AndroidHealthClinic

LGD-4033 log, met bloedonderzoek, OTC PCT etc.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de motivatie gasten. Het waren dit soort comments die mijn scrawny ass van 68 kilo de gym in kreeg.

En al meen ik bovenstaande comment oprecht, denk ik dat jullie de realiteit een beetje uit het oog verloren zijn.
Kerels die al 5 jaar steroids blasten die beweren dat ze uberhaupt nog enig idee hebben wat "average" in houdt.
Jullie "average" is een 6% droge kerel die 150 kilo bencht voor de lol.
Kijk in je "average" basic fit rond en je ziet vrij weinig mensen uberhaupt meer dan 60 benchen.

Ik doe uitgebreid bloedonderzoek vooraf, bestudeer fitness nu al 11 jaar en weet heel goed waar ik mee bezig ben.
Iedereen is ooit natty geweest en begint ergens.
Ik kan alleen maar blij zijn dat ik niet op mijn 18e aan de steroiden ben begonnen, want dan was het zeer waarschijnlijk niet goed met me afgelopen.
Achteraf zal ik ook weer een uitgebreid bloedonderzoek doen en aan de hand daarvan de logische stappen ondernemen.
Ik kom van een 68 kilo, 13% bodyfat frame maar hier wordt er gedaan alsof ik alsnog een 68 kilo kerel ben die een 5 kilo dumbbell tilt en gelijk aan de test gaat.
Ik doe een lage dosis sarm, na uitgebreid onderzoek naar fitness en sarms en doe het met het juiste bloedonderzoek.

But again, azijn zeiken daargelaten, geeft dit me enkel de motivatie om door te gaan.
Ik heb alleen net iets andere doelen dan jullie, lijkt me.
Ik aim niet op 120 kilo of stages.

typisch.

Dit is een grap toch?
1m94 en dan maar 84kg wegen? Terwijl je al 11 jaar fitness bestudeerd? :roflol:
Ikzelf moet zeker 4500 kcal eten om massa aan te zetten, op 1m97.
Kortom, ga eten gap

12 kilo in 10 jaar, hij geeft aan, ging niet altijd top. Toch 5 jaar wel. En nu 4kilo met sarms, in een paar weken. 12 kilo in 5 jaar is gewoon netjes, veel zelfs. Maar ik snap niet dat je in 5 jaar je lichaamsgewicht niet kunt bankdrukken. Squat en deadlift 1.5 keer lichaamsgewicht.

12 kilo in 10 jaar, hij geeft aan, ging niet altijd top. Toch 5 jaar wel. En nu 4kilo met sarms, in een paar weken. 12 kilo in 5 jaar is gewoon netjes, veel zelfs. Maar ik snap niet dat je in 5 jaar je lichaamsgewicht niet kunt bankdrukken. Squat en deadlift 1.5 keer lichaamsgewicht.

Is niet veel op zijn frame...

Bedankt voor de motivatie gasten. Het waren dit soort comments die mijn scrawny ass van 68 kilo de gym in kreeg.

En al meen ik bovenstaande comment oprecht, denk ik dat jullie de realiteit een beetje uit het oog verloren zijn.
Kerels die al 5 jaar steroids blasten die beweren dat ze uberhaupt nog enig idee hebben wat "average" in houdt.
Jullie "average" is een 6% droge kerel die 150 kilo bencht voor de lol.
Kijk in je "average" basic fit rond en je ziet vrij weinig mensen uberhaupt meer dan 60 benchen.

Ik doe uitgebreid bloedonderzoek vooraf, bestudeer fitness nu al 11 jaar en weet heel goed waar ik mee bezig ben.
Iedereen is ooit natty geweest en begint ergens.
Ik kan alleen maar blij zijn dat ik niet op mijn 18e aan de steroiden ben begonnen, want dan was het zeer waarschijnlijk niet goed met me afgelopen.
Achteraf zal ik ook weer een uitgebreid bloedonderzoek doen en aan de hand daarvan de logische stappen ondernemen.
Ik kom van een 68 kilo, 13% bodyfat frame maar hier wordt er gedaan alsof ik alsnog een 68 kilo kerel ben die een 5 kilo dumbbell tilt en gelijk aan de test gaat.
Ik doe een lage dosis sarm, na uitgebreid onderzoek naar fitness en sarms en doe het met het juiste bloedonderzoek.

