AndroidHealthClinic

LGD-4033 log, met bloedonderzoek, OTC PCT etc.

• Topic Starter Topic Starter
Schouder voelde niet helemaal okay, dus de 1 rep max overgeslagen.
Maandje terug begonnen met actief benchen..
Kon toen 8x60 benchen (veel kracht verloren tijdens de cut en als je niet veel bencht gaat je gewicht naar beneden)
Week er na kon ik 10x70 drukken.
Week er na paar sets 60, toen 70 en toen 3x 80..
Vorige week 2x90 gedaan..
Zaterdag, met pijnlijke schouder en onderrug toch gaan benchen en gewoon 15x60 en 7x80 gebenched.
Het gaat echt bizar snel omhoog nu, maar ik heb dan ook wel nog nooit eerder getraind op kracht en 2x per week gebenched.
Nu kijken of ik donderdag-vrijdag in staat ben om voor mijn eerste 2 plates attempt te gaan..

Gewicht is nu 300 gram hoger dan vrijdag.. Niet veel, maar er zit een beetje groei weer in.
Ik eet nu weer 3750 calorieen sinds 3 dagen.

Over 2 dagen zit ik op een maand LGD. Ik zal dan 3 kilo zijn aangekomen.
Op zich best decent denk ik, zeker aangezien ik een goede 10 dagen verkouden en toen ziek was en niet veel meer ben gaan eten overall.

Schouder voelde niet helemaal okay, dus de 1 rep max overgeslagen.
Maandje terug begonnen met actief benchen..
Kon toen 8x60 benchen (veel kracht verloren tijdens de cut en als je niet veel bencht gaat je gewicht naar beneden)
Week er na kon ik 10x70 drukken.
Week er na paar sets 60, toen 70 en toen 3x 80..
Vorige week 2x90 gedaan..
Zaterdag, met pijnlijke schouder en onderrug toch gaan benchen en gewoon 15x60 en 7x80 gebenched.
Het gaat echt bizar snel omhoog nu, maar ik heb dan ook wel nog nooit eerder getraind op kracht en 2x per week gebenched.
Nu kijken of ik donderdag-vrijdag in staat ben om voor mijn eerste 2 plates attempt te gaan..

Gewicht is nu 300 gram hoger dan vrijdag.. Niet veel, maar er zit een beetje groei weer in.
Ik eet nu weer 3750 calorieen sinds 3 dagen.

Over 2 dagen zit ik op een maand LGD. Ik zal dan 3 kilo zijn aangekomen.
Op zich best decent denk ik, zeker aangezien ik een goede 10 dagen verkouden en toen ziek was en niet veel meer ben gaan eten overall.
Blessure aan de schouder ? Pas daar wel mee op maat.

Ja ik heb sowieso wel echt een ding met mijn linkerschouder. Zelfs als ik niet train heb ik daar heel vaak spierpijn, maar niet zoveel en zolang als nu.
Ik heb gister mijn magnesium intake van 200 mg naar 400 mg gegooid en mijn vriendin me laten insmeren met magnesium olie op de pijnlijke spots en ik werd vandaag een stuk lekkerder wakker dan gister!

Ja ik heb sowieso wel echt een ding met mijn linkerschouder. Zelfs als ik niet train heb ik daar heel vaak spierpijn, maar niet zoveel en zolang als nu.
Ik heb gister mijn magnesium intake van 200 mg naar 400 mg gegooid en mijn vriendin me laten insmeren met magnesium olie op de pijnlijke spots en ik werd vandaag een stuk lekkerder wakker dan gister!
Maar is het een blessure? Ik heb zelf door verkeerd benche een shouder bless opgelopen. 2-3 jaar verder 1 jaar oefeningen voor gepakt + 2 kuurtjes en het is zo goed als weg. Ben wel beperkt in welke bench oefeningen ik kan uitvoeren. Het was wss gwn een plekje in de shouder die achterliep. Die ik door bepaalde oefeningen + snelle herstel van het kuren daarmee recht heeft getrokken.

