XXL Nutrition

Libische Burgeroorlog

Bezoekers in dit topic

lol ik denk dat ik zelf daar ook een bank ga beginnen als de mensen toch geen rente krijgen. Welke achterlijke heeft dat bedacht? De bankdirecteur samen met de profiteurs daarvan zeker? Lekker de geld van de mensen gaan investeren en geen rente uitbetalen dat is pas ziekte en haat.
 
lol ik denk dat ik zelf daar ook een bank ga beginnen als de mensen toch geen rente krijgen. Welke achterlijke heeft dat bedacht? De bankdirecteur samen met de profiteurs daarvan zeker? Lekker de geld van de mensen gaan investeren en geen rente uitbetalen dat is pas ziekte en haat.
Dezelfde persoon die de koran bedacht heeft. :D
 
‘Amerikaanse ambassadeur in Libië gedood bij protest tegen Mohammed-film’

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BUITENLAND De ambassadeur voor de Verenigde Staten in Libië, Chris Stevens, is samen met drie andere ambassademedewerkers om het leven gekomen bij een raketaanval in Benghazi. Dat meldt persbureau Reuters.
Het gebouw van het Amerikaanse consulaat in Benghazi is door betogers in brand gestoken. Mogelijk is Stevens omgekomen door verstikking in de rook die daarbij ontstond. De Amerikaanse regering heeft de dood van Stevens niet bevestigd, noch ontkend.

Volgens ooggetuigen gebruikten de betogers automatische geweren en handgranaten tegenover Libische veiligheidsmedewerkers die het gebouw moesten beschermen. Niet duidelijk is of de ambassadeur in zijn auto zat bij het consulaat, of dat hij in het gebouw zelf aanwezig was tijdens de aanslag.

De Libische autoriteiten hebben de dood van Stevens bevestigd aan Reuters:

“The Libyan ambassador and three staff members were killed when gunmen fired rockets at them.”
De Libische vice-premier, Mustafa Abushagur, laat zich via twitter uit over de aanval:

Opvallend is dat vanmorgen vroeg al duidelijk werd dat het Amerikaanse consulaat in Libië onder vuur lag, maar niets bekend werd over het lot van de ambassadeur. Minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton maakte vannacht wel bekend dat er in elk geval één medewerker was omgekomen. Clinton liet zich uit over de motieven van de aanslag:

“Some have sought to justify this vicious behavior as a response to inflammatory material posted on the Internet. The United States deplores any intentional effort to denigrate the religious beliefs of others. Our commitment to religious tolerance goes back to the very beginning of our nation. But let me be clear: There is never any justification for violent acts of this kind.”
Bij de aanstelling van Stevens werd de volgende video gemaakt, waarin hij zich voorstelt en zich uitspreekt over de opstand die een eind maakte aan het bewind van Gaddafi:

AMERIKAANSE AMBASSADE IN CAÏRO AANGEVALLEN
Ook in Egypte vielen betogers diplomatieke gebouwen van de VS aan. De Amerikaanse ambassade in Caïro werd bestormd; daarbij zijn zover bekend geen doden gevallen. Het merendeel van de medewerkers had het gebouw verlaten nadat zij waren gewaarschuwd over de aanstaande demonstratie.

ANTI-ISLAMVIDEO: BELEDIGING PROFEET MOHAMMED
Aanleiding voor de gewelddadige protesten zou een anti-islamvideo zijn van een Amerikaanse groepering, met onder anderen de Amerikaanse pastoor Terry Jones. De video Innocence of Justice geheten, werd uitgebracht op 11 september, de dag dat de aanslagen op het World Trade Center van 2001 in New York werden herdacht. In de video wordt de profeet Mohammed voorgesteld als een kinderverkrachter en moordenaar.

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/09/12/amerikaanse-ambassadeur-in-libie-gedood/
 
Religion of pieces.
 
The yanks are mad.
 
The end of the world
 
Libië is flink verbeterd na de interventie.
 
Kijk daar mag amerika wel eens de boel kuisen.. Jmmr dat die commies vriendjés zijn met libie, had anders al lang game over geweest.
 
Jammer dat het continu vechten blijft.
 
r4eSy.jpg

LvxQ5.jpg

RA0bJ.jpg

ENa8f.jpg

fqpeE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat een k*tvolk. Ten eerste er is geen geen god/allah. Ten tweede die zijn wa goed zot in hun kop. Mensen vermoorden om een een film? Van mijn part mogen ze al die gewelddadige betogers tegen een muur zetten en neerknallen. Vreedzame betogingen tot daar aan toe, maar geweld nee. Zouden wij eens mensen van hen volk moeten gaan vermoorden omdat ze weer maar eens een video van een onthoofding van een christen verspreiden.
Maar als wij dat tegen hen zouden doen dan zou het vast een schande zijn, maar zij mogen doen en laten wat ze willen. Ik dat Libië de daders vind en executeert of levenslang in den bak steekt, zou helemaal gepast zijn. Ik ben tegen de doodstraf maar voor moorden voor het plezier of belachelijke redenen mag het voor mij... Levenslang is mss ergere straf maar met de doodstraf ben je er zeker van dat je er geen last meer van zult hebben. Mogelijk doet het anderen ook een 2de keer nadenken eer ze zo iets doen.
 
moeten dat soort imbecielen is publiekelijk stenigen.
 
Wat had deze ambassadeur te maken met de film?
 
Ik snap dat echt niet. Er is NIETS dat iemand zou kunnen zeggen om mij boos genoeg te maken om met iemand op de vuist te gaan, laat staan enkele mensen te bombarderen die er niets mee te maken hebben.
 
Back
Naar boven