MuscleMeat

Levertijd Helisports bestelling...

vandaag levering gehad , whohoow
maar, itt telefonisch bericht was er nog een deel niet bij ! het ZOU 21 december binnenkomen en dan heb ik het dus niet voor januari, dat zou betekenen dat ik 4.5 maanden heb moeten wachten op de volledige 140kg rubber set ... dus hou toch maar rekening met maanden ... het zijn vriendelijke mensen maar niet echt accuraat met hun levertermijnen (en ja, ik had het nagevraagd)

das minder, bij mij ging het redelijk vlot hoor, enkel mijn pulleysysteem hadden ze eerst verkeerd geleverd, na een paar dagen stonden ze al terug

gistere avond besteld, dezemorgen belden ze al
tot 15december kank wachten
nuja een kleine vier weken kan ik wel wachten :o

Ik heb mijn bestelling bij helisports geanulleerd op 25november, en mijn nieuwe bestelling geplaatst dezelfde dag bij fitness-seller.

Mijn bestelling bij helisports was:
Kroon OP-140 Pro Rubber Coated Olympic Plate Set
Kroon PR02 Plate Tree
Kroon BS-252 Squat Rack

Totaal alles inclusief levering :537,28€

Mijn bestelling bij Fitness-seller:
Een powerrack van powertec
olympische halter 220cm (450 kilo belastbaar)
160 KG schijven met rubber coating
Een rack om mijn schijfjes op te sorteren.
Totaal alles inclusief korting,levering... 1.025,05 EUR

Vandaag weekje later (kon ook beetje vroeger, maar kon niet thuis zijn bij de levering) is alles geleverd. Super spul en mijn eerste training zit er al op :D

Ik kom wel duurder uit. Maar ik heb er geen spijt van;) het is trouwens toch meer en beter wat ik bestelde bij Fitness-Seller.

Had ik dit allemaal geweten op 19 september(datum dat ik bestelde bij helisports) had ik direct gekozen gekozen voor fitness-seller.

Pff, ik wacht al sinds 18 oktober op mijn bestelling, kzal morgen maar weer is bellen..

mijn bestelling zal in totaal in 4x geleverd worden, dit weekend nog de dumbbellset en dan eindelijk ergens eind deze maand de resterende schijven ... tijdens de 3 leveringen zijn er ook elke keer fouten gebeurd (metalen ipv rubberen schijven, eerste keer dat de dumbbell-"SET" geleverd werd was het maar 1 dumbbellstang, ...) Ik heb vorige vrij bij fitness-sellers extra dingen besteld en die zijn vandaag al de post op ... Vanaf nu weet ik het wel ;-)

vorige donderdag bij FS een aantal extra schijven besteld, VANDAAG al geleverd, ongelooflijk :bow2: . Als ik dat had geweten ...

Vandaag gebeld en het zal half december aan moeten komen... zucht

Ik ben echt zo blij dat ik mijn bestelling gestopt hebt, echt waar. Heb nu al paar goeie zware trainingen erop zitten.

kheb dinsdag 2 dumbbells besteld van kroon bij helios sport... donderdag eind van de middag werd het geleverd. ik denk dat ze gewoon afhankelijk zijn van hun voorraad.

als ze het hebben staan is het er heel snel, als ze het moeten bestellen kun je ****ing lang wachten.

conclusie: helios sport heeft een k*t supplier ;)

Ik kan het deels wel begrijpen, maar ik vind het wel verwarrend als ik een maand geleden bel en ze zeggen dat het er 12 november is en vervolgens helemaal niets laten horen.

Ook lastig dat ik nu niet zwaar kan squatten wat erg belangrijk is voor het schema dat ik wil gaan volgen (bill starr)

mijn bestelling ging er ook al 3x zijn en zelfs na bevestiging aan de telefoon dat ze ook volledig was bleek dit in realiteit niet te kloppen, ze hebben een flink probleem met hun communicatie, levertermijnen en leverancier... ook mijn schema is al 2 maanden allesbehalve optimaal hierdoor ...

Eindelijk binnen :), wordt volgende week woensdag geleverd.

Nou email beantwoorden zijn ze anders ook niet echt snel mee ... Wacht er al bijna 3 dagen op...

Het heeft 2 maanden geduurd maar vandaag is alles toch eindelijk aangekomen :)

Ik heb ongeveer 2.5 maand geleden haltersteunen besteld. Half november zouden ze er zijn, maar er waren nog te veel wachtenden voor mij voor het betreffende product. Inmiddels heb ik een leverafspraak op oudjaarsdag.... Betaal in het vervolg toch liever iets meer zodat ik het spul een paar dagen later in huis heb :rolleyes:

bumpje! Zijn er nog steeds ontevreden klanten?

bwa ik ben nu nog steeds aan het wachten (nog twee dagen hopelijk :mad:)
maar die kerels zijn zo vriendelijk aan de telefoon, kunde onmogelijk kwaad op blijven :p

Laatst bewerkt:
Wat had je dan besteld dat het zo lang duurt?

Terug
Naar boven