AndroidHealthClinic

Libische Burgeroorlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alsof het Westen uit altruistische motieven de aanval inzet op onze grote vriend Khadaffi. Eerst omarmen ze hem na tig jaar hem gezien te hebben als een gestoorde terroristenleider en als hij dan net zo gestoord als altijd zijn eigen bevolking gaat uitroeien dan laten we hem gewoon weer als een baksteen vallen.

Het is wel aandoenlijk zo'n actie waarbij misschien duizenden het levens wordt gespaard terwijl 17 jaar terug de VN toekeek hoe honderdduizenden werden afgeslacht in Ruanda. Natuurlijk is het sparen van levens prima maar het doet wat wrang aan als je ziet hoe vaak andere landen in de steek worden gelaten als de hel echt losbreekt maar als een olie producerend land in een instabiele regio in vuur en vlam staat dan zijn we er wel als de kippen bij. Wrang is eigenlijk niet het juiste woord, eerder 'zum kotzen'.
 
Minister Hans Hillen van Defensie heeft gezegd day de Nederlandse bijdrage aan de NAVO-operatie in Libië in totaal ongeveer 20 miljoen euro kost.

De Nederlandse F-16-gevechtsvliegtuigen worden volgens Hillen ingezet om het wapenembargo te controleren. Ze zullen daartoe vooral boven de kust voor Libië toezien op het naderen van vliegtuigen.

Is niet niks 20 miljoen voor wat controle
 
Inderdaad flinke pegels!
 
Inderdaad flinke pegels!
En dat van onze belastingcenten!!

Who am I kidding, ik betaal geeneens belasting

2l8gej8.jpg
 
Weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt in NL om geen belasting te betalen. Behalve als je er niet woont:D
 
Enige belasting die ik betaal is voor m'n brommer maar dat is een oldtimer dus dat is 26 per jaar ofzo, ik ben 17 he lol die financiele problemen komen nog allemaal voor mij
 
Oooh zo'n brommer rijdt natuurlijk alleen op de lucht om ons heen. Jij hoeft niet mee te betalen aan die alsmaar hoger wordende brandstofprijzen:D
 
"Hij beloofde zijn aanhangers de overwinning in de strijd tegen de rebellen in zijn land en tegen de internationale coalitie."

Dit zei hij zojuist in een tv-toespraak. Hij gelooft er wel in zeg, volhouder.
 
Die aanhangers van hem hebben ook wel een flink bord voor de kop.. Net als met Saddam toen, is dat nou angst? Of zijn die mensen echt zo dom en onwetend
 
Enige belasting die ik betaal is voor m'n brommer maar dat is een oldtimer dus dat is 26 per jaar ofzo, ik ben 17 he lol die financiele problemen komen nog allemaal voor mij

oh en je koopt geen eten, kleren, gadgets en maak geen gebruik van diensten?
 
Beter sturen we de Nederlandse belastingsbetaler naar Libië, zijn we direct ook van zijn gezeik af.
 
alle belastingbetalers terug naar eigen land!
 
Ja, Het Belgische leger naar libie! Komt helemaal goed nu daar!!

:roflol:
 
23/08/2011 03:20
Libië: Seif al-Islam: "Wij controleren Tripoli"
(Belga) Het Libische regime heeft de hoofdstad Tripoli nog steeds onder controle. Dat heeft Seif al-Islam, een van de zonen van Moammar al-Kadhafi, in de nacht van maandag op dinsdag gezegd aan journalisten. Maandag was gemeld dat al-Islam opgepakt was.
"We controleren Tripoli. Iedereen kan gerust zijn, alles gaat goed in Tripoli", zo zei Seif al-Islam aan journalisten die hem tegen het lijf gelopen waren in het residentieel complex van de Libische leider. "Hebt u gezien hoe het Libische volk opgestaan is om de rebellen te bestrijden? ", zo vroeg al-Islam. Maandag nog had procureur Luis Moreno-Ocampo van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag beweerd dat Seif al-Islam door de rebellen gevangen was: "Ik heb vertrouwelijke informatie ontvangen waaruit blijkt dat hij is gearresteerd", verklaarde Moreno-Ocampo aan het Franse persagentschap AFP. De voorzitter van de Nationale Overgangsraad (CNT), Moustapha Abdeljalil, had de aanhouding eerder ook al gemeld. (LOR)

[Link niet meer beschikbaar]

Situatie wordt steeds onduidelijker daar
 
Ondankbare klote honden daar ook allemaal, zonder de NAVO gewoon een stel onhandige boeren zonder enige dreiging. En nu weer met zn alle roepen hoe groot allah wel niet is, stelletje boeren.
 
Back
Naar boven