XXL Nutrition

Levertijd Helisports bestelling...

ik heb midden augustus het bodycraft powerrack + bench + olympic barbell set besteld van 140 kg (rubber); na een 8-tal weken werd het dan eindelijk geleverd en wat bleek: van de 140 kg zat er maar 100 bij, de andere schijven waren nog niet binnen; dit had men mij echter niet verteld toen de afspraak gemaakt werd en daar was ik behoorlijk pissed over. Intussen is de levering van de rest al een aantal keren uitgesteld maar kan ik dus op een aantal oefeningen ook niet vooruit. Het ZOU nu volgende donderdag binnenkomen bij hen en dan moet het nog naar mij geleverd worden wat ook weer even kan duren. Is in ieder geval de laatste keer dat ik bestel bij helisports...

@belblade, amai man man man ik zou de muren op lopen. Welke stukken heb je nu nog tekort?

• Topic Starter Topic Starter
Net een mailtje gekregen dat het donderdag of vrijdag binnenkomt :bow:

Nu hopen dat het daadwerkelijk zo is.

Is idd klote om te wachten.
Ik heb zelf ook een dikke maand mogen wachten op m'n rack + stang + gewichten.
Uiteindelijk zal alles wel toekomen.

Het kan altijd erger, ik heb rond 15 september een bestelling geplaatst daar. Powerrack staat inmiddels sinds 15 oktober stof te verzamelen de rest zou aan het einde van de maand oktober komen. Ik wacht nu nog steeds op een Oly barbell+140 kg aan schijven, 2 dumbbell stangen, 100kg aan schijven en een EZ bar.
Er werd mij vrijdag verteld dat hun deze week alles zouden ontvangen, wat dan waarschijnlijk morgen word en dan heb ik hopelijk volgende week einelijk alles binnen na 3 maanden wachten.

Net een mailtje gekregen dat het donderdag of vrijdag binnenkomt :bow:

Nu hopen dat het daadwerkelijk zo is.

Hebben ze mij ook gestuurd ik ben benieuwd....

Ik heb dit besteld:

1x Proteus PEC-4565 Hometrainer
1x Kroon Neckprotector
1x Kroon OP-140 Pro Rubber Coated Olympic Plate Set
1x Kroon BM-509 Plate Shaft Rack

Ik bestel voortaan alleen nog bij fitness seller...zeer relaxe lui ook, tot nu alleen maar lof over hun!

Vandaag hebben ze dan eindelijk gebeld, dinsdag 27 november komen ze het brengen. Ik zal in ieder geval niet zo snel meer bestellen daar.

Ik ben niet tevreden van Helisports.
K heb er ooit es een spinner gekocht die na paar maand rare geluiden begon te maken. Echt extreem irritant waardoor ik er nietmeer op rij.

Ze hebben net gebeld, dinsdag komen ze alles brengen :bow:

Spullen zijn binnen! :D

8december komt noch een deeltje van mijn shit binne :D eindelijk de dumbbells en preacher ding :D klein maandje moete wachten . armpjes wat doen grooien

ik nog steeds niets gehoord, helft van levering is er al een maand, andere helft nu al meer dan 3 maanden onderweg :evilred:

:( ik zie er al naar uit om zelf van helisport te bestellen

Wel k*t om dit allemaal te lezen.

Ikzelf heb twee keer totaal geen problemen gehad met het leveren van helissport. Ging snel en accuraat.

Nu wil ik een vriend helpen bij de aankoop van olympische stang + gewichten + bankje. Daar zijn ze toch met voorsprong de goedkoopste in... Niet aan te raden dan?

hmmm je kan proberen he maar hou rekening met maanden wachten

Niet overdrijven met die maanden he ik heb 1maandje moeten wachten en is mijn eigen keuze geweest ze hadden mij opvoorand verwittigt dat het een lange levertermijn had. Op mijn vorige grote bestelling heb ik 14dagen moeten wachten voor alles er was en het weekend erna stond het bij mij in de garage plus een fikse korting gehad. Ik blijf bestellen bij hellisport ben er tevreden over de service en het gratis leveren binne nl en be.

vandaag levering gehad , whohoow
maar, itt telefonisch bericht was er nog een deel niet bij ! het ZOU 21 december binnenkomen en dan heb ik het dus niet voor januari, dat zou betekenen dat ik 4.5 maanden heb moeten wachten op de volledige 140kg rubber set ... dus hou toch maar rekening met maanden ... het zijn vriendelijke mensen maar niet echt accuraat met hun levertermijnen (en ja, ik had het nagevraagd)

Terug
Naar boven