XXL Nutrition

Leuke MMORPG?

Risk Your Life. Heb ik wel een tijdje gespeeld op private servers met 50xexp. Zo heb je minder grinden, en kan je vooral pvp spelen. De pvp is erg goed in dat spel. En je hebt veel ranken die je krijgt door pvp kills. Waardoor je steeds sterker gaat worden. Ook zijn de lv60+ maps grind+pvp zone. Dus zo kun je mensen killen die gewoon willen levelen.:rolleyes:

Risk Your Life. Heb ik wel een tijdje gespeeld op private servers met 50xexp. Zo heb je minder grinden, en kan je vooral pvp spelen. De pvp is erg goed in dat spel. En je hebt veel ranken die je krijgt door pvp kills. Waardoor je steeds sterker gaat worden. Ook zijn de lv60+ maps grind+pvp zone. Dus zo kun je mensen killen die gewoon willen levelen.:rolleyes:

Haha, ik heb hier echt nog nooit van gehoord.

World of Warkraft, beste MMO ooit, kijk maar eens hoeveel mensen het spelen dan weet je wat ik bedoel.

Nou als 't echt een kaskraker was geweest dan had ik er wel van gehoord :p

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 11:22 ----------

World of Warkraft, beste MMO ooit, kijk maar eens hoeveel mensen het spelen dan weet je wat ik bedoel.

Zal best, en kijk maar eens hoeveel mensen hun leven ervoor opzij hebben gegooit en niet eens de deur meer uit gaan.

Zo kende ik redelijk wat mensen die gewoon een normaal sociaal leven hadden en die door dat spel ineens niks meer gingen doen (gamen terwijl het buiten 30 graden was etc.)

Aantal jaar geleden weer, soms spelen ze het nog, maar ik weet uit ervaring nog hoe verslavend Diablo II was, dus ik laat WoW wel lekker voor wat 't is.

Terug
Naar boven