Ja weet het niet echt.. Ik heb altijd gedacht dat het gewoon een verstoorde balans qua spieren is en dat ik links meer druk lever om te compenseren voor rechts.. Het zit altijd op dezelfde plek en speelt op na squats of zware schouder en borst-oefeningen. Het trekt meestal weg met hitte en magnesium.

Damnnn... Vandaag ging ik er dan voor.. The big 100 op de bench.
Verwachtende dat ik er MISSCHIEN 1 uit zou kunnen persen ga ik liggen, met een spotter die ik verder niet ken.
Ik pomp hem 3 keer, best gemakkelijk zelfs.. Leg hem terug.. Niet wetende of de spotter me nou geholpen had of niet..
Nou, dat werd gelijk duidelijk toen hij zowat tegen me schreeuwde: Dude, what are you doing? I didn´t even touch it, you had at least 2 more!
Pure bliss.
No way dat ik dit zonder de LGD zo snel had gerealiseerd. No way in hell.
Volgende week kijken of ik 10x80 kan benchen en mid-eind maart wil ik een 120 kilo bench proberen.
Dit spul werkt echt voor je kracht.. Mijn gewicht groeit niet echt explosief meer, maar ik kan bizar veel benchen en mijn borst en armen zijn veel groter dan een maand terug.

Mooi dat je zoveel vooruit gaat. Maar ik vind het wel wat dubieus dat je zoveel progressie hebt op maar 6mg. Is het niet zo dat je doordat je On bent meer zelfvertrouwen hebt en daardoor zwaarder/fanatieker traint?
Ook omdat je in de eerste dagen meteen al verschil merkte. In hoevere is het dan goed spul wat je hebt. Lgd staat bekend dat het pas echt begint te werken bij week 4 ongeveer. Dat heb ik zelf ook ondervonden.

100 kilo droog, op 17 jarige leeftijd.. Come on.

Ik was ook semi-prof doelman op die leeftijd, en op mijn 18de stond ik de eerste keer aan de deur(met een andere dbber trouwens).

Maar ik at ook 2 dokter oetker pizza tonno met 500gr tonijn uit blik added als avondeten. Nog genoeg ecto's in de gym gezien en getrained die dachten dat ze veel aten terwijl mijn moeder nog meer at.

Maw: meer eten.

@Frosty: Ik hoor juist van velen dat de LGD extreem snel inkickte bij ze. Wat van mijn roid-maatjes nemen het daarom dus ook gedurende de eerste weken van een nieuwe bulk-cycle terwijl ze wachten tot hun test inkickt.
Ik ben wel alles NET wat strakker gaan monitoren en ben er continue op gericht om meer gewichten te pakken, maar het is sowieso de LGD die het hem doet.
Ik had destijds ook die onderzoeken gelezen en het punt van "diminishing returns" van LGD ligt niet veel hoger dan 10 mg/dag.
Alles er boven geeft je nog wel IETS meer, maar komt met meer risico´s ten opzichte van weinig gain..
6 MG is misschien weinig vergeleken met wat sommige anderen nemen, maar niet weinig vergeleken met wat de onderzoeken laten zien.

Voor de volgende cycle denk ik 12 weken 10 mg te doen en ik zit momenteel naar MK677 te kijken.
Mochten mensen hier ervaring mee hebben hoor ik het graag!
Ik lees dingen zoals dat je het niet in cycles hoeft te slikken en een hoop andere dingen die "almost too good to be true" klinken.

@Calyptus: Ik eet 3750 calorieen, ik heb gewoon een bizarre spijsvertering.
Ik doe zittend werk, ben een binnenmens en de enige beweging die ik heb zijn training en sex haha.. Dus ik zou niet eens zoveel nodig moeten hebben.

Ik ben nu 3.7 kilo zwaarder na 5 weken.

Laatst bewerkt:
Helemaal goed dat het bij jou zo snel werkte. Ik ben begonnen op 6mg maar merkte niet heel veel. Dit was goed lab geteste lgd. Later ben ik gaan verhogen naar 9 en toen 12. Op 12 ging het wel lekker. Al moest ik mezelf heel erg verplichten genoeg rust te geven.

