Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel, bij mijn zijn het net de schijven waarop ik zo lang heb moeten wachten ... , ik had de set van 140kg ijzer besteld, die konden ze zogezegd niet meer (!) leveren en dus ben ik op rubber overgeschakeld voor 25€ meer (ipv de normale 50) en net die schijven hebben ze in 4x geleverd waarvan de laatste schijven (4x5 en 2x10) nog maar net geleverd zijn ... redelijk erg als je het mij vraagt ...
wel, bij mijn zijn het net de schijven waarop ik zo lang heb moeten wachten ... , ik had de set van 140kg ijzer besteld, die konden ze zogezegd niet meer (!) leveren en dus ben ik op rubber overgeschakeld voor 25€ meer (ipv de normale 50) en net die schijven hebben ze in 4x geleverd waarvan de laatste schijven (4x5 en 2x10) nog maar net geleverd zijn ... redelijk erg als je het mij vraagt ...

haha ja dat hadden ze ook tegen mij gezegd dat ze die van 5 en 1.25 vergeten warenidem hier
had ook de set van 140 kg ijzer besteld
lieten ze weten dat het niet meer ging en heb rubbere besteld. dit was in september. van die rubberen is ook niets van gekomen en aantal weekjes geleden is dan toch eindelijk de ijzeren versie binnengekomen. Niet de rubberen dus. == 3tal maanden moeten wachten en dan hadden ze nog niet alle gewichten geleverd want ze waren 2*5 en 2*1.25 vergeten![]()

net telefoontje GEKREGENdat ze het 5 juli komen leveren... hopelijk houden ze woord, want anders wordt het wss ook fitnessellers.
en idd wel zeer vriendelijke mensen daar.