But again, azijn zeiken daargelaten, geeft dit me enkel de motivatie om door te gaan.
Ik heb alleen net iets andere doelen dan jullie, lijkt me.
Ik aim niet op 120 kilo of stages.
Don't worry you never will.

Stop er maar gewoon mee.

Ik deadlifte makkelijk 140 op 75 kilo lichaamsgewicht. Over 3 weken ga ik een week naar Nederland, zal ik daar even deadliften en kijken wat er mogelijk is.

Anyway.. Ik merk dat de meesten de log niet eens gelezen hebben, anders zou ik de helft van de dingen niet eens uit te hoeven leggen.
Ik kom gewoon aan momenteel en ik eet 3750 calorieen op trainings en 3250 op niet trainings-dagen.
Dus ik eet niet te weinig oid..

Verder 2 van de 5 serieuze jaren hele korte cuts en bulks gedaan om ten alle tijde een beachbody te behouden.
Dit is de eerste keer dat ik gewoon non stop ga bulken naar de 90, of ik daarbij nou mijn abs verlies of niet. Hell, misschien trek ik het wel door naar de 95 als de kracht-gains me bevallen.

3x100 gebencht trouwens een week geleden, maar mensen hebben blijkbaar alleen oog voor de 80 kilo-serie die ik heb neergeschreven.

En wat is je idee bij de forumleden die aangeven dat je dit ook gemakkelijk naturel hebt kunnen bereiken met wat goede voeding en gewoon lekker trainen?

Je bent momenteel met een middel bezig wat relatief weinig en niet uitgebreid is onderzocht. Dit betekent dat er kans is dat er serieuze bijwerkingen aan het middel kunnen kleven waar je geen risico op zou hebben door natuurlijk nog eventjes door te gaan met goede voeding denken ze.

Tegen die mensen kan ik alleen zeggen: Jij was zeker ook uitgemaxt voordat je begon met je roid-cycles?
Ik ben 28. Ik wil gewoon nog even werken naar een punt waarop ik een fotoshoot kan doen die ik kan vereeuwigen.
Ik ga richting de 30 en ben sowieso van plan op mijn 33-35e met een trt-plan te beginnen.
Je kan je wel suf werken voor nog 2-3 kilo nattygains voor je 30e, maar waarom zou je niet net wat meer doen met een sarm?

LGD heeft menselijke experimenten gehad en ik volg het advies van de niet-gym bro´s op youtube, zoals more plates more dates en verder heb ik echt 100en artikelen gelezen.
Ik neem extreem lage dosissen, log elke dag wat ik voel, mijn vooruitgang etc etc..
Er is niet veel dat ik nog verbeteren kan.
Ik heb gewacht tot een leeftijd waarbij ik mentaal klaar ben om met het lichaamsbeeld en de snoepjes te dealen, ik monitor alles, doe bloedonderzoek, begin met een lage dosis om te zien hoe IK er op reageer, ik verhoog mijn calorie intake na een week geen groei in mijn gewicht te zien..
Als je het hele piemelslingeren er buiten laat, vertel me dan maar concreet wat er ontbreekt aan mijn voorbereiding.

Ik doe nu een push-pull-leg regime. Ik bench 2 keer per week. Doe 4-5 workouts per week. Ik groei. Ik monitor.
Geen alcohol, geen rotzooi.

Ik snap niet hoezo je niet gewoon aas (orals) gebruikt inplaats van SARMs. Qua toxisch heid voor de lever is het hetzelfde. (Zou sowieso geen orals only nemen)

Noem eens wat, dan ga ik het bestuderen.

Ik deadlifte makkelijk 140 op 75 kilo lichaamsgewicht. Over 3 weken ga ik een week naar Nederland, zal ik daar even deadliften en kijken wat er mogelijk is.

Anyway.. Ik merk dat de meesten de log niet eens gelezen hebben, anders zou ik de helft van de dingen niet eens uit te hoeven leggen.
Ik kom gewoon aan momenteel en ik eet 3750 calorieen op trainings en 3250 op niet trainings-dagen.
Dus ik eet niet te weinig oid..

Verder 2 van de 5 serieuze jaren hele korte cuts en bulks gedaan om ten alle tijde een beachbody te behouden.
Dit is de eerste keer dat ik gewoon non stop ga bulken naar de 90, of ik daarbij nou mijn abs verlies of niet. Hell, misschien trek ik het wel door naar de 95 als de kracht-gains me bevallen.

