Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenbelang gaat voor. Zolang wij er maar beter van werden was Khadafi toch een zeer geschikte vent.Waarom zo verbaasd doen guys? Het was toch allang bekend wat voor monster Khadafi is...
Yeahbuddy zei:
Yeahbuddy zei:
Is toch een stripfiguur die vent, hij zat vroeger altijd naar het plafond te staren tijdens interviews.
Luchtmacht inzetten op je eigen volk is toch te bizar voor woorden.
Inderdaad respect voor de twee vliegers die naar Malta zijn uitgeweken.
Ik hoop dat de rest van het leger ook de kant van het volk kiest en Kadafi deze week nog het land uitzet.
Te ziek voor woorden, veel sterkte naar men medemensen in libie.
Hoor alleen maar zielige verhaale om me heen van mensen uit libie die geen contact meer kunnen krijgen met hun familie en niet weten wie nog leeft en wie dood is en dat hun broers en zussen die onschuldig zijn zo worden afgeslacht.. echt te ziek voor woorden.
Maarja we schrijven geschiedenis hier ik denk dat deze revolutie uitspreid naar iedere land die te maken heeft van onderdrukking denk aan zoon 80% van alle landen ? en ik hoop dat alle doden de moeite waard worden en dat de wereld leiders ff een harde klap in hun gezicht krijgen over realiteit en dat de mensen over de wereld wat beter behandelt zullen worden
POWER TO THE PEOPLE.