AndroidHealthClinic

LGD-4033 log, met bloedonderzoek, OTC PCT etc.

Ik volg,

• Topic Starter Topic Starter
@Alex: 5 jaar non-stop training zoals beschreven in de log, waarvan 2 jaar hele kleine cuts en bulks voor een year round beach body.
Ook is het erg moeilijk om year-round 4000 calorieen te eten als je verder gewoon nog businesses runt, reist enz..
Ik ben gewoon een bizarre hard gainer. Als die kerel van 125 kilo kan bulken op 4500 calorieen, dan vind ik dat persoonlijk aardig gek, aangezien ik waarschijnlijk veel meer nodig zou hebben.
Nu had ik er een paar goede maanden voor om echt ELKE DAG te focussen op mijn voeding.

Ik zou niet weten waarom mensen alsnog beweren dat ik te weinig eet, als mijn gewicht al omhoog gaat samen met mijn lifts en mijn weerspiegeling.. Het doel is niet om het getal op de weegschaal zoveel mogelijk te laten groeien, het doel is vetvrije massa aanmaken, right?

Anyway.. Dit is mijn 1e sarm cycle ooit geweest en met een erg lage dosis.. Als ik zonder al te veel kleerscheuren door mijn bloedtest kom zal ik met 3-4 maanden pauze tussen de cycles door er een paar achter elkaar doen en hier loggen en dan zitten we zo op de 90-95 op een laag vetpercentage lijkt me.

@Alex: 5 jaar non-stop training zoals beschreven in de log, waarvan 2 jaar hele kleine cuts en bulks voor een year round beach body.
Ook is het erg moeilijk om year-round 4000 calorieen te eten als je verder gewoon nog businesses runt, reist enz..
Ik ben gewoon een bizarre hard gainer. Als die kerel van 125 kilo kan bulken op 4500 calorieen, dan vind ik dat persoonlijk aardig gek, aangezien ik waarschijnlijk veel meer nodig zou hebben.
Nu had ik er een paar goede maanden voor om echt ELKE DAG te focussen op mijn voeding.

Ik zou niet weten waarom mensen alsnog beweren dat ik te weinig eet, als mijn gewicht al omhoog gaat samen met mijn lifts en mijn weerspiegeling.. Het doel is niet om het getal op de weegschaal zoveel mogelijk te laten groeien, het doel is vetvrije massa aanmaken, right?

Anyway.. Dit is mijn 1e sarm cycle ooit geweest en met een erg lage dosis.. Als ik zonder al te veel kleerscheuren door mijn bloedtest kom zal ik met 3-4 maanden pauze tussen de cycles door er een paar achter elkaar doen en hier loggen en dan zitten we zo op de 90-95 op een laag vetpercentage lijkt me.
Vet vrije massa aanmaken zonder vet aan te slaan zou in jou geval niet kunnen. Omdat simpelweg je de key in voeding nog niet hebt gevonden. Maakt overigs niet uit daar niet van. Maar verwacht niet dat JIJ kan bulken zonder vet aan te slaan. En Dat je nou groeit op die 4k is prima toch ?

Laatst bewerkt:
Mijn sweet spot voor lange tijd was 3350 zonder sarms. Daarmee gainde ik een kilo per maand, dus vrijwel geen vet. Toen liep dat terug naar 500 gram en deed ik een tijd 3500 calorieen. Dat ging goed, maar met het gebruik van sarms wilde ik de sarm wat ruimte geven, daarom verhoogde ik na een week of 2 naar 3750.
Op 3350 ben ik altijd lean gebleven.

Mk677 is een goedje waar ik al naar had zitten kijken trouwens, maar de side effects vind ik maar eng en zorgen er voor dat ik me af vraag of het het uberhaupt waard is.

