Fitness Seller

Leukste Cardio

Schaatsen lijkt me staand makkelijker.

Maar inderdaad, buiten cardio is veel relaxter. Ik heb echt moeite om 15 min binnen op die loopband te blijven rennen, en buiten ren ik zo 3 kwartier zonder verveling.

Oké het kwam misschien wat verkeerd over; maar in België zegt men wel vaker van; ik heb zitten lopen, zitten zwemmen,... :)

zwemmen.

een foto maken van een h**r in amsterdam. dan komen ze achter je aan en kan je ook rennen voor je leven.

een grote zware tv stelen, politie bellen en de politie eruit proberen te lopen.

stairmaster veel cals op weinig tijd, ofwel buiten hardlopen

alles wat je epoc verhoogt.

Laatst bewerkt:
Hardlopen , fietsen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou lekker buiten gaan lopen. Loop een bepaald rondje, je zal merken dat als je buiten loopt, je de tijd helemaal niet in de gaten hebt omdat je van alles tegenkomt / ziet, en je geniet van de frisse buitenlucht.

Op een loopband slaat bij mij na 1 minuut de verveling al toe, terwijl ik buiten af en toe gewoon meer kilometers pak dan gepland omdat het gewoon superlekker is enzo.

luister jij muziek als je buiten loopt?
Ik heb eens getest en als ik naar muziek loop dan loop ik sneller omdat ik op de beat let, maar dat hou ik dan minder lang vol. Als ik niet naar muziek luister loop ik meer rustig op m'n gemak zo lang ik maar wil. Wat is het beste eig?

Ik loop ook harder op muziek, vind dat juist beter, omdat je dan meer je grenzen opzoekt. Als ik harder loop probeer ik steeds langer te lopen.

Wat een hel cardio op die toestellen.
Koop een mountainbike en ga wat crossen of wat fietsen met een coursefiets, hardlopen in het bos, zwemmen

heb een crosstrainer voor de tv staan.
meestal 30-45 min
en dan ong 2 keer per week een uur rennen.
Inderdaad wel met mp3speler anders wordt het al snel een recreatieve wandeling ipv cardio...

sportschoenen gaan ook mee op vakantie. Iedere ochtend lekker een uurtje de boulevard op en neer crossen!
Erg motiverend met al die mensen die daar hetzelfde doen :D

zwemmennnn
en hardlopen:)

Uurke vetverbranding op de crosstrainer. Goe muziekske op en tegelijkertijd wa naar de videoscreens kijken. I hate outdoor cardio. In mijn voetbaltijd genoeg trainingen gedaan in str***weer en alle avonden gaan lopen.

Ik trek met een stevig tempo de bossen in tijdens de regen terwijl ik me inbeeld een keiharde marinier te zijn.

Hooyah! :army:

Terug
Naar boven