de game al 5 jaar oud is.

Het is gewoon een generic mmorpg in een star wars jasje.

mijn keuzes hebben het verhaal op bepaalde momenten al anders laten lopen dan een collega van me die het ook speelt. zo kun je diverse personen laten leven of doden wat degelijk bepaald of deze later wel of niet nog eens een rol in de story kunnen spelen. al zijn het natuurlijk idd geen enorme twists. mensen die zo klagen dat het allemaal niks uitmaakt hebben het verhaal ook over het algemeen maar van 1 kant gezien en trekken een conclusie of hadden enorme(onredelijke) plot veranderingen verwacht(wat leuk zou zijn ofc)..

het lineaire ben ik tot een deel met je eens, je hopt in je ship van de ene naar andere planeet maar ik heb wel altijd zon tweetal keuzes van planeten waar ik op bepaald moment wil levelen. minder lineair dan een hoop mensen verkondigen.

dat van die bans komt omdat die mensen max aan het xploiten waren ipv lief naar een hoger lvl planeetje gaan. ze lieten daar 24/7 low level alts speciale lootboxes campen waarvan ze de inhoud voor een belachelijk bedrag verkochten. dus niet met low levels die even voor de lol een keer zon box looten, nee echt 24/7 campers waardoor de hele ingame economy meer verkloot word dan t al is..

Laatst bewerkt:
Volgende maand wordt Aion free to play. Is wel een aardige MMORPG, niet echt vernieuwend en een echt grind fest maar zeker niet slecht, helemaal niet voor gratis

Ik had precies het zelfde probleem bij mmorpg's.. besturing/gameplay zuigt bij de meeste.
WoW heeft ook zo'n saaie select target vechtstijl.
Dat is waarom ik altijd RYL heb gespeeld (9 jaar lang en nu onderhand 2 jaar niet meer).
Dat betekend dus dat het spel zeer veroudert is, de graphics zijn voor deze tijd zeer matig..
MAAR DE GAMEPLAY OH ZO GOED!!!

Ik speel het niet meer omdat ik te snel in dat soort spellen blijf hangen.
Speel nu LoL als ik tijd over heb, misschien vind je dat ook wel leuk.
Heeft onderhand meer spelers dan WoW.

wtf is RYL nou weer.

Mensen met hun k*t afkortingen, dat doe je als de volle naam al 5x is gepost of als het topic erover gaat of het onderwerp of dergelijke, niet zo uit de mouw geslingerd.

Is final fantasy online eigenlijk leuk?

Terug
Naar boven