-Heel erg intens dromen
-Chronische vermoeidheid
-Verkorte levensduur
-Angst/stress
-Verhoogde bloeddruk
-Een kerel op youtube had een schouderblessure, dacht dat mk677 het zou oplossen, wat resulteerde in gigantische groei van zijn botten waardoor zijn botten over elkaar heen schoven en hij een operatie nodig had om het op te lossen.
-Gevoelloze vingers en tenen

Laat die idioten haten. Er zijn heel veel jongens die in jouw situatie zitten en je log kan anderen helpen een meer geïnformeerde beslissing te nemen.
Ik word ziek van die meatheads hier.
We weten het, je was 17 en mr Olympia en je hebt de behoefte om het in iemands andere log te posten. Facking losers

Laat die idioten haten. Er zijn heel veel jongens die in jouw situatie zitten en je log kan anderen helpen een meer geïnformeerde beslissing te nemen.
Ik word ziek van die meatheads hier.
We weten het, je was 17 en mr Olympia en je hebt de behoefte om het in iemands andere log te posten. Facking losers
Zand in je vagina ?

69325.jpg

Ik ook, met 20kg lichaamsgewicht minder. Misschien toch maar eens kritisch kijken naar je training en voeding?
Maar verder van harte succes met je proces en doelen.

Maar jij bent ook een vrouw.

Oh wacht dat zou juist moeten betekenen dat je minder zou moeten kunnen deadliften. Laat staan op lagere BW.

Goed topic

Dit wordt de laatste update voor het topic.
Ik woon in Portugal en hier is sinds enkele dagen volledig de knop om en wordt alles gesloten, om niet hetzelfde patroon te krijgen als de andere europese landen met de covid19 outbreak.
Gyms dicht, scholen, etc etc en in de komende dagen zullen steden worden dichtgegooid etc.
2 dagen terug gestopt met LGD en met mijn bulk.
Ik ben niet in staat naar Nederland te vliegen, dus ik kan ook geen bloedonderzoek doen.
Ik voel me goed. Ik heb geen sides. Mijn libido is prima. Geen haaruitval of whatever.
Ik weet vrijwel zeker dat mijn HDL compleet gecrushed is puur en alleen gebaseerd op de resultaten van anderen.
Ik zal de komende tijd dus gewoon lekker doorgaan met vis eten en vis-olie.

To the point:
Sinds 18 Februari lukte het niet meer om in gewicht aan te komen.
Mijn lichaam ging er wel steeds beter uit zien, ondanks dat de weegschaal bleef hangen tussen 83.9 en 84.5.
Ik gooide mijn calorieen op trainingsdagen naar 4000 en op niet-trainingsdagen zelfs naar 3500-3700, maar niets deed de weegschaal klimmen.
Ik werd droger, op hetzelfde gewicht.
Kracht nam een beetje af vanaf de 7e week. Heb in de afgelopen week een paar dagen rust genomen en toen ik voor het eerst (en nu dus laatst met de covid19-closure) weer trainde 2-3 dagen terug wist ik nog wel mijn hoge rep-maxes te verbreken.
Ik had dus simpelweg teveel getraind lately en met wat rust behield ik gewoon mijn kracht.
Ik ga nu langzaam afbouwen naar een kleine cut terwijl we in quarantaine verblijven.
Ik zal wat thuis workouts doen hier en daar, maar er zal een stuk meer tijd vrij komen voor me nu zonder de gym en minder te hoeven eten.
Ik neem 3-4 maanden rust van enige sarm, hgh, creatine wat dan ook en zal een bloedtest doen voordat ik weer denk te kunnen beginnen.
Laten we hopen dat de quarantaine geen 3-7 maanden duurt zoals wordt voorspelt door sommige medici, want dat zou me veel van mijn gains kosten en de gym werkt als een therapie-sessie voor me vaak.

Mocht ik weer een cycle doen in de toekomst, kom ik hem hier weer loggen.
Weer met volledige openheid, eerlijkheid en accurate informatie.
En uiteraard weer dealen met de bodybuilder-vriendjes hier ;).

