Sander.de.
Cool Novice
- Waardering
- 643
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet vrije massa aanmaken zonder vet aan te slaan zou in jou geval niet kunnen. Omdat simpelweg je de key in voeding nog niet hebt gevonden. Maakt overigs niet uit daar niet van. Maar verwacht niet dat JIJ kan bulken zonder vet aan te slaan. En Dat je nou groeit op die 4k is prima toch ?@Alex: 5 jaar non-stop training zoals beschreven in de log, waarvan 2 jaar hele kleine cuts en bulks voor een year round beach body.
Ook is het erg moeilijk om year-round 4000 calorieen te eten als je verder gewoon nog businesses runt, reist enz..
Ik ben gewoon een bizarre hard gainer. Als die kerel van 125 kilo kan bulken op 4500 calorieen, dan vind ik dat persoonlijk aardig gek, aangezien ik waarschijnlijk veel meer nodig zou hebben.
Nu had ik er een paar goede maanden voor om echt ELKE DAG te focussen op mijn voeding.
Ik zou niet weten waarom mensen alsnog beweren dat ik te weinig eet, als mijn gewicht al omhoog gaat samen met mijn lifts en mijn weerspiegeling.. Het doel is niet om het getal op de weegschaal zoveel mogelijk te laten groeien, het doel is vetvrije massa aanmaken, right?
Anyway.. Dit is mijn 1e sarm cycle ooit geweest en met een erg lage dosis.. Als ik zonder al te veel kleerscheuren door mijn bloedtest kom zal ik met 3-4 maanden pauze tussen de cycles door er een paar achter elkaar doen en hier loggen en dan zitten we zo op de 90-95 op een laag vetpercentage lijkt me.
Zand in je vagina ?Laat die idioten haten. Er zijn heel veel jongens die in jouw situatie zitten en je log kan anderen helpen een meer geïnformeerde beslissing te nemen.
Ik word ziek van die meatheads hier.
We weten het, je was 17 en mr Olympia en je hebt de behoefte om het in iemands andere log te posten. Facking losers
Ik ook, met 20kg lichaamsgewicht minder. Misschien toch maar eens kritisch kijken naar je training en voeding?k deadlifte makkelijk 140 op 75 kilo lichaamsgewicht.
Ik ook, met 20kg lichaamsgewicht minder. Misschien toch maar eens kritisch kijken naar je training en voeding?
Maar verder van harte succes met je proces en doelen.
.Welk lab? Heb jij je sarms laten testen door een lab? Dat zou mij verwonderen. Je gaat mij toch niet vertellen dat je gelooft in die labtests die de verkopers op hun website zetten. Dan moet je wel echt naief zijn.Helemaal goed dat het bij jou zo snel werkte. Ik ben begonnen op 6mg maar merkte niet heel veel. Dit was goed lab geteste lgd. Later ben ik gaan verhogen naar 9 en toen 12. Op 12 ging het wel lekker. Al moest ik mezelf heel erg verplichten genoeg rust te geven.
Mk-677 heb ik ook ervaring mee tijdens dezelfde cycle. Eerste deel (6weken) op 10mg. Merkte niet veel. Geen honger, niet veel beter slapen. Ben toen naar 20mg gegaan verdeelt over 2 momenten per dag. Ik had soms een extra honger momentje op de dag. Verder niks.
Welk lab? Heb jij je sarms laten testen door een lab? Dat zou mij verwonderen. Je gaat mij toch niet vertellen dat je gelooft in die labtests die de verkopers op hun website zetten. Dan moet je wel echt naief zijn.
Ik dacht het al. Iedereen kan een labraport maken met een computer. Raar dat er nog mannen zijn die dat geloven.Naja er stond een labraport bij. Geen idee of dat betrouwbaar is. Ik heb het verder niet laten testen.
Ik heb het verder niet als argument gebruikt om het te kopen. Maat van mij had het al een paar keer gebruikt en ging er goed op. Om die reden heb ik het ook aangeschaft.Ik dacht het al. Iedereen kan een labraport maken met een computer. Raar dat er nog mannen zijn die dat geloven.
Valt nogal mee hoor. 90% van de vaste leden is gewoon actief gebleven En heeft een manier om te trainen gevonden.Desondanks wilde ik een update plaatsen aangezien ik merk dat het forum extreem inactief is en ik hoop zo wat activiteit terug te brengen
Slim idee, je zit nog lang niet aan je natuurlijke potentieel.Ik zal pas weer naar de sarms of misschien anavar grijpen als ik het gevoel heb tegen een plateau aan te lopen.