3x100 gebencht trouwens een week geleden, maar mensen hebben blijkbaar alleen oog voor de 80 kilo-serie die ik heb neergeschreven.
3250 ? Vindt je dat niet weinig ? Je bent goed op lengte dus je mag eigenlijk wel wat meer bikken. Ik zit zelfs hoger in mijn bulk.

Tegen die mensen kan ik alleen zeggen: Jij was zeker ook uitgemaxt voordat je begon met je roid-cycles?
Ik ben 28. Ik wil gewoon nog even werken naar een punt waarop ik een fotoshoot kan doen die ik kan vereeuwigen.
Ik ga richting de 30 en ben sowieso van plan op mijn 33-35e met een trt-plan te beginnen.
Je kan je wel suf werken voor nog 2-3 kilo nattygains voor je 30e, maar waarom zou je niet net wat meer doen met een sarm?

LGD heeft menselijke experimenten gehad en ik volg het advies van de niet-gym bro´s op youtube, zoals more plates more dates en verder heb ik echt 100en artikelen gelezen.
Ik neem extreem lage dosissen, log elke dag wat ik voel, mijn vooruitgang etc etc..
Er is niet veel dat ik nog verbeteren kan.
Ik heb gewacht tot een leeftijd waarbij ik mentaal klaar ben om met het lichaamsbeeld en de snoepjes te dealen, ik monitor alles, doe bloedonderzoek, begin met een lage dosis om te zien hoe IK er op reageer, ik verhoog mijn calorie intake na een week geen groei in mijn gewicht te zien..
Als je het hele piemelslingeren er buiten laat, vertel me dan maar concreet wat er ontbreekt aan mijn voorbereiding.

Ik doe nu een push-pull-leg regime. Ik bench 2 keer per week. Doe 4-5 workouts per week. Ik groei. Ik monitor.
Geen alcohol, geen rotzooi.
Als je van plan bent om trt te gaan klappen waarom heb je geen test only nu gepakt dan ? Ik snap de logica hier achter niet. Als je toch je axis plat gaat leggen door middel van trt over 3-5 jaar. Zou je nou flink wat kunnen pakken en dat proberen vast tehouden doormiddel van trt.

Nou ja meerdere redenen eigenlijk.
Ik ben pas zeer recentelijk er over uit dat ik dat proces wil gaan volgen.
Verder moet ik eerst een degelijke kliniek vinden, want dat blijkt niet eens zo makkelijk (wordt verteld)
Verder heb ik nog helemaal geen research gedaan naar test of steroiden. Ik weet dat er minstens 3 verschillende soorten test zijn en dat de 1 langzamer dan de andere vrijgegeven wordt en dat is het wel zo´n beetje.
Dan verder nog dat ik momenteel er weinig voor voel om gelijk voor injectables te gaan, vanwege het inenten.
Ook hoef ik niet een bizar enhanced look of mega-snelle groei zodat mijn hele omgeving door heeft dat ik aan de steroiden zit en daar alleen maar gelul over krijg en al mijn resultaten worden afgeschoven op het nieuwe goedje.
En tja de noemer "steroiden" is toch wel erg geboycott overal.. Dus een soort oral sarm voelt dan al een stuk acceptabeler en lijkt op het slikken van een extra vitamine oid. (Incoming attack op deze line verwacht ik volledig)

Sommige mensen willen gewoon "iets extra", maar als je dat op een bodybuilding platform zet, dan heb je te maken met mensen van 120 kilo die liever een cocktail van 8 verschillende steroiden nemen omdat ze niet meer door een deur heen willen passen, dus dan begrijpen ze je standpunt niet echt :P

Feit blijft dat je op 80 kg bij 1.94 je echt nog geen reet snapt van eten en trainen, hoe lang je ook al naar de sportschool gaat. Leuk dat je 12 kg bent aangekomen in 5 jaar trainen, maar dat is echt extreem ondermaats, zeker als je van zwaar ondergewicht afkomt.

