MuscleMeat

Levertijd Helisports bestelling...

Powerrack van bodycraft, verstelbaar bankje en een halterset met 120kg aan schijven.

mijn bestelling is, 5 maanden na de initiële order, eindelijk compleet; ik bestel in ieder geval nooit meer, zijn idd vriendelijke mensen maar daar koop je weinig mee :)

Zo! 5 maanden is wel extreem lang zeg!

Vanmiddag heb ik wat losse 50mm schijven besteld bij Helisports, hoop dat ze snel geleverd kunnen worden. Heb daar alleen nog geen bevestigings email van gehad, of een reactie dat het niet op voorraad is. Ik wacht rustig af :)

wel, bij mijn zijn het net de schijven waarop ik zo lang heb moeten wachten ... , ik had de set van 140kg ijzer besteld, die konden ze zogezegd niet meer (!) leveren en dus ben ik op rubber overgeschakeld voor 25€ meer (ipv de normale 50) en net die schijven hebben ze in 4x geleverd waarvan de laatste schijven (4x5 en 2x10) nog maar net geleverd zijn ... redelijk erg als je het mij vraagt ...

DIe gasten zijn lekker bezig zeg...

Ik maak er maar eens een 2e shop bij ;) ,, dat kunnen wij beter :D

pS> Fitnessresseler doet het goed lees ik :thumbs:

René

wel, bij mijn zijn het net de schijven waarop ik zo lang heb moeten wachten ... , ik had de set van 140kg ijzer besteld, die konden ze zogezegd niet meer (!) leveren en dus ben ik op rubber overgeschakeld voor 25€ meer (ipv de normale 50) en net die schijven hebben ze in 4x geleverd waarvan de laatste schijven (4x5 en 2x10) nog maar net geleverd zijn ... redelijk erg als je het mij vraagt ...

en hebben ze u daar voor gewaarschuwd? of kwamen ze bij u aan met simpelweg te weinig schijven?

idem hier
had ook de set van 140 kg ijzer besteld
lieten ze weten dat het niet meer ging en heb rubbere besteld. dit was in september. van die rubberen is ook niets van gekomen en aantal weekjes geleden is dan toch eindelijk de ijzeren versie binnengekomen. Niet de rubberen dus. == 3tal maanden moeten wachten en dan hadden ze nog niet alle gewichten geleverd want ze waren 2*5 en 2*1.25 vergeten :rolleyes:

Hier hebben ze zat op voorraad muscle-power.nl

Ze bezorgen niet gratis maar ik rijd liever wat kilometers dan dat ik 5 maanden moet wachten.

5 maanden is echt wel lang man, dan heb ik nog geluk gehad als ik dat hier zo lees

idem hier
had ook de set van 140 kg ijzer besteld
lieten ze weten dat het niet meer ging en heb rubbere besteld. dit was in september. van die rubberen is ook niets van gekomen en aantal weekjes geleden is dan toch eindelijk de ijzeren versie binnengekomen. Niet de rubberen dus. == 3tal maanden moeten wachten en dan hadden ze nog niet alle gewichten geleverd want ze waren 2*5 en 2*1.25 vergeten :rolleyes:
haha ja dat hadden ze ook tegen mij gezegd dat ze die van 5 en 1.25 vergeten waren :p

nu normaalgezien gaan ze vandaag leveren
dus hopelijk leveren ze vandaag of ik koop men gerief mooi ergens anders:o

:D ja

enigste minpunt is dat twee 1.25kg schijfjes niet op men baar passen ???
maar serieus content van het powerrack :D

heb van de week een bodycraft power rack gekocht met extra spotters. eerst even gemaild of ze t op voorraad hadden en dat was zo. omdat ik het zelf op ging halen kreeg ik nog 35 euro korting. aangezien de extra spotters 35 euro kosten kreeg ik deze dus gratis :D

als je in de buurt woont en n auto hebt natuurlijk is t dus aan te raden om het zelf op te gaan halen. hoef je ook geen week te wachten tot ze t een keer bezorgen :)

Heb verscheidene dingen van helisports, en altijd binnen een week bezorgd tot nu toe :)

heb net die set van 140kg besteld en wat extra schijven van 20, had ik geweten dat het zo'n miserie was telkens met hen had ik toch nog eens nagedacht... nuja, drie werkdagen, vandaag dag drie en nog niets van telefoontje, kvoel het al aankomen als ik da hier zo lees... :(
nuja, geduld dus...

Net een leg extesion ding bijbesteld voor op mijn bankje. Maar ze belden al direct om te
zeggen dat de wachttijd een anderhalf maandje zou zijn. Dus ja, ik verwacht het over een
maand of 2 dan maar :p

net telefoontje GEKREGEN :D dat ze het 5 juli komen leveren... hopelijk houden ze woord, want anders wordt het wss ook fitnessellers.
en idd wel zeer vriendelijke mensen daar.

net telefoontje GEKREGEN :D dat ze het 5 juli komen leveren... hopelijk houden ze woord, want anders wordt het wss ook fitnessellers.
en idd wel zeer vriendelijke mensen daar.

Wat heb je besteld? Want ik heb binnenkort ook wat spullen nodig, maar als ik daar zolang op moet wachten, betaal ik wel wat meer ergens anders.

Ik had de powerrack binnen een week ontvangen. Het nadeel van Helisports is dat er geen online indicatie is van de voorradigheid. Je moet voor het bestellen gewoon even bellen om te vragen of een product op voorraad is.

Ik heb in februari besteld en wacht nog steeds op 2 schijven van 20kg. Er gaat nu een VIJFDE afspraak gemaakt worden. Telkens mag ik ook zelf naar Nederland bellen want als ik moet wachten tot zij zelf bellen...
Bij de eerste afspraak hebben ze een deel geleverd. Bij de 2de afspraak nog een deel en toen bleven die 2 schijven nog over. Bij de 3de afspraak zijn ze niet eens komen opdagen, en bij de 4de hadden ze een kettlebell bij... (had ik niet besteld voor alle duidelijkheid)
Ik bestel alleszins nooit nog iets daar.

Terug
Naar boven