Mk-677 heb ik ook ervaring mee tijdens dezelfde cycle. Eerste deel (6weken) op 10mg. Merkte niet veel. Geen honger, niet veel beter slapen. Ben toen naar 20mg gegaan verdeelt over 2 momenten per dag. Ik had soms een extra honger momentje op de dag. Verder niks.

Ja ik red de 6 workouts per week ook totaal niet meer. Het zwaarder trainen komt met langere spierpijn en levert druk op de gewrichten. Ik kom sinds een week of 2 aan 4 workouts per week.. De eerste 3 weken deed ik er wel 6.

8x80 gebencht vandaag. 4 kilo lichaamsgewicht er bij sinds het begin.. Zie mijn abs sinds een paar dagen weer wat uitdrogen.. Vraag me af of ik nou echt heel veel vet en water heb gepakt, want het ziet er aardig goed uit.
Heb een doel voor de 120 bench mid-eind maart nog steeds. Ik heb er goede hoop voor.

Sorry hoor, ik vind dat jij ver van die snoepjes weg moet blijven.

Je hebt zeer matige stats en daar komt bij dat je gewoon voor chickies traint.

Nou ja, succes met je kuur!

Ja ik red de 6 workouts per week ook totaal niet meer. Het zwaarder trainen komt met langere spierpijn en levert druk op de gewrichten. Ik kom sinds een week of 2 aan 4 workouts per week.. De eerste 3 weken deed ik er wel 6.

Nou pas dan maar op voor je pezen en speciaal je schouders. Je lijkt niet gemaakt voor bb. Dan had je al wel eerder zwaar getraind. Trainers en coaches die zeggen dat je maar 3 jaar natty kunt groeien, en slechts 1kilo per jaar er bij kunt trainen, daar heb je ook niets aan.
Ik ben in 20jaar zo'n 20 kilo natty aangekomen, maar dat kostte wel moeite.
En toen at ik niet zo goed als nu.
Log je voeding en trainingen eens, dan lijkt het me leuk én zinvol om dit te volgen.
Maar nogmaals pas op met zo snel zware gewichten pakken. Alles kan kapot.

Vind het jammer dat dit soort logjes altijd van gasten zijn die flink onder hun max zitten.

Hij kan amper met 80 kg benchen en grijpt al naar sarms. Voeding gaat omhoog en maakt wat gains.

Jantje die ook pas net traint leest dit logje en ziet naast de gains hem er lekker luchtig over doen. Het zijn maar sarms. Lekker goedkoop en geen bijwerkingen. Jantje wilt dit ook.

Ik hoop dat Jantje beseft dat dit geen snoepgoed is. Jantje moet weten dat een groot deel van de gains te danken zijn aan newbie gains en de verhoogde intake.
Jantje moet snappen dat hij dit ook kan bereiken zonder middelen.

Jantje ben gewaarschuwd. Wees slim.

Groetjes pappa Saik.

Vind het jammer dat dit soort logjes altijd van gasten zijn die flink onder hun max zitten.

Hij kan amper met 80 kg benchen en grijpt al naar sarms. Voeding gaat omhoog en maakt wat gains.

Jantje die ook pas net traint leest dit logje en ziet naast de gains hem er lekker luchtig over doen. Het zijn maar sarms. Lekker goedkoop en geen bijwerkingen. Jantje wilt dit ook.

Ik hoop dat Jantje beseft dat dit geen snoepgoed is. Jantje moet weten dat een groot deel van de gains te danken zijn aan newbie gains en de verhoogde intake.
Jantje moet snappen dat hij dit ook kan bereiken zonder middelen.

Jantje ben gewaarschuwd. Wees slim.

Groetjes pappa Saik.
Onze godin heeft gesproken :bow: maar ik heb wel wat heavyere dingen mee gemaakt op gebied van aas. Winstrol only kuur met 2g Eiwitten perdag... dus eerlijk gezegd kijk ik mijn ogen hedendaags ook al niet meer uit.

Terug
Naar boven