Je past je voeding en training aan en gelijktijdig begin je met een of andere fucking SARM, laag gedoseerd en je schrijft al je gains toe aan de SARM ipv het verbeterde eten. Je laat het voorkomen alsof je de gains van je leven maakt op dat wonderspul, nog beter dan highdose tren. Groter, droger, voller blabla in 1 nacht slapen. :roflol:

Leuk dat je het logt, want het heeft een behoorlijk hoog amusementswaarde. Maar weinig toegevoegde waarde op het gebied van daadwerkelijk bijdragen aan de beschikbare kennis en ervaringen over specifieke SARM

Okay bro.

In, ben ook benieuwd. Ben me een tijdje aan het verdiepen in SARM's. Ook naturel nog en 26 jaar en 6/7 jaar trainingservaring.
Interessant dat je het zo uitgebreid logt.

Heb wel iets anders statts. 1.83, 93kg 14%, merk dat het allemaal wat langzamer gaat de laatste 1,5 jaar. Houd nog wel een goed trainingschema aan progressieve overload en een goed gebalanceerd voedingsschema.

Hallo vriendjes en vriendinnetjes en bodybuilders die niet willen geloven in sarms.

Het duurde even voordat ik het realiseerde, maar ik ben side effects gaan opmerken.
Ik heb veel meer haargroei op mijn chest en baard (Ben blij met de extra baardgroei btw) en volgens het more plates more dates-youtube kanaal zijn dat anabolische verschijnselen die niet zouden moeten opspelen met een sarm.
Verder had ik een verhoogd libido in week 3 en heb het gevoel dat het sinds een week weer het geval is..
Verder geen dingen waar ik me zorgen om maak.. Geen depressie/anxiety, geen agressie, mijn zaakje werkt prima, geen gekrompen ballen oid, geen acne, geen gyno, geen slapeloze nachten..
Dus een beetje haargroei en wat verhoogd libido.. Ik voel me goed!

Verder nu mijn calorieen omhoog gegooid naar een minimum van 3850, maar heb de afgelopen dagen 4000 gegeten.
Weer een kleine bump in mijn gewicht waargenomen en ik zit nu op 4.4 kilo gain in 7 weken.
De afgelopen 2 weken kwam er geen gewicht bij, maar mijn abs kwamen weer wat beter door en mijn armen en borst werden voller.
Ik ben nu weer terug gegaan naar een 3 mg dosis per dag, zodat ik klaar ben op de 16e van deze maand.
Op de 19e, als ik een week in Nederland ben, zal ik dan een bloedonderzoek doen zonder PCT of wat dan ook en beide het voor en na-onderzoek hier plaatsen.
Ik denk niet dat ik een PCT nodig zal hebben, maar we gaan het zien. Ik zal het in ieder geval met me meenemen.

Verder wil ik nog even reageren op die kerel die beweerde dat mijn topic weinig bijdraagt aan de informatie over sarms.
Ik kan er vrij weinig aan doen dat jullie geen zin hebben om de log echt te lezen, iets dat zeer duidelijk is omdat ik continue krijg te horen "Je moet meer eten" of "Ik eet 4500 calorieen, je eet te weinig" van een kerel die 40 kilo zwaarder is.
Ik ga er volledig natuurlijk in, zonder een mix van andere rotzooi.
Volledig bloedonderzoek a la 200 euro per keer..
Zelfde manier van eten als daarvoor, slechts een bump van 250 calorieen om de sarm zijn ruimte te geven..
Verder zeer bewust van mijn lichaam en ik gebruik geen drugs oid.
Ik denk dat dit 1 van de meest betrouwbare logs is die je vindent kunt over de sarm en ik probeer zo breed mogelijk uitleg te geven over mijn bevindingen.

In 7 weken dus een 4.4 kilo gain, met zeer weinig vet-toename.
Ipv 3x80 benchen, 3x100 en groeiende..
LGD werkt, zelfs met een vrijwel therapeutische dosis.

Dat LGD werkt is niets nieuws. Maar het feit dat je 80kg weegt en nu met LGD 84kg...is een beetje verontrustend met 11jaar ervaring met "studies" over voeding en training.
Ik heb een kuur verleden jaren terug al zeker 2-3jaar clean van AAS heb intussen wel is SARM cycle gedaan maar ik weeg gewoon 90 met 13% bf en ben maar een "kleine" man van 1m80 :angstig:
Leuk dat je SARMS test ik ben voorstander maar ik zou toch naar 4000kcal+ gaan met jouw lengte en combineer LGD met MK heel goede combinatie vorig jaar gedaan mooie resultaten.

succes verder!

Terug
Naar boven