Stay safe. Vind tijdelijk een nieuwe passie. Nederland zal hetzelfde traject als Portugal, Belgie en Italie gaan volgen, dus bereid je voor.
Ciao!

Bedankt voor de goede log en succes in portugal, benieuwd hoe het hier gaat lopen. Gelukkig heb ik nog een soort side gym een km van me huis af waarvan ik de sleutel heb, dus ik kan nog door blijven gaan :flexing:

Helemaal goed dat het bij jou zo snel werkte. Ik ben begonnen op 6mg maar merkte niet heel veel. Dit was goed lab geteste lgd. Later ben ik gaan verhogen naar 9 en toen 12. Op 12 ging het wel lekker. Al moest ik mezelf heel erg verplichten genoeg rust te geven.

Mk-677 heb ik ook ervaring mee tijdens dezelfde cycle. Eerste deel (6weken) op 10mg. Merkte niet veel. Geen honger, niet veel beter slapen. Ben toen naar 20mg gegaan verdeelt over 2 momenten per dag. Ik had soms een extra honger momentje op de dag. Verder niks.
Welk lab? Heb jij je sarms laten testen door een lab? Dat zou mij verwonderen. Je gaat mij toch niet vertellen dat je gelooft in die labtests die de verkopers op hun website zetten. Dan moet je wel echt naief zijn.

Welk lab? Heb jij je sarms laten testen door een lab? Dat zou mij verwonderen. Je gaat mij toch niet vertellen dat je gelooft in die labtests die de verkopers op hun website zetten. Dan moet je wel echt naief zijn.

Naja er stond een labraport bij. Geen idee of dat betrouwbaar is. Ik heb het verder niet laten testen.

Ik dacht het al. Iedereen kan een labraport maken met een computer. Raar dat er nog mannen zijn die dat geloven.
Ik heb het verder niet als argument gebruikt om het te kopen. Maat van mij had het al een paar keer gebruikt en ging er goed op. Om die reden heb ik het ook aangeschaft.

Tijdens de quarantaine was ik wat gewicht verloren aangezien ik alleen de mogelijkheid om wat calisthenics te doen en verder ook gewoon besloot wat rust te nemen.
6 weken terug weer wat serieuzer gaan trainen, maar met de middelen die ik had.
Hier in Portugal zijn de gyms nu weer een maand open en ik ben er weer vol tegen aan gegaan (natty).
Kracht is nog niet helemaal terug, maar mijn gewicht wel, ik ben zelfs wat zwaarder.
Ik zit momenteel op 86 kilo en zal voorlopig nog wel natuurlijk doortrainen aangezien er nu wel wat vooruitgang in lijkt te zitten.
De rust tijdens de quarantaine heeft mijn lichaam duidelijk goed gedaan, op het krachtverlies na.

Ik zal pas weer naar de sarms of misschien anavar grijpen als ik het gevoel heb tegen een plateau aan te lopen.
Desondanks wilde ik een update plaatsen aangezien ik merk dat het forum extreem inactief is en ik hoop zo wat activiteit terug te brengen (De gyms gaan ook weer open in Nederland volgende week, dus ga er voor!)

Desondanks wilde ik een update plaatsen aangezien ik merk dat het forum extreem inactief is en ik hoop zo wat activiteit terug te brengen
Valt nogal mee hoor. 90% van de vaste leden is gewoon actief gebleven En heeft een manier om te trainen gevonden.
Ik zal pas weer naar de sarms of misschien anavar grijpen als ik het gevoel heb tegen een plateau aan te lopen.
Slim idee, je zit nog lang niet aan je natuurlijke potentieel.

Je bent er dus wel achter dat je "magische" gains vooral te wijten waren aan een keer beginnen te eten in plaats van de SARMs aangezien je nu gewoon prima progressie boekt?
En pas je met de anavar op dat je clitje niet teveel groeit?

Terug
Naar boven