TheHiddenPro
Cool Novice
- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 14%
Schouder voelde niet helemaal okay, dus de 1 rep max overgeslagen.
Maandje terug begonnen met actief benchen..
Kon toen 8x60 benchen (veel kracht verloren tijdens de cut en als je niet veel bencht gaat je gewicht naar beneden)
Week er na kon ik 10x70 drukken.
Week er na paar sets 60, toen 70 en toen 3x 80..
Vorige week 2x90 gedaan..
Zaterdag, met pijnlijke schouder en onderrug toch gaan benchen en gewoon 15x60 en 7x80 gebenched.
Het gaat echt bizar snel omhoog nu, maar ik heb dan ook wel nog nooit eerder getraind op kracht en 2x per week gebenched.
Nu kijken of ik donderdag-vrijdag in staat ben om voor mijn eerste 2 plates attempt te gaan..
Gewicht is nu 300 gram hoger dan vrijdag.. Niet veel, maar er zit een beetje groei weer in.
Ik eet nu weer 3750 calorieen sinds 3 dagen.
Over 2 dagen zit ik op een maand LGD. Ik zal dan 3 kilo zijn aangekomen.
Op zich best decent denk ik, zeker aangezien ik een goede 10 dagen verkouden en toen ziek was en niet veel meer ben gaan eten overall.
Maandje terug begonnen met actief benchen..
Kon toen 8x60 benchen (veel kracht verloren tijdens de cut en als je niet veel bencht gaat je gewicht naar beneden)
Week er na kon ik 10x70 drukken.
Week er na paar sets 60, toen 70 en toen 3x 80..
Vorige week 2x90 gedaan..
Zaterdag, met pijnlijke schouder en onderrug toch gaan benchen en gewoon 15x60 en 7x80 gebenched.
Het gaat echt bizar snel omhoog nu, maar ik heb dan ook wel nog nooit eerder getraind op kracht en 2x per week gebenched.
Nu kijken of ik donderdag-vrijdag in staat ben om voor mijn eerste 2 plates attempt te gaan..
Gewicht is nu 300 gram hoger dan vrijdag.. Niet veel, maar er zit een beetje groei weer in.
Ik eet nu weer 3750 calorieen sinds 3 dagen.
Over 2 dagen zit ik op een maand LGD. Ik zal dan 3 kilo zijn aangekomen.
Op zich best decent denk ik, zeker aangezien ik een goede 10 dagen verkouden en toen ziek was en niet veel meer ben gaan eten overall.

maar ik heb wel wat heavyere dingen mee gemaakt op gebied van aas. Winstrol only kuur met 2g Eiwitten perdag... dus eerlijk gezegd kijk ik mijn ogen hedendaags ook al niet meer uit.