MuscleMeat

Levertijd Helisports bestelling...

Wat heb je besteld? Want ik heb binnenkort ook wat spullen nodig, maar als ik daar zolang op moet wachten, betaal ik wel wat meer ergens anders.

die oly set van 140, wat vloermatjes en schijven van 20...
maar alsk die posts hierboven lees, begin ik terug te vrezen :o
ik vroeg het aan die gast of hij ervan op de hoogte was dat "er zoveel klachten circuleerden over hun leveringstijd" en zijn antwoord was dat er enkel de zaterag in België geleverd wordt... en dat het ook moeilijk is om alle uithoeken van te dekken op één dag aangezien ze pas om 10u ofzo vertrekken uit Amsterdam... nuja, is dus afwachten.
Als niet alles er is de 5e, dan annuleer ik de rest en ga ik ook ergens anders.

Ik heb er een poosje geleden een hometrainer besteld, die was vlot binnen, binnen een week.
Communicatie verliep ook goed, alleen de asociale Tokkie chauffeur heeft het een beetje verpest voor hun.
Meneer vond het nodig de hele straat bij elkaar te schreeuwen toen er niet binnen 3 seconden werd opengedaan, de hometrainer stond voor de deur en we vonden de chauffeur al vloekend in zijn bus.
Die was dus toe aan vakantie volgens mij:D

die oly set van 140, wat vloermatjes en schijven van 20...
maar alsk die posts hierboven lees, begin ik terug te vrezen :o
ik vroeg het aan die gast of hij ervan op de hoogte was dat "er zoveel klachten circuleerden over hun leveringstijd" en zijn antwoord was dat er enkel de zaterag in België geleverd wordt... en dat het ook moeilijk is om alle uithoeken van te dekken op één dag aangezien ze pas om 10u ofzo vertrekken uit Amsterdam... nuja, is dus afwachten.
Als niet alles er is de 5e, dan annuleer ik de rest en ga ik ook ergens anders.
Net hetzelfde wat ik ga bestellen.:) Ik heb een mailtje naar hen gestuurd en zij zegden dat alles voorradig was. Ik woon kort bij de Nederlandse grens, dus met een beetje geluk heb ik mijn bestelling ook vrij snel binnen.

als ze het niet op vooraad hebbe duurde het geloof ik 6 tot 8 weken
zou wel ff bellen om te vragen of ze het egt besteld hebben ander w8 je dalijk op iets wat nooit binne komt!

Ik wil even wat goede reclame maken voor helisports. Ik heb vorige week donderdag mijn bestelling geplaatst en een week later heb ik ze al binnen. De dag erna belden ze me al op voor een afspraak te maken i.v.m. de levering. Ben er heel erg tevreden over.

Net een leg extesion ding bijbesteld voor op mijn bankje. Maar ze belden al direct om te
zeggen dat de wachttijd een anderhalf maandje zou zijn. Dus ja, ik verwacht het over een
maand of 2 dan maar :p

Mmm, vorige week telefoon gehad dat ze het zaterdag as zullen leveren.
So lucky me dan :p

Mmm, vorige week telefoon gehad dat ze het zaterdag as zullen leveren.
So lucky me dan :p

Dan heb ik wel iets meer geluk gehad.:p Mijn rack dat ik een week geleden in Duitsland besteld heb is vandaag ook aangekomen, dus ik kan straks beginnen te knallen.:D

Ik herinner me dat ik zo rond eind maart wat schijven en staven bij Helisports had besteld. Maar na ongeveer een kleine week heb ik dit geannuleerd.

Bellen ze dan een maand later en vragen wanneer ze mogen komen leveren... Zegt genoeg over hun communicatie en leveringstermijn daar lol.

Ben direct naar Fitness Seller gegaan en ben tevreden.

gister oly set met 140kg besteld krijg hem aanstaande woensdag dus 1 week levertijd, mocht ook wel toen ik 2,5 maanden op me bankdruk moest wachten :P

Vorig weekend eindelijk alles ontvangen na iets meer dan 4 maand wachten en verschillende foutieve leveringen. Ik heb uiteindelijk 2 schijven van 20kg teveel ontvangen, maar daar heb ik geen probleem over gemaakt :D

Mijn bestelling bij Helisports was dramatisch, heb 5 maanden op een drukbank moeten wachten.

EDIT; Was nog vergeten te vermelden dat toen de de drukbank EINDELIJK werd geleverd, waren ze de 100KG aan gewichten vergeten!!! Een week later had ik het binnen.

Laatst bewerkt:
waarom bestellen mensen daar nog nog jo :P

Ik heb geen problemen gehad bij helisports, alles was in 2/3 weken binnen.

bij mij ook alles geleverd binnen 2 a 3 weken .

Misschien dat sommigen zo lang moeten wachten omdat ze wachten totdat ze voor een paar mensen in de buurt moeten leveren :dunno:

Ik had vorig jaar zomer ook het 1 en ander daar besteld. Kreeg 3 dagen later een telefoontje dat ze het niet op voorraad hadden (tja wat hebben ze daar wel op voorraad) en dat het zéker 14 aug binnen was (ik plaatste de bestelling in de eerste week van juli) naja kan natuurlijk gebeuren dat het niet op voorraad was.

Eind aug, nog steeds niks... 2e week september, geen mail noch een telefoontje. Ik heb toen een mail gestuurd dat ik maar van de aankoop afzag.

Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat m'n bestelling binnen was :rolleyes: (Bijna 3 maanden later dus)

Het kon natuurlijk altijd zijn dat toevallig bij mij het zo verkeerd gelopen was, maar zo te zien is dit de normale gang van zaken bij Helisports.

Het is duidelijk dat de levering bij Helisports dik onvoldoende is, wat een bagger winkel

ik heb ook steeds zelf moeten bellen of er gebeurde helemaal niets..

Ik heb het zelf ook al gehad. 2 maanden gewacht op een press rack die ik op de week die ik hem kreeg toch maar geannulleerd had voor die van fitnessseller. Maar wel goede communicatie trouwens. Mijn mailtjes werden meestal binnen een paar uur beantwoord.

Afgelopen donderdag squatrack besteld, kreeg em gisteren thuisbezorgd, kan niks anders zeggen dan: goede service!

Afgelopen donderdag squatrack besteld, kreeg em gisteren thuisbezorgd, kan niks anders zeggen dan: goede service!

True. Ben er eigenlijk ook tevreden van. Ze zeiden 2 maanden maar mijn
materiaal was er al na 2 weken. Enige minpunt is dat ze die kerel die levert
geen wisselgeld meegeven :p Dus moest ik nog bij de buren gaan om mijn
geld te wisselen.

Het zal inderdaad wel erger lijken dan het is – met name omdat enkel de mensen die een slechte ervaring hebben gehad dat hier posten, diegenen die tevreden zijn hoor je niet snel :p

Wij hebben zelf ook bepaalde artikelen die vaak zo snel de deur uitvliegen dat de levertijden hiervan al snel kunnen oplopen tot enkele weken (momenteel bijvoorbeeld de Powertec Power Racks en de Barbarian Chin-Up bars)!

Terug
Naar boven